Ελληνικά

13η εβδ: Εκδρομές και αλληλεπίδραση!

Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτήν την εβδομάδα θα ήταν οι ευκαιρίες για αλληλεπίδραση που είχαμε! Συναποφασίσαμε χριστουγεννιάτικα ονόματα για τις ομάδες μας, επικοινωνήσαμε διαδικτυακά εξ αποστάσεως με τους φίλους μας από τo eTwinning, συμφιλιωθήκαμε με το 6ο νηπιαγωγείο Μυτιλήνης, πήγαμε εκδρομή μαζί με το Α1 και στολίσαμε όοοολοι μαζί το δέντρο της τάξης μας!!!Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.

Ξεκινήσαμε με το επιτραπέζιό μας! Οι νέες μας ομάδες θα έχουν πλέον και άλλα ονόματα! Κάθε ομάδα επέλεξε τη δική της χριστουγεννιάτικη φιγούρα και πλέον απο μπλε, κόκκινοι, πράσινοι κτλ πρέπει να λέω "Τα γλυφιτζούρια  είναι πολύ ανήσυχα σήμερα..." ή "Οι αρκουδίτσες έπεσαν σε χειμερία νάρκη...και δεν σηκώνουν χέρι". Μπήκαμε σίγουρα στο πνεύμα των Χριστουγέννων!Χρωματίσαμε και τα δικά μας ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης και τα πήραμε σπίτι για να σβήνουμε μία μία τις μέρες ως τις διακοπές!

Τη Δευτέρα φτιάξαμε τις πρώτες μας χριστουγεννιάτικες κάρτες. Κάθε ομάδα ερχόταν στην έδρα για να διαλέξει εικόνες και χρώμα κάρτας και έπειτα ο καθένας τη δημιουργούσε με βάση τη δική του έμπνευση! Γράψαμε διάφορες ευχές στον πίνακα για να διαλέξουν τη δική τους.

Την Τρίτη κάναμε την πρώτη δίωρη και ολοκληρωμένη πρόβα με μουσική και την απαραίτητη βοήθεια της κ. Σόνιας! Έχουμε πολλές πρόβες ακόμα τις επόμενες δύο εβδομάδες!!!

Την ίδια μέρα, συναντηθήκαμε ψηφιακά με άλλα τρία σχολεία από Ελλάδα και Κύπρο, εταίρους μας από το έργο Sustain Well, και συστηθήκαμε στα ελληνικά. Παρουσιάσαμε και τους σούπερ ήρωές μας και βρήκαμε κοινά παγκόσμια  προβλήματα που θέλουμε να λύσουμε μαζί τους.

Μπορείτε να δείτε εδώ περισσότερα:

Η Τετάρτη ήταν μια ημέρα τόσο γεμάτη! Επισκεφθήκαμε το 6ο νηπιαγωγείο Μυτιλήνης και μάθαμε με βιωματικό τρόπο για την αναπηρία και τη συμπερίληψη. Με τη βοήθεια της εκπαιδεύτριας της νοηματικής, Μάρως Παπαδημητρίου, συζητήσαμε για την κώφωση, τη χρήση νοηματικής γλώσσας και μάθαμε λέξεις στην νοηματική!Νοηματίζοντας το τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά» μας μίλησε για τη δύναμη που έχουν τα χέρια μας και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούμε για επικοινωνία με κωφά άτομα.

Παρακολουθήσαμε την ταινία μικρού μήκους "Cuerdas" (Τα σχοινιά), συζητήσαμε και καταγράψαμε με ποιον τρόπο ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ.Χωριστήκαμε σε ομάδες και μάθαμε βιωματικά: προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε το στόμα έναν πίνακα με το σύνθημά μας και νοηματίσαμε το τραγούδι «Όπου υπάρχει αγάπη».Ήταν μια υπέροχη κοινή εμπειρία που μας βοήθησε να αντιληφθούμε τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής, την ανάγκη της προσβασιμότητας και της μείωσης των ανισοτήτων και καλλιέργησε στους/στις μαθητές/τριές μας αρχές συμπερίληψης και ισότιμής κοινωνικής ένταξης.

