Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-11-5-20

Γλώσσα_11_05_20

Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Καλημέρα, στη γλώσσα σήμερα δουλεύουμε κατανόηση κειμένου. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να διαβάσουν αρκετές φορές το κείμενο ώστε μετά να προχωρήσουν στις ερωτήσεις και τις υπόλοιπες ασκήσεις. Επίσης προσπαθούμε οι προτάσεις μας να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένες, να έχουν τουλάχιστον ρήμα όπως π.χ. Η γειτονιά μας έχει ένα πάρκο. Στα μαθηματικά οι αγαπημένες μας δεκάδες! Να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

Γλώσσα_8_05

Μαθηματικά_8_5_20

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Καλημέρα! Η εργασία σήμερα στη γλώσσα αφορά περιγραφή εικόνας. Οι μαθητές θα παρατηρήσουν την εικόνα, θα γράψουν τι κάνει το κάθε παιδί και στο τέλος θα δώσουν έναν τίτλο στην εικόνα. Στα μαθηματικά οι αγαπημένες μας δεκάδες και μονάδες! Σας υπενθυμίζω το σημερινή μας συνάντηση με την πλατφόρμα webex στις 6:00!

Γλώσσα_7_05_20

Μαθηματικα_7_05_20

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Καλημέρα σας! Σήμερα οι μαθητές ως εργασία στη γλώσσα έχουν να ζωγραφίσουν τον εαυτό τους και να γράψουν λίγα λόγια, όπως για παράδειγμα ένα στοιχείο του χαρακτήρα τους που τους αρέσει και κάτι που δεν τους αρέσει, ή τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει να κάνουν. Την εργασία αυτή θα την παρουσιάσουν ο ένας στον άλλον στην αυριανή μας συνομιλία. Στα μαθηματικά για να γίνουμε ακόμα μεγαλύτερα ξεφτέρια συνεχίζουμε με δεκάδες και μονάδες!! Σας ανεβάζω φυλλάδιο και ένα ωραίο παιχνιδάκι.Επίσης μεταθέτω το ραντεβού μας για αύριο στις 6 το απόγευμα. Ευχαριστώ!

Γλώσσα_6_05_20

Μαθηματικά_6_05_2020

http://inschool.gr/G1/MATH/ARITHMOI-0000015-DEXM-13-dekada-chips-choc-triviaUni1-img-PRAC-G1-MATH-1712112106-tzortzisk/index.html

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Καλημέρα! Σας επισυνάπτω τις σημερινές εργασίες σε γλώσσα και μαθηματικά. Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι προγραμματίζω την επόμενη συνάντησή μας την Πέμπτη 7/05/20 στις 12:00 το πρωί. Όποιος δεν μπορεί ας με ενημερώσει. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τη συνεργασία σας!

Γλώσσα_5_05_20

Μαθηματικά_5__5_20

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ξεκινάμε την εβδομάδα μας με χαμόγελο και τραγούδι φυσικά!  https://safeYouTube.net/w/fuUA
Στη γλώσσα σήμερα έχουμε ένα ωραίο σταυρόλεξο με τα ζώα της Ελλάδας. Σας το ανεβάζω σε εκτυπώσιμη μορφή, για όσους όμως δεν έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο όπου θα το βρείτε σε ηλεκτρονική μορφή, είναι ακριβώς το ίδιο. Θα πατήσετε επάνω στο πρώτο κουτάκι και θα σας βγάλει την περιοχή όπου γράφετε. Στα μαθηματικά δουλεύουμε δεκάδες και μονάδες.

Μαθηματικά_4_05_20

http://users.sch.gr/evniki/ataxi/zoa_tis_elladas.htm

Γλώσσα_4_05_20

 

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Καλημέρα σας και καλό μήνα! Σήμερα οι μαθητές στη γλώσσα ζωγραφίζουν ένα όνειρο τους και γράφουν λίγα λόγια γι' αυτό, τι ζωγράφισαν δηλαδή. Θα ήθελα τα παιδιά να κρατήσουν αυτή την εργασία και να την έχουν μαζί τους την επόμενη φορά που θα κάνουμε μάθημα όλοι μαζί για να την παρουσιάσουν. Στα μαθηματικά κλείνουμε την εβδομάδα μας με ένα ωραίο παιχνιδάκι.

Γλώσσα_1_05_20

http://users.sch.gr/sjolltak/moodledata/ataksi/mathimatika/oi_dekades/story_html5.html?fbclid=IwAR2oYZEMFTSPN0bRtTyNObAOnVfSHjd1cv0TA8V92GsnyoXbQJa2gNwRtP8

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Γλώσσα_30_04_20

Μαθηματικά_30_4_20

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Σήμερα σας καλημερίζω με τραγούδι! https://safeYouTube.net/w/7OL9

Στη γλώσσα εκτός από την παραγωγή προτάσεων δουλεύουμε και ορθογραφία στις καταλήξεις των λέξεων. Θυμίζω τα ποιηματάκια που έλεγε στην τάξη μας ο σοφός μας φίλος ο βάτραχος: "Αν το το έχει μπροστά , το γιώτα (ι) θα πάρει τελικά.Αν όμως έχει άρθρο ο και η , το ήτα θέλει στη στιγμή. Κι αν κάτι κάνει, ξέρεις εσύ. Έψιλον γιώτα (ει) δηλαδή. "

Για το ο και το ω:"Το ωμέγα (ω) πάει πάντα συντροφιά με το εγώ. Θα ‘θελα να το θυμάσαι και πολύ σ΄ευχαριστώ!!! Πρόσεχε καθώς θα γράφεις άκου κι ένα μυστικό: Όπου υπάρχει η λέξη το βάζε το ο το στρογγυλό!!!"

Στα μαθηματικά συνεχίζουμε με δεκάδες και μονάδες!

Γλώσσα_29_04_2

Μαθηματικά_29_4_20

 

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Καλημέρα! Στη γλώσσα δουλεύουμε παραγωγή προτάσεων και στα μαθηματικά συνεχίζουμε με μονάδες και δεκάδες.

Γλώσσα_28_04_20

Μαθηματικά_28_4_20