Μπορούμε να ξεκινήσουμε την εφαρμογή της της περιγραφικής αξιολόγησης σε μικρή (δοκιμαστική ) κλίμακα.
- Επιλέγουμε ένα τμήμα ή μερικούς μαθητές από το τμήμα
- Συλλέγουμε καταγραφές από τη συμπεριφορά (π.χ. ποινολόγιο , απουσίες) ή την επίδοση των μαθητών (π.χ. βαθμοί, τέστ) ΠΡΙΝ την εφαρμογή περιγραφικής αξιολόγησης.
- Αξιοποιούμε ένα ή δύο κριτήρια στα οποία έχουν ενεργό συμμετοχή οι μαθητές (π.χ. αυτοαξιολόγηση, φάκελος του μαθητή) τα οποία ελέγχουμε και υποστηρίζουμε για 4-5 διδακτικές ώρες.
- Συντάσσουμε αναφορά αξιολόγησης για το συγκεκριμένο μάθημα και χρονικό διάστημα
- Καταγράφουμε τη συμπεριφορά (π.χ. ποινολόγιο , απουσίες) ή την επίδοση των μαθητών (π.χ. βαθμοί, τέστ) ΜΕΤΑ την εφαρμογή περιγραφικής αξιολόγησης.
- Συζητάμε με τους συναδέλφους την εμπειρία και τις παρατηρήσεις μας
Αν θέλουμε να προχωρήσουμε σε έρευνα δράσης τότε θα χρειαστούμε ακόμη καταγραφές από τη συμπεριφορά (π.χ. ποινολόγιο , απουσίες) ή την επίδοση των μαθητών (π.χ. βαθμοί, τεστ) ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ την εφαρμογή περιγραφικής αξιολόγησης από μαθητές που ΔΕΝ παίρνουν μέρος στην περιγραφική αξιολόγηση.
Παραδείγματος χάριν: δεύτερο τμήμα με τον ίδιο διδάσκοντα στο ίδιο μάθημα την ίδια χρονική περίοδο ή το ίδιο τμήμα με τον ίδιο διδάσκοντα στο ίδιο μάθημα ίδια τάξη την περσινή περίοδο αν έχουμε τα αντίστοιχα δεδομένα.
Ολοκληρώνουμε συμπληρώνοντας τη φόρμα ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΚΡΟ-ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ
Στη διάθεση σας για συζήτηση και υποστήριξη
Καλή δύναμη
Δημήτρης Κελεφιώτης