Ελληνικά

Θα μας πατε επιτέλους εκδρομή;

Έχοντας ολοκληρώσει κάποιους μήνες στο σχολείο και αφού έχουν ακυρωθεί όλες οι εκδρομές που είχαν προγραμματιστεί, οι περισσότεροι μαθητές βρισκόμαστε σε απόγνωση.  Τον τελευταίο καιρό μας απασχολεί πολύ αυτό το ζήτημα.  Από τη μία οι κακοκαιρίες του φθινοπώρου και από την άλλη η έλλειψη συμμετοχής λόγω χρηματικού ποσού, μας έφτασαν στο σημείο ακύρωσης όλων των εκδρομών.

Πριν από μία εβδομάδα, μεσημέρι μετά το σχόλασμα, όλοι οι μαθητές της Β λυκείου αποφασίσαμε να  κάνουμε σύσκεψη για την επίλυση αυτού του θέματος. Η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα και δεν ήτανε άλλη από την επιλογή της κατάληψης. Πρωί -πρωί  της επόμενης ημέρας κάποια από τα παιδιά έφτασαν στο σχολείο πιο νωρίς από τους καθηγητές και έκλεισαν την είσοδο. Όταν είδαν τους καθηγητές να μαζεύονται και έχοντας ήδη από το βράδυ  έτοιμο ένα πανό με το σύνθημα " θα μας πάτε επιτέλους εκδρομή;", επιδεικτικά το κρέμασαν στην πόρτα. Αυτή ήταν η πιο ωραία κατάληψη μέχρι στιγμής, αφού όλοι γνώριζαν πως έχουμε δίκιο και το ζήτημα λύθηκε με απόφαση μιας μεγάλης εκδρομής.

 

 

 

 

Ένα σχόλιο για το “Θα μας πατε επιτέλους εκδρομή;

  1. Δυνατά σημεία: α) πρόταξη χρονικών προσδιορισμών σε όλο το κείμενο: δίδεται έμφαση στην αφήγηση: “Έχοντας ολοκληρώσει… και αφού…”, “Τον τελευταίο καιρό…”, “Πριν από μια βδομάδα και μετά το σχόλασμα”, “Πρωί-πρωί… της επόμενης μέρας”, “Όταν είδαν… από το βράδυ…”, “μέχρι στιγμής, β) Η ύπαρξη χρονικών προσδιορισμών, γ) Παθητική σύνταξη: έμφαση στη δράση: “ακυρωθεί”, “πάρθηκε”, δ) προσδιορισμοί σε γενική: “του φθινοπώρου”, “της β΄ λυκείου”, ” μιας μεγάλης εκδρομής”
    Μπράβο!

Αφήστε μια απάντηση