Σχέσεις μαθητών-Καθηγητών

    Όλοι οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους  σε καθημερινή βάση για πολλούς και διάφορους λόγους. Στο σχολείο πιο συγκεκριμένα οι μαθητές εκτός από την αλληλεπίδραση μεταξύ τους, αλληλεπιδρούν και με τους καθηγητές τους. Παρατηρείται όμως πως οι καθηγητές έχουν αλλάξει τον τρόπο διδασκαλίας τους εστιάζοντας περισσότερο στις επιδόσεις των μαθητών από την επικοινωνία με αυτούς.

   Ζώντας σε έναν κόσμο που αλλάζει και αναπτύσσετε καθημερινά οι καθηγητές πιστεύουν πως ο μόνος τρόπος για να αντεπεξέλθουν τα παιδιά στην ζωή είναι να διδαχθούν πολλά  πράγματα από διάφορους τομείς. Το γεγονός αυτό ενισχύεται και από τις κρατικές εντολές που δέχονται οι καθηγητές ως προς το κομμάτι της ολοκλήρωσης την αντεπεξέλθουν του σχολικού έτους, από τις οποίες δεν μπορούν να αποκλίνουν.

   Κάτι που θα μπορούσε να γίνει για να διορθωθεί το φαινόμενο αυτό είναι η δημιουργία προγραμμάτων στα οποία, μαθητές και καθηγητές θα μπορούν να συζητούν  για θέματα τόσο συσχετιζόμενα με το σχολείο όσο και για θέματα απασχολούν τα παιδιά για το μέλλον τους. Επίσης η οργάνωση εκδρομών σε μέρη τα οποία έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα θα βοηθούσε τη σύσφιξη των σχέσεων τους αποκτώντας κοινές εμπειρίες σε ένα πιο ελαφρύ περιβάλλον.

      Εν κατακλείδι οι σχέσεις μαθητή-καθηγητή έχουν αλλάξει ή ακόμα έχουνε χαθεί. Υπάρχουν όμως τρόποι για να διορθωθεί αυτή η κατάσταση θεωρώ πως με τη κατάλληλη προσπάθεια και από τις δύο πλευρές όλα θα έχουν ένα αίσιο τέλος.

 

One Comment on “Σχέσεις μαθητών-Καθηγητών

  1. Άρθρο: Λογική οργάνωση: Ζητούμενο: ουσιαστικότερη επικοινωνία εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών. Αίτιο: σύστημα γνωσιοκεντρικό. Λύση: προγράμματα, εκδρομές. Μπράβο!

Leave a Reply