Δημοσιεύτηκε στις 6 Ιανουαρίου, 2021
ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ eTwinning ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το έργο μας, "Me the AI #2.0", στο οποίο συμμετείχαμε ως συνεργάτες, απέσπασε τη 2η θέση στον 15o Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning στην κατηγορία 6-12. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και σε όλα τα συμμετέχοντα σχολεία εντός και εκτός της χώρας που συνέβαλλαν σε ένα τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα !!
Ενημερώθηκε στις 28 Οκτωβρίου, 2020
ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Το έργο μας βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας (National Quality Label) και με την Ευρωπαική Ετικέτα Ποιότητας (European Quality Label) ! Μπράβο στους εταίρους, στους συνεργάτες αλλά κυρίως μπράβο σε όλους τους μαθητές του ΣΤ1 !
Ενημερώθηκε στις 17 Οκτωβρίου, 2020
Διάχυση Έργου
Για να γίνουν γνωστές οι δράσεις του έργου (dissemination), στάλθηκαν δελτία τύπου σε διάφορα sites (τύπος Κηφισιάς, Βορεινή, Δήμος Φιλαδέλφειας, εκπαιδευτικά sites, κλπ).
Παραθέτουμε σχετικούς συνδέσμους :
Επίσης, δείτε ΕΔΩ τη συμμετοχή μας στο συνέδριο 12th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, που διοργανώθηκε από τα Τμήματα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και του Ιονίου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με την Ελληνική εταιρία επιστημόνων και επαγγελματιών Πληροφορικής και επικοινωνιών – Greek Computer Society (ΕΠΥ) και τελούσε υπό την Αιγίδα του ΥΠΑΙΘ.
Ενημερώθηκε στις 24 Ιουνίου, 2020
Αξιολόγηση προγράμματος από δασκάλους και μαθητές και συνεργατική παρουσίαση όλων των δράσεων των σχολείων
To πρόγραμμα αξιολογήθηκε τόσο από τους μαθητές, όσο και από τους συμμετέχοντες δασκάλους!
Δείτε στην παρακάτω εικόνα τα αποτελέσματα της έρευνας για τους μαθητές:
Και τα αποτελέσματα της έρευνας για τους δασκάλους:
Τέλος, όλες οι συμμετέχουσες χώρες παρουσίασαν τις δράσεις τους καρέ, καρέ σε μια συνεργατική παρουσίαση:
Ενημερώθηκε στις 24 Ιουνίου, 2020
Προγραμματίζοντας τη δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για τον Covid-19 (Chatbot και Machine Learning )
Oι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν πάνω σε έναν κοινό εννοιολογικό πίνακα με στόχο την δημιουργία δεξαμενής δεδομένων σχετικά με τον Covid-19. Η δράση υλοποιήθηκε τόσο με σύγχρονες όσο και με ασύγχρονες μεθόδους ανάλογα με τα σχολεία και τις χώρες. Οι μαθητές του 2ου Δ.Σ Νέας Ερυθραίας πρότειναν 5 λέξεις και ξεκίνησαν να γράφουν πιθανές ερωτήσεις που θα έκανε το κοινό σχετικά με τις λέξεις αυτές, σε μια από τα σύγχρονα μαθήματα μέσω Webex . Τα υπόλοιπα σχολεία, εμπλούτισαν με την σειρά τους τις ερωτήσεις και πρότειναν, για κάθε ομάδα ερωτήσεων, αναλυτικές απαντήσεις/οδηγίες. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον εννοιολογικό πίνακα:
Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μετέφεραν τις ερωτήσεις αυτές σε ένα συνεργατικό και κοινό Μοντέλο Μάθησης (μέσα από την πλατφόρμα MachineLearning4Kids) και εκπαίδευσαν αυτό το μοντέλο. Παρόμοιες διαδικασίες είχαν υλοποιήσει σε προηγούμενες δράσεις οι ίδιοι οι μαθητές (Εκπαίδευση Μοντέλο Μάθησης για αναγνώριση ευγενικών/μη ευγενικών λέξεων, επιτρεπτών/μη επιτρεπτών εικόνων).
Το τελευταίο μέρος της δράσης, περιελάμβανε τον προγραμματισμό σε Scratch για τη δημιουργία ενός Chatbot το οποίο συνδέεται στο Μοντέλο Μάθησης και , ανάλογα με τυχαίες ερωτήσεις που του κάνουμε, προσπαθεί να βρει την κατάλληλη απάντηση και να την εμφανίσει.
Ενημερώθηκε στις 20 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική ιστορία “And then, there was Covid-19)
Κατά την σύγχρονη διδασκαλία μέσω Webex οι μαθητές και οι μαθήτριες συνεργάστηκαν online σε πραγματικό χρόνο για να αφηγηθούν πως έζησαν και βίωσαν την περίοδο του Lockdown.
Ως "πρόχειρο" χρησιμοποίησαν ένα κοινό online Google έγγραφο με κάποιες αρχικές ερωτήσεις. Με τη βοήθεια της δασκάλας των Αγγλικών κας Στέλλας Πάντα, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες μεταφράσεις και στη συνέχεια ετοιμάστηκε η δική μας ιστορία αφήγησης για τον Covid-19, όπως τον βίωσαν οι μαθητές μας!
Και επίσης ΕΔΩ τη συνεργατική παρουσίαση όλων των εταίρων!
Ενημερώθηκε στις 27 Απριλίου, 2020
Εκπαίδευση μιας Μηχανής Μάθησης για αναγνώριση Ακατάλληλων-Κατάλληλων εικόνων
Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον προγραμματισμό σε Scratch για την εφαρμογή αναγνώρισης και κατηγοριοποίησης εικόνων σε αβλαβείς ή επιβλαβείς . Έτρεξαν και δοκίμασαν το μοντέλο τους, τροφοδοτώντας το με διάφορες εικόνες. Το πρόγραμμα στο Scratch βασίστηκε στο σενάριο ¨Αυτοκίνητο ή Φλιτζάνι" από το https://machinelearningforkids.co.uk/#!/worksheets. Στη συνέχεια κατέβασαν επιβλαβείς και αβλαβείς φωτογραφίες από το διαδίκτυο, κατανοώντας έτσι καλύτερα καλύτερα τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να ανιχνεύσουν κατάλληλο από ακατάλληλο περιεχόμενο. Δείτε το τελικό βίντεο της δράσης:
Ενημερώθηκε στις 26 Απριλίου, 2020
Δημιουργία πόστερ για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
Για την ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου οι μαθητές ετοίμασαν αφίσες με θέμα "NO HATE SPEECH" (Όχι στη Ρητορική Μίσους). Το εργαλείο που χρησιμοποίησαν ήταν το
Ενημερώθηκε στις 9 Ιουνίου, 2020
Χριστουγεννιάτικες Κάρτες με Α.Ι.
Με template από το poster my wall και images από την Τεχνητή Νοημοσύνη, οι μαθητές έβαλαν όλη τους τη δημιουργικότητα και φαντασία, προκειμένου να ευχηθούν Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά στους εταίρους τους !
Ενημερώθηκε στις 27 Απριλίου, 2020
Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα
Η συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα, αποτελεί πλέον θεσμό στο σχολείο μας τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα, οι μαθητές του ΣΤ1, συμμετείχαν σ΄αυτήν τη γιορτή προγραμματισμού παίζοντας online παιχνίδια από την Ώρα Κώδικα, όπως Plastelina Logic Games, Accenture Intelligent Space Exporation, προγραμματισμός με EV3 και φυσικά Machine Learning with Scratch (Make Me Happy program) ! Δείτε το βίντεο του προγραμματισμού, καθώς και τα πιστοποιητικά συμμετοχής όλων μας στη συγκεκριμένη δράση !