Μαθηματικά 22/9: Αριθμοί με χιλιάδες

Μάθημα: Αριθμοί με χιλιάδες

Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 23/9

Σήμερα ασχοληθήκαμε πιο αναλυτικά με αριθμούς μεγαλύτερους από το 20.000. Κάναμε εξάσκηση με ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών (ανάλυση σε δεκαδικό ανάπτυγμα, σύγκριση αριθμών, βρίσκω τον προηγούμενο και τον επόμενο).

🏡Σπίτι: 

Βήμα 1ο: Τ.Ε. σελ. 12-13 ασκ.3,5

Βήμα 2ο: Τετράδιο μαθηματικών: Γράφω τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό

..............500.000...........        ..............79.999...................

..............86.001...............      ..............301.596..................

.............400.099..............     ................702.199..................

Γλώσσα 22/9: Ένα ακόμα σκαλί

Μάθημα: Ένα ακόμα σκαλί

Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 23/9

Στο σημερινό μας μάθημα διαβάσαμε το κειμενάκι στη σελ. 17 του Βιβλίου και ολοκληρώσαμε τις ερωτήσεις κατανόησης σελ. 17-18.

🏠Σπίτι:

Βήμα 1ο: Ανάγνωση σελ. 17 Β.Μ.

Βήμα 2ο: Τ.Ε. ασκ. 1 σελ.13

Βήμα 3ο: Β.Μ. ασκ. 3 σελ. 18 (μην ξεχάσετε να επιχειρηματολογήσετε)

Μαθηματικά 21/9: Αναλύω και συγκρίνω αριθμούς ως το 20.000

Μάθημα: Αναλύω και συγκρίνω αριθμούς ως το 20.000

Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 22/9

Σήμερα συνεχίσαμε να εξασκούμαστε στους αριθμούς έως το 20.000. Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις του Βιβλίου στη σελ.15 και την άσκηση 2 σελ.10 του Τ.Ε.

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 11 ασκ. 5-6 και σελ. 12 ασκ.1-2

Θυμάμαι!!

 

Γλώσσα 21/9: Αναμνήσεις του καλοκαιριού (2)

Μάθημα: Γραπτός Λόγος- αφήγηση πραγματικού γεγονότος

Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 22/9

Σήμερα κάναμε εξάσκηση στους πρωταγωνιστές της πρότασης με την παρακάτω άσκηση στο τετράδιο της γλώσσας:

Την υπόλοιπη ώρα αποφασίσαμε  να γράψουμε κι εμείς τις δικές μας καλοκαιρινές αναμνήσεις (Τ.Ε. σελ. 9). Γι' αυτό αφιερώσαμε τον χρόνο μας στο τετράδιο γραπτού λόγου. Δεν ξεχνώ το σχεδιάγραμμα που θα με βοηθήσει να χωρίσω παραγράφους και να οργανώσω το γραπτό μου!

🏠Σπίτι: Λύνω τις ασκήσεις της παρακάτω φωτοτυπίας για τους πρωταγωνιστές της πρότασης Ασκήσεις

Ιστορία 20/9: Η κάθοδος των Δωριέων (2)

Σήμερα ξαναμιλήσαμε για την κάθοδο των Δωριέων, χωρίς να προχωρήσουμε σε επόμενο μάθημα.

Σπίτι: Στο τετράδιο της Ιστορίας απαντώ γραπτά στην ερώτηση που βρίσκεται στο σημείο σκέψης.

Μαθηματικά 20/9: Δεκαδικό Ανάπτυγμα

Μάθημα: Δεκαδικό Ανάπτυγμα

Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 21/9

Σήμερα θυμηθήκαμε πώς αναλύουμε έναν αριθμό σε δεκαδικό ανάπτυγμα.

Για εξάσκηση κάναμε τις ασκήσεις της σελ. 14 στο Βιβλίο Μαθητή.

Στο τετράδιο μαθηματικών:

25.672 = (2x10.000)+ (5x1.000) + (6x100) + (7x10) + (2x1)

Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα και όσα γράψαμε στο τετράδιο.

Βήμα 2ο: Τ.Ε. σελ. 10 ασκ.1.3

Βήμα 3ο: Στο τετράδιο μαθηματικών αναλύω τους αριθμούς: 56.182, 37.001, 80.462

Γλώσσα 20/9: Οι πρωταγωνιστές της πρότασης

Μάθημα: Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο

Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 21/9

Στο σημερινό μας μάθημα ασχοληθήκαμε με τους πρωταγωνιστές μιας πρότασης: Υποκείμενο- Ρήμα – Αντικείμενο.

Κάναμε εξάσκηση με τις ασκήσεις 1-3 της παρακάτω φωτοτυπίας πρωταγωνιστές ασκήσεις

Επίσης, λύσαμε από το Τετράδιο Εργασιών την ασκ. 2 σελ. 13.

🏡Σπίτι:

Βήμα 1ο: Μελετώ τους πρωταγωνιστές της πρότασης.

Βήμα 2ο: Λύνω την ασκ. 4 της φωτοτυπίας πρωταγωνιστές ασκήσεις

Βήμα 3ο: Αντιγραφή (1 φορά) και Ορθογραφία Β.Μ. σελ. 15 ασκ. 4

Ιστορία 17/9: Η κάθοδος των Δωριέων (1)

Μάθημα: 1. Η κάθοδος των Δωριέων
Χρονοδιάγραμμα: έως Δευτέρα 20/9

Στο σημερινό μας μάθημα άρχισε το ταξίδι μας στα αρχαία χρόνια με την κάθοδο των Δωριέων.

Για το σπίτι αρκεί να διαβάσουμε το Βιβλίο σελ. 6-7. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να το κατανοήσετε καλύτερα: 1. ερωτησεις