ΔΕ16ΙΑΝ23 ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΛΩΣΣΑ
- ΓΛΩ/ΒΜ Α84 Α4
- ΓΛΩ / ΒΜ Σ83 Ο&Α "Ξέρουμε... οικογένεια" (για την Τετάρτη)
- ΓΛΩ/ΤΕ/ Σ47 Α3
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΑΘ/ΤΕ/ Σ 19 ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1ο
ΜΑΘ/ΤΕ/ Σ 19 ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1ο
Ξαναδιαβάζω το κείμενο από ΓΛΩ/ΒΜ Σ.81-83 "Σπίτι μας είναι η γη" και
υπογραμμίζω λέξεις που δεν ξέρω τη σημασία τους
κάνω τις Ασκήσεις 1.α και 1.β από τη Σ. 83.
Κάνω την ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 από ΜΑΘ/ΒΜ/Σ. 61
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Μελετάμε πολύ προσεκτικά τη σελ. 41 από ΓΕΩ/ΒΜ
Ορθογραφία και αντιγραφή
Από ΓΛΩ/ΒΜ Σ. 80 (είμαστε ακόμη στο Α΄Τεύχος!!!)
Γράφω προτάσεις από το νου μου χρησιμοποιώντας τις παρακάτω λέξεις:
εξερευνητής, πρόγονος, εξελιγμένος, πολιτισμός, εξοντώνω.
Σήμερα, τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, φτιάξαμε στην τάξη - χρησιμοποιώντας μια πολύ πρωτότυπη τεχνική δικής μας έμπνευσης!!! - δύο μεγάλες ζωγραφιές - murals. Ένα με θέμα την γνώση, που θα δείτε όταν έρθετε στην τάξη, και ένα χριστουγεννιάτικο.
Για τις διακοπές, ελπίζω να είναι ξεκούραστες, με φιλαναγνωσία! Διαβάστε το βιβλίο που έχετε δανειστεί, και γράψτε μια παρουσίαση 1-2 σελίδες (όχι, δεν μπορείτε απλά να αντιγράψετε το οπισθόφυλλο!).
- (Ξανά) Από ΓΛΩ/ΒΜ Β΄ΤΕΥΧΟΣ διαβάστε το κείμενο Σ 32 "Tα Χριστούγεννα του υπολογιστή" (υπάρχει και online εδώ) και γράψτε μια περίληψη του κειμένου, περίπου 10-15 γραμμές (ή συνεχίστε από εκεί που σταματήσαμε στην τάξη).
- Ορθογραφία & Αντιγραφή
Κι ύστερα… E, ύστερα άρχισε να δουλεύει μόνος του, για το κέφι του. Δεν έκανε θόρυβο, ούτε φςςς, ούτε ήχους ηλεκτρονικούς, γκρ, γρ, γρρρ, αλλά έβγαζε από μέσα του κάτι σαν μουσική, μια μουσική που έμοιαζε με χριστουγεννιάτικο τραγούδι. Ένα αστέρι που ξενυχτούσε έξω από το παράθυρο του λογιστικού κέντρου τον είδε να φεγγοβολάει και να δείχνει στην οθόνη του ένα ανθρώπινο πρόσωπο, τρυφερό και βασανισμένο.
Από ΓΛΩ/ΒΜ Β΄ΤΕΥΧΟΣ διαβάστε το κείμενο Σ 32 "Tα Χριστούγεννα του υπολογιστή" (υπάρχει και online εδώ) και γράψτε μια περίληψη του κειμένου, περίπου 10-15 γραμμές.
Από ΦΥΣ/ΤΕ μελετήστε τις ενότητες ΦΕ2: Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΡΕΥΜΑΤΑ Σ53 & ΦΕ3: Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ Σ.57.
Σήμερα κάναμε την τελευταία ενότητα στη θεματική Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ με θέμα το συναίσθημα της Αγάπης.
Αύριο το πρόγραμμα του σχολείου είναι διαφορετικό! Μάθημα θα γίνει τις 2 πρώτες ώρες και παρακαλώ να φέρετε το Β' τεύχος Βιβλίο Μαθητή, Γλώσσα. Στις 10.00 θα γίνει παράσταση θεάτρου σκιών, ενώ θα υπάρχει και το χριστουγεννιάτικο bazaar του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Στις 12.00 θα δοθούν στους γονείς και κηδεμόνες οι βαθμοί τριμήνου!
Tomorrow the school schedule will be different!
Lesson will take place in the first 2 hours and please bring the second issue of the Student's Book, Glossa.
At 10.00 there will be a shadow theater performance, while there will also be the Christmas bazaar of the Parents and Guardians Association.
At 12.00 the grades for the first three months will be given to parents and guardians!
غدا جدول المدرسة مختلف! سيتم عقد الدرس في أول ساعتين ويرجى إحضار العدد الثاني من كتاب الطالب ، اللغة. في الساعة 10:00 ، سيكون هناك عرض مسرحي في الظل ، بينما سيكون هناك أيضًا بازار عيد الميلاد لجمعية الآباء والأوصياء. في الساعة 12.00 ، سيتم منح الدرجات للربع السنوي للآباء وأولياء الأمور!
فردا برنامه مدرسه متفاوت است! درس در 2 ساعت اول برگزار می شود و لطفا شماره دوم کتاب دانش آموز زبان را بیاورید. در ساعت 10:00 اجرای تئاتر سایه و همچنین بازار کریسمس انجمن والدین و سرپرستان برگزار می شود. در ساعت 12:00 نمرات سه ماهه به والدین و سرپرستان داده می شود!
Αντιγράψτε στο τετράδιο σας το παρακάτω:
Στη συνέχεια λύστε στο τετράδιό σας τα προβλήματα
Μελετάμε το ΓΕΩ/ΒΜ Κεφάλαιο 9, Σ36, 37 & 38. Από ΓΕΩ/ΤΕ Σ 14, Α1,3 & 4.
Μελετάω προσεκτικά τις ΜΑΘ/ΒΜ/Σ56 την ΕΦΑΡΜΟΓΗ 1 (μόνο αυτή).
Από ΜΑΘ/ΤΕ/Σ17 τις Α1 & 2 και το πρόβλημα 2.
Σήμερα διαβάσαμε από ένα βιβλίο της βιβλιοθήκης που σιγά-σιγά δημιουργούμε στην τάξη ένα μεγάλο μέρος από το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη "Το Κρυφό Μανδράκι". Το βιβλίο είναι το "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΚΑΙΤΗ ΧΙΩΤΕΛΛΗ, ΑΓΚΥΡΑ".
Θα συνεχίσουμε την ανάγνωση αύριο, αλλά μπορείτε να διαβάσετε online το κείμενο σε αυτόν τον σύνδεσμο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προχωρήσαμε στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23, ΜΑΘ/ΒΜ/ Σ55.
Αντιγράψτε στο Πράσινο Τετράδιο τα παρακάτω, και προσπαθήστε να λύσετε τα προβλήματα.
Στην τάξη κάναμε από ΓΛΩ/ΒΜ/ Σ. 68 την άσκηση 9α.
- Μελετούμε το Κεφάλαιο 3 (ΙΣΤ/ΒΜ Σ 82-85)
- Από ΙΣΤ/ΤΕ κάνουμε Σ19 Α3 & Σ20 Α4.
- Απαντάμε στο κόκκινο τετράδιο την ερώτηση: "Το βιβλίο της ΚΠΑ Σ. 16 αναφέρει ότι στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι "ίσες ευκαιρίες". Πιστεύεις ότι το σχολείο πετυχαίνει αυτό το στόχο;". Θα πρέπει να γράψεις τη γνώμη σου, αυτό που νομίζεις εσύ (10-15 γραμμές).
- Από ΚΠΑ/ΒΜ Σ. 20 κάνω την ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ.