ΓΛΩΣΣΑ
-
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, στο ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΓΚΛΙΣΗΣ (με όλους τους χρόνους) συμπληρώνω στα ΡΗΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ (καθαρίζω, όχι καθαρίζομαι κ.λπ.) τον
-
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ
-
ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟ και
-
ΣΥΝΤΕΛΕΣΜΕΝΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ.
-
-
ΓΛΩΣΣΑ, ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ. Στο τετράδιό μου σχηματίζω προτάσεις με τις λέξεις που γράψαμε στο ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ (Τετράδιο Α-Β)
-
κειμήλιο, το
-
ενθύμιο, το
-
θρησκευτικός-ή-ό
-
ιστορικός-ή-ό
-
συνοικία, η
-
-
ΓΛΩΣΣΑ, Κατανόηση λόγου ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ, Γράφω με δικά μου λόγια το (μεταφορικό, όχι το κυριολεκτικό) ΝΟΗΜΑ των παροιμιών που σημειώσαμε στο τετράδιο.
-
-
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
-
Η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται.
-
Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται.
-
Βουνό με βουνό δε σμίγει.
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μελετώ στα φυλλάδια που μοιράστηκαν στην τάξη τις πράξεις και τους τρόπους επαληθεύσης στην ΠΡΟΣΘΕΣΗ και την ΑΦΑΙΡΕΣΗ.
-
-
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ Ε1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ
-
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ Ε1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ
-
ΦΥΣΙΚΑ
Μελετώ (διαβάζω προσεκτικά) για την δομή της ΎΛΗΣ ΦΥΣ/ΒΜ/Σ14-15.
Και το παρακάτω βίντεο μπορεί να βοηθησει.