Η δράση αυτή υλοποιήθηκε μέσα στα πλαίσια της αξιοποίησης της παγκόσμιας ημέρας ΑΜΕΑ και την ενσωματώνουμε στις ευρύτερες δράσεις μας για το eTwinning έργο μας «Sustain Well»: καταφέραμε και προσεγγίσαμε τον 10ο στόχο βιώσιμης ανάπτυξης (SDG10) με τίτλο: «Μείωση ανισοτήτων» και τον 4ο στόχο (SDG4) με τίτλο: «Ποιοτική εκπαίδευση» . Επίσης, συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο, βοηθώντας τους μαθητές να χτίσουν δεσμούς και φιλίες που θα βοηθήσουν στην ομαλή αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος την επόμενη σχολική χρονιά.
Την υλοποίηση ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων. Στο εκπαιδευτικό σχεδιασμό συμμετείχαν οι νηπιαγωγοί του 6ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης, κ.Ειρήνη Δεληγεωργόυ και κ. Ταξιαρχούλα Αφαλωνιάτου, και το Α2 τμήμα συνόδευσαν η εκπαιδευτικός της τάξης, Χατζηλούδη Μαρία, και η εκπαιδευτικός του τμήματος Υποδοχής, Γεωργία Λιάτου. Δείτε περισσότερα στο βιντεάκι της δράσης μας:

(Το βίντεο αυτό είναι καταχωρημένο ως μη ανιχνεύσιμο από τις μηχανές αναζήτησης και χωρίς τη δυνατότητα αποθήκευσης για την προστασία δεδομένων των παιδιών)

Επιστρέφοντας στο σχολείο, συζητήσαμε ξανά τι μας έκανε εντύπωση και αφού μείναμε μέσα στο διάλειμμα λόγω βροχής επεκτείναμε τη δράση παρακολουθώντας και συζητώντας την ταινία Pip.👇

Ήρθε και η πολυπόθητη εκδρομή της Α τάξης! Μαζί με το Α1 κάναμε τον πρώτο μας περίπατο. Πρώτη στάση στα Τσαμάκια για κολατσιό, παιχνίδι και ...εξερεύνηση! Στη συνέχεια περπατήσαμε περιμετρικά του κάστρου και σταματήσαμε για άλλη μια μικρή στάση!

 

Φτάνοντας στην Πινακοθήκη, θαυμάσαμε τους πίνακες και συζητήσαμε για όσους μας έκαναν εντύπωση. Προσέξαμε τον τρόπο που ζωγραφίζουν τα πρόσωπα, τις σκιές, τα χρώματα που χρησιμοποιούν. Εμπνευστήκαμε από αυτούς τους πίνακες και προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε κάτι σχετικό!

Στην συνέχεια ανεβήκαμε στον επάνω όροφο της Πινακοθήκης όπου υπήρχε η φιλοτελική έκθεση και γράψαμε γράμα στο Αϊ Βασίλη! Όλοι ζητήσαμε από κάτι, τα κλείσαμε σε φακέλους, μάθαμε να γράφουμε τα στοιχεία μας πάνω σε αυτούς και τα παραδώσαμε για να φτάσουν στον προορισμό τους!

Εεεε, κάναμε και λίγα μαθήματα! Απλά για να κρατηθούμε σε φόρμα και για να μην ξεχνιόμαστε! Στην ορθογραφία της Παρασκευής ξεκίνησαν και λίγα Μαθηματικά, για να κάνουμε έξτρα εξάσκηση! 💪

Η βροχή μας κράτησε μέσα, όμως στα διαλείμματά μας  βρίσκουμε τρόπους να περνάμε όμορφα. Μια τυχαία εικόνα των Windows έγινε αφορμή για να ζωγραφίσουμε αυτοκίνητάκια στον πίνακα 🤣 και το παιχνίδι της τρίλιζας φαίνεται πως βρήκε φανατικούς παίκτες! Φυσικά η ελευθερη ζωγραφική πάντα κερδίζει την πρωτιά στον ελεύθερο χρόνο μας!

❤️Η Παρασκευή, όμως, έμεινε ξεχωριστή στις καρδιές μας! Ήρθε η ώρα να στολίσουμε όλοι μαζί το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας! Στολίδια, λαμπάκια, κορδέλες....Ειδικά η γιρλάντα ήταν μια πετυχημένη ομαδική δουλειά με ταυτόχρονους κύκλους γύρω από το δέντρο, σχεδόν σαν....χορευτικό! Προθυμία, ανυπομονησία, χαρά, ομαδικότητα! Εντάξει...και φασαρία!🤭

Ευχαριστούμε πολύ όλους εσάς τους γονείς που συμβάλατε με τον τρόπο σας σε αυτήν τη γλυκιά ανάμνηση!  🙏

 

Ως την επόμενη εβδομάδα, καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *