Σ4. Μαθησιακές Δυσκολίες

Το σενάριο για τη διδασκαλία της ορθογραφίας σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στη Γενική τάξη με Παράλληλη Στήριξη και στο Τμήμα Ένταξης στοχεύει στην εξάσκηση και τη διάκριση της ορθογραφίας (α) των ουδέτερων σε -ο (8.1 Η μετακόμιση σελ. 60-61) και (β) των ρηματικών καταλήξεων το Ενεστώτα στην ενεργητική φωνή της α’ συζυγίας (8.4 Βόλτα στο βουνό σελ. 61-62), όπως αυτά παρουσιάζονται στο Εγχειρίδιο του Εκπαιδευτικού για τη Γλώσσα της Α΄ δημοτικού.

Το σενάριο που παρουσιάζεται, απευθύνεται σε ειδικούς παιδαγωγούς μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες που μπορεί να αποδίδονται σε Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα. Υλοποιείται με τη μορφή σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης. Χρησιμοποιούνται η πλατφόρμα WebEx και η πλατφόρμα e-me. Παρουσιάζεται η εφαρμογή του στη γενική τάξη με παράλληλη στήριξη μαθητή και σε Τμήμα Ένταξης.


Το Σενάριο σε Μορφή pdf:


Πρόσθετο Υλικό για το Σενάριο:

Σύνδεσμοι Δραστηριοτήτων e-me:


Λίστα Εξωτερικών Συνδέσμων: