Διάχυση Έργου

Για να γίνουν γνωστές οι δράσεις του έργου (dissemination), στάλθηκαν δελτία τύπου σε διάφορα sites (τύπος Κηφισιάς, Βορεινή, Δήμος Φιλαδέλφειας, εκπαιδευτικά sites, κλπ).

Παραθέτουμε σχετικούς συνδέσμους :

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΒΟΡΕΙΝΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ EDU PORTAL

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ EDUADVISOR.GR

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΜΑΡΥΣΙΑ

Αξιολόγηση προγράμματος από δασκάλους και μαθητές και συνεργατική παρουσίαση όλων των δράσεων των σχολείων

To πρόγραμμα αξιολογήθηκε τόσο από τους μαθητές, όσο και από τους συμμετέχοντες δασκάλους!

Δείτε στην παρακάτω εικόνα τα αποτελέσματα της έρευνας για τους μαθητές:

Και τα αποτελέσματα της έρευνας για τους δασκάλους:

Τέλος, όλες οι συμμετέχουσες χώρες παρουσίασαν τις δράσεις τους καρέ, καρέ σε μια συνεργατική παρουσίαση:

 

Προγραμματίζοντας τη δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για τον Covid-19 (Chatbot και Machine Learning )

Oι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν πάνω σε έναν κοινό εννοιολογικό πίνακα με στόχο την δημιουργία δεξαμενής δεδομένων σχετικά με τον Covid-19. Η δράση υλοποιήθηκε τόσο με σύγχρονες όσο και με ασύγχρονες μεθόδους ανάλογα με τα σχολεία και τις χώρες. Οι μαθητές του 2ου Δ.Σ Νέας Ερυθραίας πρότειναν 5 λέξεις και ξεκίνησαν να γράφουν πιθανές ερωτήσεις που θα έκανε το κοινό σχετικά με τις λέξεις αυτές, σε μια από τα σύγχρονα μαθήματα μέσω Webex . Τα υπόλοιπα σχολεία, εμπλούτισαν με την σειρά τους τις ερωτήσεις και πρότειναν, για κάθε ομάδα ερωτήσεων, αναλυτικές απαντήσεις/οδηγίες. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον εννοιολογικό πίνακα:

Στη συνέχεια, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μετέφεραν τις ερωτήσεις αυτές σε ένα συνεργατικό και κοινό Μοντέλο Μάθησης (μέσα από την πλατφόρμα MachineLearning4Kids) και εκπαίδευσαν αυτό το μοντέλο. Παρόμοιες διαδικασίες  είχαν υλοποιήσει σε προηγούμενες δράσεις οι ίδιοι οι μαθητές (Εκπαίδευση Μοντέλο Μάθησης για αναγνώριση ευγενικών/μη ευγενικών λέξεων, επιτρεπτών/μη επιτρεπτών εικόνων).

Το τελευταίο μέρος της δράσης, περιελάμβανε τον προγραμματισμό σε Scratch για τη δημιουργία ενός Chatbot το οποίο συνδέεται στο Μοντέλο Μάθησης και , ανάλογα με τυχαίες ερωτήσεις που του κάνουμε, προσπαθεί να βρει την κατάλληλη απάντηση και να την εμφανίσει.

 

Συνεργατική ιστορία “And then, there was Covid-19)

Κατά την σύγχρονη  διδασκαλία μέσω Webex οι μαθητές και οι μαθήτριες συνεργάστηκαν online σε πραγματικό χρόνο για να αφηγηθούν πως έζησαν και βίωσαν την περίοδο του Lockdown.

Ως "πρόχειρο" χρησιμοποίησαν  ένα κοινό online Google έγγραφο με κάποιες αρχικές ερωτήσεις. Με τη βοήθεια της δασκάλας των Αγγλικών κας Στέλλας Πάντα, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες μεταφράσεις και στη συνέχεια ετοιμάστηκε η δική μας ιστορία αφήγησης για τον Covid-19, όπως τον βίωσαν οι μαθητές μας!

Και επίσης ΕΔΩ τη συνεργατική παρουσίαση όλων των εταίρων!

 

 

 

 

 

Εκπαίδευση μιας Μηχανής Μάθησης για αναγνώριση Ακατάλληλων-Κατάλληλων εικόνων

Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον προγραμματισμό σε Scratch για την εφαρμογή  αναγνώρισης και κατηγοριοποίησης εικόνων σε αβλαβείς ή επιβλαβείς . Έτρεξαν  και δοκίμασαν το  μοντέλο τους, τροφοδοτώντας το με διάφορες εικόνες. Το πρόγραμμα στο Scratch βασίστηκε στο σενάριο ¨Αυτοκίνητο ή Φλιτζάνι" από το https://machinelearningforkids.co.uk/#!/worksheets. Στη συνέχεια κατέβασαν επιβλαβείς και αβλαβείς φωτογραφίες από το διαδίκτυο, κατανοώντας έτσι καλύτερα καλύτερα τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να ανιχνεύσουν κατάλληλο από ακατάλληλο περιεχόμενο.   Δείτε το τελικό βίντεο της δράσης:

 

 

 

 

 

 

Δημιουργία πόστερ για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Για την ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου οι μαθητές ετοίμασαν αφίσες με θέμα "NO HATE SPEECH" (Όχι στη Ρητορική Μίσους). Το εργαλείο που χρησιμοποίησαν ήταν το

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder 

και το τελικό αποτέλεσμα (κάντε κλικ πάνω στην εικόνα)

Χριστουγεννιάτικες Κάρτες με Α.Ι.

Με template από το poster my wall και images από την Τεχνητή Νοημοσύνη, οι μαθητές έβαλαν όλη τους τη δημιουργικότητα και φαντασία, προκειμένου να ευχηθούν Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά στους εταίρους τους !

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

 

 

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα

Η συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα, αποτελεί πλέον θεσμό στο σχολείο μας τα τελευταία χρόνια. Ειδικότερα, οι μαθητές του ΣΤ1, συμμετείχαν σ΄αυτήν τη γιορτή προγραμματισμού παίζοντας online παιχνίδια από την Ώρα Κώδικα, όπως Plastelina Logic Games, Accenture Intelligent Space Exporation, προγραμματισμός με EV3 και φυσικά Machine Learning with Scratch (Make Me Happy program) ! Δείτε το βίντεο του προγραμματισμού, καθώς και τα πιστοποιητικά συμμετοχής όλων μας στη συγκεκριμένη δράση !

Παιχνίδια, εικονολεξικό και γνωριμία μαθητών με τα μέρη του υπολογιστή

Όσο για τους μαθητές, αφού εξασκήθηκαν σε online παιχνίδια , συμμετείχαν στο συνεργατικό εικονολεξικό στη συνέχεια αφού παρακολούθησαν διάφορα βίντεο για τα μέρη του υπολογιστή, χρησιμοποίησαν το link  Build your Computer Desktop piece by piece  και έφτιαξαν το pc των ονείρων τους! Οι τιμές ξεκινούσαν από 4.500 ευρώ !

Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν μια αφίσα, που σηματοδοτούσε την αρχή του έργου !

 

Γνωριμία με τους εταίρους, παρουσίαση του σχολείου μας και ερωτηματολόγιο

Τον Σεπτέμβριο, τοποθετήσαμε το σχολείο μας στον χάρτη όλων των συνεργαζόμενων σχολείων. Συνέχεια είχε, η παρουσίαση του εαυτού μας και του σχολείου μας:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε το ερωτηματολόγιο διερεύνησης γνώσεων για την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Skip to toolbar