Ανακοίνωση Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Αγαπητοί γονείς, από δω και στο εξής τα μαθήματα θα σας τα στέλνω στα email σας για κάθε ομάδα ξεχωριστά.

Τρίτη 9 Μαΐου 2020

Καλησπέρα! Σήμερα με την ομάδα 1 κάναμε το ευ από τετράδιο εργασιών σελ. 26-27 και τελειώσαμε και το μάθημα 42 των μαθηματικών από το τετράδιο εργασιών. Για την Πέμπτη έχουμε ανάγνωση την άσκηση 1 από το τετράδιο εργασιών στη σελ. 26 και αντιγραφή και ορθογραφία την άσκηση 4 στο μπλε τετράδιο με τις διπλές γραμμές. Σας επισυνάπτω και τη φωτοτυπία των μαθηματικών.

Μαθηματικά_9_6_20

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Αγαπητοί γονείς, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τη Δευτέρα 8-6-20 δεν έχουμε σχολείο, καθώς είναι η ημέρα του Αγίου Πνεύματος. Το πρόγραμμά μας επομένως διαμορφώνεται ως εξής:

Ομάδα 1: Τρίτη 9-6-20 και Πέμπτη 11-6-20

Ομάδα 2: Τετάρτη 10-6-20 και Παρασκευή 12-6-20

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Σήμερα με την ομάδα 1 προχωρήσαμε στο ευ, μόνο στο βιβλίο μαθητή σελ. 26-27. Αφού κάναμε μια επανάληψη για το τι είδαμε στα προηγούμενα μαθήματα, περιγράψαμε προφορικά την εικόνα, προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιο θα είναι το παραμύθι για το μαγικό κλειδί που ήθελε να αφηγηθεί η Μαρίνα και προχωρήσαμε στο κείμενο. Βρήκαμε τις λέξεις με ευ και τις κυκλωσαμε με το μολύβι μας. Στη συνέχεια είπαμε ότι το ευ κάποιες φορές είναι ευτιχισμένο, οπότε διαβάζουμε εφ και κάποιες νευρικό, οπότε διαβάζουμε εβ. Για να το βρούμε, όταν το συναντάμε διαβάζουμε ψιθυριστά πρώτα τη λέξη και με τους δυο συνδυασμούς και διαλέγουμε αυτόν που μας ταιριάζει. Αυτό κάναμε και για τις λέξεις του κειμένου και κυκλώσαμε με κόκκινο τα ευ που ακούγονται σαν εφ στις λέξεις που βρήκαμε και με μπλέ τα ευ που ακούγονται σαν εβ. Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση στη σελ. 26 και μια φωτοτυπία.

Στα μαθηματικά προχωρήσαμε στο μάθημα 42 από το βιβλίο μαθητή και μέχρι την πρώτη σελίδα στο τετράδιο εργασιών, προσθέσεις με υπέρβαση δεκάδας. Στην τάξη δουλέψαμε με δυο τρόπους. Ο πρώτος είναι γνωστός για τα παιδιά, είναι αυτός που δουλέψαμε και στις προσθέσεις με 3 όρους, βάζω τα πολλά στο μυαλό μου και ανεβαίνω τόσα όσα έχω στα δάχτυλά μου. Στον δεύτερο τρόπο δουλέψαμε με τα συμπληρώματα του 10, σπάμε δηλαδή τον δεύτερο όρο ώστε να συμπληρώσουμε μια δεκάδα και μετά προσθέτουμε στη δεκάδα ότι έμεινε από τον δεύτερο όρο. Για παράδειγμα 8 + 4 = 8 +2 +2= 10+2= 12. Εδώ θα βοηθήσει εάν χρησιμοποιήσετε δυο δεκάδες από ίδια πράγματα για παράδειγμα 10 πράσινα καλαμάκια και 10 κόκκινα ώστε να το βλέπουν κιόλας. Για την Τρίτη έχουμε μια φωτοτυπία.

Γλώσσα_5_06_20

Μαθηματικά_5__6_20

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Ομάδα 2: Σήμερα προχωρήσαμε στο τζ, βιβλίο μαθητή (σελ.24-25) και τετράδιο εργασιών (σελ. 24-25). Στα μαθηματικά κάναμε το μάθημα 41 βιβλίο μαθητή και τετράδιο εργασιών. Τα μαθήματα που σας βάζω είναι για δυο ημέρες, μην τα κάνετε σε μια. Θα ήταν δηλαδή τα αντίστοιχα, εάν τα παιδιά ερχόντουσαν κάθε μέρα στο σχολείο. Οπότε έχουμε ανάγνωση από βιβλίο μαθητή σελ. 24 και φωτοτυπία γλώσσας τη μια μέρα και για την άλλη έχουμε αντιγραφή, ορθογραφία και μια φωτοτυπία στα μαθηματικά. Την αντιγραφή θα την κάνετε στο μπλε τετράδιο με τις διπλές γραμμές, όπου κάναμε μέχρι πριν κλείσουμε δηλαδή, το τετράδιο είναι έτοιμο γραμμένο. Δεν ξεχνέμε την ημερομηνία στην πρώτη σειρά! Σας επισυνάπτω και τα αγαπημένα μας παιχνίδια για τα γκ, γγ και τζ.

Γλώσσα_4_6_20

Μαθηματικά_5_6_20

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-kleidi-gg-gk%20(CD)/html5.html

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-kleidi-tz%20(CD)/html5.html

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Σήμερα προχωρήσαμε στο τζ, βιβλίο μαθητή (σελ.24-25) και τετράδιο εργασιών (σελ. 24-25). Στα μαθηματικά κάναμε το μάθημα 41 βιβλίο μαθητή και τετράδιο εργασιών. Τα μαθήματα που σας βάζω είναι για δυο ημέρες, μην τα κάνετε σε μια. Θα ήταν δηλαδή τα αντίστοιχα, εάν τα παιδιά ερχόντουσαν κάθε μέρα στο σχολείο. Οπότε για αύριο έχουμε ανάγνωση από βιβλίο μαθητή σελ. 24 και φωτοτυπία γλώσσας. Για την Παρασκευή έχουμε αντιγραφή και ορθογραφία (είναι στο μπλε τετράδιο) και μια φωτοτυπία στα μαθηματικά.

Γλώσσα_3_6_20

Μαθηματικά_4_6_20

 

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Καλησπέρα σας και καλό μήνα! Σήμερα με την ομάδα 1 στη γλώσσα προχωρήσαμε στο τετράδιο εργασιών στις σελίδες 22 και 23.  Στα μαθηματικά κάναμε το μάθημα 37 από το βιβλίο μαθητή και από το τετράδιο εργασιών, στο μάθημα 37 κάναμε την άσκηση1, την άσκηση 3 προφορικά και την άσκηση 4. Για το σπίτι έχουμε αντιγραφή και ορθογραφία από το τετράδιο εργασιών την άσκηση 5 στη σελίδα 23 και από το τετράδιο εργασιών μαθηματικών, στο μάθημα 37 την άσκηση 2. Τα ίδια θα ισχύσουν και για αύριο στην ομάδα 2, οπότε αύριο δεν θα σας ανεβάσω μαθήματα.

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Μαθηματικά-29-5-20

lhttp://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-kleidi-gg-gk%20(CD)/html5.html

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Καλημέρα! Για το απόγευμα έχουμε ανάγνωση όλο το κειμενάκι της σελίδας 22, μαζί με αυτό που είχαμε σήμερα, ανιγραφή και ορθογραφία την πρόταση: Τα παιδιά έφτιαξαν πιγκουίνους από χιόνι. Στα μαθηματικά, για να μην ξεχνιόμαστε, έχουμε δεκάδες και μονάδες! Το απόγευμα συντονιζόμαστε όλοι στις έξι παρά τέταρτο.

Μαθηματικά-28-5-20

Τετάρτη 26 Μαΐου 2020

Καλημέρα σας! Σήμερα έχουμε ανάγνωση από το βιβλίο μαθητή στη σελίδα 22 και μια φωτοτυπία γλώσσας.

Γλώσσα_27_05_20