Ελληνικά

”Εκδρομή? Πότε?”

Έπειτα από τρία περίπου χρόνια, μιας αναμφίβολα δυσχερούς περιόδου όπου η πλειοψηφία των ατόμων ήταν αναγκασμένη να βιώνει μια μουντή και παράλληλα γκρίζα καθημερινότητα, οι μαθητές της β΄ και γ' τάξης του σχολείου μας αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους! Συμπέραναν, μέσω πολύωρων συναντήσεων μεταξύ των τριμελών του κάθε τμήματος ότι θα έπρεπε να διοργανωθεί μια πολυήμερη εκδρομή. Κάτι τέτοιο, κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των παιδιών αλλά και των καθηγητριών- καθηγητών με αποτέλεσμα η συμμετοχή να είναι αρκετά μεγάλη.  Βέβαια, ο μόνος που δεν φάνηκε να έχει χάρει στο άκουσμα αυτής της πρότασης είναι ο "αρχηγός των πάντων" σε αυτή τη μικρογραφία της κοινωνίας, δηλαδή ο διευθυντής, ο οποίος δυσανασχετώντας δεν δέχθηκε να ακούσει τίποτα άλλο σχετικά με την συγκεκριμένη ιδέα. Τα αίτια ως προς αυτήν του την στάση θεωρούνται άγνωστα διότι, από μεριάς του δεν υπήρξε κάποια δήλωση. Άραγε, τελικά θα καταφέρει να πειστεί για να πάμε εκδρομή?

Ένα σχόλιο για το “”Εκδρομή? Πότε?”

  1. Δυνατά σημεία: 1) πρόταξη χρονικών συνδέσμων για να φανεί η αναμονή: “Έπειτα από τρία χρόνια περίπου”, “μιας περιόδου”, 2) παθητική σύνταξη: “διοργανωθεί”: τονίζεται η δράση ως απάντηση στην αναμονή, 3) Ομοιόπτωτος προσδιορισμός: Επεξήγηση: “διευθυντής” στο “αρχηγός”, 4) προσδιορισμοί σε γενική: “της β΄ – γ΄ τάξης”.
    Μπράβο!

Αφήστε μια απάντηση