|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
|
| Σχ. Έτος 2021-22 | |
|
Ως προς τη Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα- Ευ ζην |
Τάξη Α
«Ηλεκτρονική πλατφόρμα κυκλοφοριακής αγωγής», Υποθεματική: 1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή - Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια Τάξη Β «Καταπολεμώντας τη σεξουαλική βία και κακοποίηση:Εμπλέκοντας τους νέους στα σχολεία στην ψηφιακή εκπαίδευση για τις έμφυλες προκαταλήψεις - CONVEY» Υποθεματική: 3. Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τάξη Γ «Πώς να γίνω ο καλύτερός μου φίλος», Υποθεματική: 2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη - ΣΕΠ |
|
Ως προς τη Θεματική Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον |
Τάξη Α
«Μαθαίνω για το Οικολογικό Αποτύπωμα», Υποθεματική: 1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά Τάξη Β «Κλιματική αλλαγή- Αίτια, επιπτώσεις και δυνατότητες παρέμβασης.», Υποθεματική: 2. Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία Τάξη Γ «Η Μικρασιατική Καταστροφή και ο Ξεριζωμός: Οι μνήμες μένουν άσβεστες……», Υποθεματική: 3.. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά - ΣΕΠ |
|
Ως προς τη Θεματική Ενότητα
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη |
Τάξεις Α και Γ
«Γνωριμία με τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες» Υποθεματικές: 1. Ανθρώπινα δικαιώματα Υποθεματικές: 3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα Τάξη Β «Σχολικός εκφοβσμός» (πρόγραμμα χαμόγελου του παιδιού, με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού εργαλείου) Υποθεματική: 2. Εθελοντισμός-διαμεσολάβηση |
|
Ως προς τη Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
Τάξεις Α και Β
«Γνωριμία με την τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση» Υποθεματική: 1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική Τάξη Γ «Διερευνώ τις επαγγελματικές και εκπαιδευτικές μου επιλογές» Υποθεματική: 2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα |

