English

Δράσεις 2020-2021

  1.  Παρουσίαση με Powerpoint ομάδων μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, με θέμα το ρεμπέτικο τραγούδι και την ιστορία του.

Παραδοτέα της δράσης:

https://docs.google.com/presentation/d/1Y5PPXFSIjzLbFUelvh2FrlayyQWia64xnnEvvvPOLak/edit#slide=id.gc54e83919c_0_2190

https://www.slideshare.net/mariapitsaki/music-of-the-world-1960s-90s

https://www.slideshare.net/mariapitsaki/industrial-revolution-249476354

 

  1.  Παρουσίαση με Powerpoint ομάδων μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, σχετικά με τη διατροφή, τα ήθη, τις οικονομικές ασχολίες κτλ των αρχαίων Ελλήνων.

https://blogs.sch.gr/peiragmata/2021/06/13/oi-mathites-dimioyrgoyn-gia-tin-ayli-politistiki-klironomia-tis-unesco/

 

 

  1. Ηχογράφηση θεατρικής σκηνής με θέμα το φαγητό και το οικογενειακό τραπέζι στη «Λωξάντρα» της Μ. Ιορδανίδου.

Παραδοτέο της δράσης:

https://read.bookcreator.com/k37YPbD7ZTMKELugHGVxFcx3IYl1/zU1zHIH2Sz-iVPk3XDgUfA

https://blogs.sch.gr/peiragmata/2021/06/13/oi-mathites-dimioyrgoyn-gia-tin-ayli-politistiki-klironomia-tis-unesco/

 

  1.   Μαντινάδες: η μουσική ποίηση της Κρήτης. Οι μαθητές αναγνώρισαν, αναζήτησαν και κατέγραψαν μαντινάδες και στη συνέχεια δημιούργησαν τις δικές τους.

Παραδοτέο δράσης: https://www.flipsnack.com/athanasa/-.html

 

  1. Ιστορίες και Θρύλοι του Τόπου μου: όταν η πραγματικότητα συναντά την φαντασία. Οι μαθητές εξασκήθηκαν στη δημιουργική γραφή.

Παραδοτέο δράσης: https://www.flipsnack.com/athanasa/_.html

 

  1.  Φαγητό και συνταγές: η ιστορία κάθε τόπου. Οι μαθητές ερεύνησαν, κατέγραψαν, μαγείρεψαν και παρουσίασαν παραδοσιακές συνταγές και τοπικά προϊόντα.

Παραδοτέα δράσης:

https://simplebooklet.com/MFjuRQ2gNoZfhsSaKT2eXF

https://view.genial.ly/60c7d46d4ec2280dbd667b10/video-presentation-chefs-across-borders-pizza

https://www.calameo.com/read/005514752dbcc42caaf62

https://blogs.sch.gr/peiragmata/2021/06/13/i-ayli-politismiki-klironomia-oi-mathites-ereynoyn-synergazontai-kai-katagrafoyn/?fbclid=IwAR3jg0adKZuYlDctTCovWamPMA2kP8N8_otVBbxDcyl0aQveVxsPYmVR7MI

 

  1.  Ο διαχρονικός ρόλος της μουσικής και του χορού στη ζωή του ανθρώπου. Οι μαθητές μελέτησαν τον διαχρονικό ρόλο του χορού και της μουσικής στη ζωή του ανθρώπου μέσα από το βιβλίο του Ν. Καζαντζάκη «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά» και εκφράστηκαν μέσω της δημιουργικής ποιητικής γραφής με τη συμμετοχή του σχολείου στον Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης και Θεάτρου Castello di Duino.

Παραδοτέα δράσης: Το παραδοτέο της δράσης συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο που εξέδωσε το σχολείο με τίτλο «Σμιλεύοντας Λόγο και Γραφή. Μαθητικές Δοκιμές Ποίησης και Πεζογραφίας», το οποίο διανεμήθηκε στους μαθητές που συμμετείχαν,  στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και σε εκπαιδευτικούς και τοπικούς φορείς.

 

  1.  Έκδοση βιβλίου από το σχολείο με ποιήματα και διηγήματα των μαθητών. Με αφορμή τον  Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης και την θεματική ‘Άυλη πολιτισμική κληρονομιά”.

Παραδοτέο της δράσης: έκδοση βιβλίου (συλλογικού τόμου) από το σχολείο, με τίτλο «Σμιλεύοντας Λόγο και Γραφή. Μαθητικές Δοκιμές Ποίησης και Πεζογραφίας». To βιβλίο διατίθεται δωρεάν σε ψηφιακή μορφή στην ιστοσελίδα του σχολείου: https://lyk-peir-irakl.ira.sch.gr/ 

 

  1.  Παρουσίαση με Powerpoint ομάδων μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, στο πλαίσιο της θεματικής “Ο διαχρονικός ρόλος της μουσικής  στη ζωή του ανθρώπου”.