Ελληνικά

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών.

Η σχέση μαθητή-εκπαιδευτικού στην τάξη είναι μια θετική σχέση μεταξύ του εκπαιδευτικού και του μαθητή στην προσπάθεια να αποκτήσουν εμπιστοσύνη και σεβασμό ο ένας από τον άλλο. Αυτή η σχέση μπορεί να συνίσταται στο να γνωρίσουν καλύτερα τους μαθητές τους, να παρέχουν επιλογές και να τους ενθαρρύνουν να γίνονται πιο δυνατοί μαθητές καθημερινά. Κάνοντας αυτό οι εκπαιδευτικοί δείχνουν σεβασμό στους μαθητές τους, εκτιμούν την ατομικότητά τους και είναι ευγενικοί. Η θετική σχέση αυτή βοηθά τους μαθητές να γίνουν πιο επιτυχημένοι στην τάξη, καθώς και να κάνει την τάξη σας ένα ασφαλές και φιλόξενο περιβάλλον για όλους.

Όπως αναφέρθηκε, οι σχέσεις μαθητή-εκπαιδευτικού είναι εξαιρετικά σημαντικές σε μια τάξη. Συγκεκριμένα, οι σχέσεις μαθητή-εκπαιδευτικού είναι σημαντικές για τους μαθητές στη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη εκπαίδευσή τους. Είναι σημαντικές βραχυπρόθεσμα επειδή δημιουργούν ένα ακμάζον περιβάλλον στην τάξη, βοηθούν τους μαθητές να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους και βελτιώνουν την ψυχική τους υγεία . Με τον ίδιο τρόπο, αυτές οι σχέσεις μπορεί να μειώσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς και να προάγουν την ακαδημαϊκή επιτυχία. Οι σχέσεις μαθητή-δασκάλου συμβάλλουν στην ενίσχυση της ακαδημαϊκής επιτυχίας των μαθητών. Αυτές οι σχέσεις υποστηρίζουν τους μαθητές για το συγκεκριμένο έτος που περνούν σε αυτό το εκπαιδευτικό περιβάλλον με τον εκπαιδευτικό. 

Ομοίως, μια θετική σχέση μαθητή-δασκάλου είναι πολύ σημαντική μακροπρόθεσμα, επειδή δίνει στους μαθητές αυτοπεποίθηση και διασφαλίζει ότι γνωρίζουν ότι οι ιδέες τους είναι πολύτιμες. Με τη σειρά του, αυτό επιτρέπει στους σπουδαστές να έχουν αυτή την αυτοπεποίθηση καθ’ όλη τη διάρκεια των μελλοντικών τους χρόνων επιδίωξης ακαδημαϊκών. Επίσης, αυτή η εμπιστοσύνη και η αναγνώριση της αυτοεκτίμησης μπορεί να φανεί σε κοινωνικές και συναισθηματικές πτυχές της μαθητικής ζωής. Ένα άλλο μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα είναι ότι οι θετικές σχέσεις των εκπαιδευτικών διδάσκουν στους μαθητές ότι τα λάθη είναι ένδειξη ότι μαθαίνουν. Η μάθηση είναι συνεχής και οι μαθητές είναι σε θέση να το εντοπίσουν μέσω της παραγωγής θετικών σχέσεων μαθητή-δασκάλου. Αυτός ο τύπος σχέσης θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη μακροπρόθεσμα για τον μαθητή.

Οι κακές σχέσεις εκπαιδευτικού-μαθητή είναι αποτέλεσμα της έλλειψης επίγνωσης του εκπαιδευτή. Μερικοί μαθητές απαιτούν προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, καθώς δεν ανταποκρίνονται στη μάθηση με τον ίδιο τρόπο όπως άλλοι. Όταν ένας εκπαιδευτικός αποτυγχάνει να λάβει υπόψη του τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μεμονωμένου μαθητή, προκύπτουν προβλήματα σχέσης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Η ικανότητα κάθε μαθητή να μαθαίνει και να αλληλεπιδρά με τους εκπαιδευτικούς επηρεάζεται από την προσωπικότητα, το οικογενειακό υπόβαθρο, τις νοητικές διαδικασίες, τα στυλ μάθησης, τις προτεραιότητες, τα επίπεδα ωριμότητας και τις ακαδημαϊκές φιλοδοξίες.

Υπάρχουν πολλές συμβουλές και κόλπα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να οικοδομήσουμε μια ισχυρή σχέση μαθητή δασκάλου. Ένας τρόπος με τον οποίο μπορεί να δημιουργηθεί μια ισχυρή σχέση εκπαιδευτικού μαθητή είναι να καταστήσει προφανές ότι ο δάσκαλος ενδιαφέρεται για τους μαθητές . Αυτό μπορεί να γίνει μιλώντας με τους μαθητές σας, όπως ρωτώντας για την ημέρα τους. Ένας άλλος τρόπος θα μπορούσε να είναι ακούγοντας τους μαθητές σας, αυτό μπορεί να γίνει ακούγοντας τις απόψεις τους, λαμβάνοντας υπόψη τα ενδιαφέροντά τους και μαθαίνοντας τα μοναδικά στυλ μάθησης κάθε μαθητή. Επίσης, μπορούν να αναπτύξουν αμοιβαία εμπιστοσύνη με τους μαθητές σας, όπως να τους παρέχουν επιλογές και να έχουν πάντα κατά νου το καλύτερο συμφέρον τους. Επιπλέον, πρέπει πάντα να είναι σεβαστοί και δίκαιοι με κάθε έναν από τους μαθητές σας. Μπορούν να το εξασφαλίσουν αυτό μη διαλέγοντας αγαπημένα και έχοντας την ίδια διορθωμένη συμπεριφορά για κάθε μαθητή. Επιπλέον, μπορείτε να γνωρίσετε τους μαθητές σας και τις οικογένειές τους.

Μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι οι σχέσεις μαθητή-δασκάλου έχουν ως αποτέλεσμα ένα θετικό περιβάλλον και εμπειρία στην τάξη. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν καταδεικνύουν την αύξηση της δέσμευσης, της αυτοπεποίθησης και των κινήτρων που επιδεικνύουν οι μαθητές που έχουν ισχυρή σχέση με τον εκπαιδευτικό τους. Ομοίως, οι εκπαιδευτικοί ενισχύουν τις επικοινωνιακές και επαγγελματικές τους δεξιότητες ενώ χτίζουν αυτές τις σχέσεις. Συνοπτικά, οι σχέσεις μαθητή-δασκάλου καλλιεργούν ένα φιλόξενο περιβάλλον και παράγουν επιτυχία τόσο για τον μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.

Ένα σχόλιο για το “Σχέσεις μεταξύ μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών.

  1. Άρθρο: Λογική Οργάνωση: Ζητούμενο: Θετική σχέση μαθητών/τριών-εκπαιδευτικών. Αποτελέσματα: σε επίπεδο γνώσεων, σχέσεων, διαχείρισης συναισθημάτων, εικόνας του εαυτού, διαχείρισης λαθών… Μπράβο!

Αφήστε μια απάντηση