Ελληνικά

Μάθημα.. στο Μουσείο

Στιγμές που σπάνια συμβαίνουν στα σχολεία αλλα στο 2ο Γενικό Λυκείο της Θεσσαλονίκης έχει συμβεί.

Μαθητές και Μαθήτριες μαζι με την Καθηγητριά τους δημιούργησαν με αγάπη για την ζωγραφική έναν όμιλο.Την περασμένη Πέμπτη τα παίδια του ομίλου και η εκπεδευτήκος τους οργάνωσαν μια εκδρομή στην Μονή Λαζαριστών με θεμα αγάπη για την ζωγραφική. Συγκεντρώθηκαν ολοί μαζι στο Μουσείο της Μονής για να μάθουν την έννοια της τέχνης.

Η ξενάγως του Μουσείου Χριστίνα Κ. ξενάγησε τους μαθητές και της μαθήτριες στο χώρο που ύπηρχαν πίνακες Ρώσικης Τέχνης. Εξήγησε στα παιδία τον τρόπο που οι Ρωσοί Καλητέχνες δημιουργούσαν τότε.Επίσης ανέφεραν πως τους ζητήθηκε η αξιολόγηση για τους πίνακες και να ζωγραφήσουν οι ίδιοι έναν πίνακα κοιτόντας το...

Εσείς τι θα προτιμούσατε τελικά Μάθημα στο Σχολείο ή Στο Μουσέιο;

 

 

 

Ένα σχόλιο για το “Μάθημα.. στο Μουσείο

  1. Δυνατά σημεία: α) Η 2η βαθμίδα ξεκινά με αντίθεση “… αλλά…” : προκαλεί την περιέργεια του αναγνώστη της είδησης να διαβάσει παρακάτω, β) Κλείνει με ρητορικό ερώτημα σε β΄ πληθ. πρόσωπο: εμπλέκει τον κάθε αναγνώστη σε προβληματισμό αν θα ήθελε να βιώσει κάτι παρόμοιο, γ) Προτάσσει χρονικό προσδιορισμό για έμφαση: “Την περασμένη Πέμπτη…”, δ) Έχει ονοματικό προσδιορισμό επεξήγηση: ” ξεναγός… Χριστίνα..”: προσδίδει σαφήνεια στο ύφος
    Μπράβο!

Αφήστε μια απάντηση