Σχέδιο Δράσης σχ. έτους 2021-22

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

Σχ. Έτος 2021-22

Ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Τάξη Α

«Ηλεκτρονική πλατφόρμα κυκλοφοριακής αγωγής»

Υποθεματική: 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τάξη Β

 «Καταπολεμώντας τη σεξουαλική βία και κακοποίηση:Εμπλέκοντας τους νέους στα σχολεία στην ψηφιακή εκπαίδευση για τις έμφυλες προκαταλήψεις - CONVEY»

Υποθεματική: 3. Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Τάξη Γ

«Πώς να γίνω ο καλύτερός μου φίλος», 

Υποθεματική: 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη - ΣΕΠ

Ως προς τη Θεματική Ενότητα 

Φροντίζω το Περιβάλλον

Τάξη Α

 «Μαθαίνω για το Οικολογικό Αποτύπωμα»,

Υποθεματική: 1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Τάξη Β

 «Κλιματική αλλαγή- Αίτια, επιπτώσεις και δυνατότητες παρέμβασης.»,

Υποθεματική: 2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία 

Τάξη Γ

 «Η Μικρασιατική Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβεστες……»,

Υποθεματική: 3.. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά - ΣΕΠ

Ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Τάξεις Α και Γ

«Γνωριμία με τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες»

Υποθεματικές: 1. Ανθρώπινα δικαιώματα

Υποθεματικές: 3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τάξη Β

 «Σχολικός εκφοβσμός»

(πρόγραμμα χαμόγελου του παιδιού, με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού εργαλείου) 

Υποθεματική: 2. Εθελοντισμός-διαμεσολάβηση

Ως προς τη Θεματική Ενότητα 

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Τάξεις Α και Β

«Γνωριμία με την τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση»

Υποθεματική: 1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τάξη Γ

«Διερευνώ τις επαγγελματικές και εκπαιδευτικές μου επιλογές»

Υποθεματική:

2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα