Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Σήμερα με την ομάδα 1 προχωρήσαμε στο ευ, μόνο στο βιβλίο μαθητή σελ. 26-27. Αφού κάναμε μια επανάληψη για το τι είδαμε στα προηγούμενα μαθήματα, περιγράψαμε προφορικά την εικόνα, προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιο θα είναι το παραμύθι για το μαγικό κλειδί που ήθελε να αφηγηθεί η Μαρίνα και προχωρήσαμε στο κείμενο. Βρήκαμε τις λέξεις με ευ και τις κυκλωσαμε με το μολύβι μας. Στη συνέχεια είπαμε ότι το ευ κάποιες φορές είναι ευτιχισμένο, οπότε διαβάζουμε εφ και κάποιες νευρικό, οπότε διαβάζουμε εβ. Για να το βρούμε, όταν το συναντάμε διαβάζουμε ψιθυριστά πρώτα τη λέξη και με τους δυο συνδυασμούς και διαλέγουμε αυτόν που μας ταιριάζει. Αυτό κάναμε και για τις λέξεις του κειμένου και κυκλώσαμε με κόκκινο τα ευ που ακούγονται σαν εφ στις λέξεις που βρήκαμε και με μπλέ τα ευ που ακούγονται σαν εβ. Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση στη σελ. 26 και μια φωτοτυπία.

Στα μαθηματικά προχωρήσαμε στο μάθημα 42 από το βιβλίο μαθητή και μέχρι την πρώτη σελίδα στο τετράδιο εργασιών, προσθέσεις με υπέρβαση δεκάδας. Στην τάξη δουλέψαμε με δυο τρόπους. Ο πρώτος είναι γνωστός για τα παιδιά, είναι αυτός που δουλέψαμε και στις προσθέσεις με 3 όρους, βάζω τα πολλά στο μυαλό μου και ανεβαίνω τόσα όσα έχω στα δάχτυλά μου. Στον δεύτερο τρόπο δουλέψαμε με τα συμπληρώματα του 10, σπάμε δηλαδή τον δεύτερο όρο ώστε να συμπληρώσουμε μια δεκάδα και μετά προσθέτουμε στη δεκάδα ότι έμεινε από τον δεύτερο όρο. Για παράδειγμα 8 + 4 = 8 +2 +2= 10+2= 12. Εδώ θα βοηθήσει εάν χρησιμοποιήσετε δυο δεκάδες από ίδια πράγματα για παράδειγμα 10 πράσινα καλαμάκια και 10 κόκκινα ώστε να το βλέπουν κιόλας. Για την Τρίτη έχουμε μια φωτοτυπία.

Γλώσσα_5_06_20

Μαθηματικά_5__6_20

Leave a Reply