ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Στην σύγχρονη κοινωνία η σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών είναι πολύπλοκες αλλά σαφώς βελτιωμένες από τα προηγούμενα χρόνια. Καθώς τα χρόνια περνάνε βλέπουμε μια επιθυμία συμφιλίωσης και από τις δύο πλευρές . Με το περασμένα του χρόνου οι άνθρωποι αλλάζουν ,τα δεδομένα που ξέραμε είναι διαφορετικά γενικά αναπτύσονται όλα προς το καλύτερο .

Κατά την γνώμη μου η σχέση μεταξύ μαθητών και καθηγητών είναι ακόμα απλές ,αλλά με μια μικρή βελτίωση. Αυτό σημαίνει ότι προσπάθησε να γίνει μια πρόοδος και από τις δύο πλευρές αλλά συγκεκριμένα από την πλευρά των καθηγητών . Αποτέλεσμα αυτής την προόδου να νιώσουμε οικειότητα και μια πιο φιλική σχέση στον σχολικό χώρο. Από την πλευρά τον μαθητών η μεγάλη προσπάθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό προσπαθούν να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με τους καθηγητές μέσα και έξω από το σχολικό πλαίσιο . Αυτό συνήθως γίνεται μέσο του διαδικτύου για κάποια άποψη για μια εργασία ή για να καλυφθεί ένα πρόβλημα .

Δυστυχώς όμως από παλιά κάτι το οποίο δεν αλλάζει είναι ο τρόπος που η μαθητές αντιμετωπίζουν τους καθηγητές με αποτέλεσμα να μην αναπτύσονται τόσο εύκολα η σχέσεις μεταξύ τους . Για παράδειγμα έχει καρφωθεί στο μυαλό τον μαθητών ότι οι καθηγητές είναι αυστηροί, αγενείς αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι και εκείνοι έχουν τα δικά του προβλήματα και μερικές φορές προσπαθούν να συγκρατήσουν και να μείνουν ψύχραιμοι σε όλες τις περιστάσεις.

Κάτι πολύ άσχημο είναι ότι πολλές φορές μαθητές και καθηγητές έρχονται σε ήπιες ή και άσχημες συγκρούσεις μεταξύ τους με αποτέλεσμα να εμπλέκονται και άλλοι παράγοντες. Ένα μεγάλο ποσοστό τον καθηγητών έχει βρει τον τρόπο με τον οποίο φέρνει τους μαθητές σε ένα πιο ενδιαφέρον μάθημα , ας πάρουμε το κυριότερο παράδειγμα το χιούμορ φτιάχνει πολύ την διάθεση τον μαθητών και ταυτόχρονα σπάει ο πάγος ανάμεσα στις δύο πλευρές. Πάντως τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια τεράστια κατανόηση με αποτέλεσμα και οι δύο πλευρές να είναι πιο ήρεμες και σε καλύτερες σχέσεις .

Ας συνοψίσουμε όλα τα λεγόμενα μας και να πούμε ότι όσο περνάνε τα χρόνια τόσο καλύτερα θα γίνονται τα πράγματα αρκεί να υπάρχει ανταπόκριση και από τις δύο πλευρές ώστε να μην υπάρχουν κόντρες και κυριότερα οι μαθητές να διδάσκονται σωστά και ευχάριστα και οι καθηγητές να μπορούν να δείξουν το μάθημα τους με τον καλύτερο και πιο ευχάριστο τρόπο . Τα σχολικά χρόνια είναι μετρημένα και πρέπει να τα χαιρόμαστε όσο περισσότερο γίνεται.

 

3 Comments on “ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

  1. Άρθρο: Λογική οργάνωση: Ζητούμενο: Ενδυνάμωση σχέσεων καθηγητών/τριών – μαθητών/τριών. Αίτια: e-επικοινωνία, βελτιωμένοι τρόποι διδασκαλίας και μάθησης. Αποτελέσματα: οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης, άρση στερεοτύπων, ευχάριστο μάθημα. Μπράβο!

  2. Μπραβο και σε εσένα Δημήτρη!Πάλι μπορούμε να καταλάβουμε την διαφορά μεταξύ των καθηγητών και των μαθητών/τριών. Σίγουρα αυτό που πιστεύω ότι τονίζεται και εμπλουτίζει το κείμενο είναι η ανάπτυξη πολλών τομέων στην κοινωνία με το πέρασμα του χρόνου που είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την καλύτερη σχέση επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών και των καθηγητών. Ετσι κάνει τα πράγματα πιο απλά και πιο ωφέλιμα και για τις δύο πλευρές!

  3. Το άρθρο σου για την σχέση μαθητών και καθηγητών ήταν αρκετά σαφές. Μου άρεσε αρκετά το γεγονός ότι εκτός από τα θετικά στην σχέση των δύο πλευρών ανέπτυξες και το ζήτημα των συγκρούσεων που μπορεί να υπάρξουν. Επίσης, όσον αφορά τις απόψεις σου, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο και χάρηκα, όταν είδα ότι ήταν αρκετά αναλυτικό το κείμενο σου. Όμως, κάτι που πρόσεξα, είναι ότι δεν αναλύεις ξεχωριστά τα δύο πρόσωπα, με αποτέλεσμα να μη φαίνονται τα ξεκάθαρα επιχειρήματα για το καθένα.

Leave a Reply