Ας παίξουμε [2] – Car 2 Play

Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, κάντε κλικ στο κουμπί Full Screen Control.

Πλήκτρα που θα χρησιμοποιήσετε :

Παίκτης 1 (Κίτρινο αυτοκίνητο)
w Εμπρός
z Πίσω
a Αριστερά
s Δεξιά

Παίκτης 2 (Κόκκινο αυτοκίνητο)
Καθοδήγηση με τα βελάκια του πληκτρολογίου

Σκοπός: Να τερματίσουν οι παίκτες τα αυτοκίνητα τους χωρίς να βγούνε από τον δρόμο.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ενός παίκτη βγεί από την πορεία του, τότε ξεκινάει ξανά από το σημείο της αφετηρίας.

Για να μπεις στο παιχνίδι κάνε κλικ εδώ: -> https://scratch.mit.edu/projects/356851474/

 

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής από τους µαθητές και τις µαθήτριες της Γ’ και ∆’ Λυκείου ειδικότητας Πληροφορικής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΕΥΒΟΙΑΣ

Ας παίξουμε ~ Παιχνίδι γνώσεων

🙋‍♂️🙋‍♀️2η Δραστηριότητα των μαθητών και μαθητριών σε προγραμματισμό scratch 3.0

Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, κάντε κλικ στο κουμπί Full Screen Control.

Πληκτρολογήστε την απάντηση σας, με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα.

Για κάθε σωστή απάντηση που θα δίνεται, ο μαθητής θα ψηλώνει και θα αλλάζει χρώμα από την μπλούζα του.

Για να εισέλθετε στο παιχνίδι γνώσεων κάντε κλικ εδώ:
https://scratch.mit.edu/projects/356882828

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής και ΕξΑΕ από τους µαθητές και τις µαθήτριες της Γ’ και ∆’ Λυκείου ειδικότητας Πληροφορικής ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. ΕΥΒΟΙΑΣ

Βασικά χαρακτηριστικά επεξεργαστών 4

Εύρος διαύλου δεδομένων: Τα δεδομένα μεταφέρονται από τον επεξεργαστή προς τη κύρια μνήμη και τις περιφερειακές μονάδες και αντιστρόφως, μέσω ενός συνόλου γραμμών (καλωδίων) που ονομάζονται δίαυλος (διάδρομος) δεδομένων του επεξεργαστή. Το εύρος του διαύλου δεδομένων καθορίζει τον αριθμό των γραμμών που έχει ο δίαυλος αυτός. Σε κάθε γραμμή μεταφέρεται ένα bit επομένως, το εύρος του διαύλου δεδομένων καθορίζει των αριθμό των bits που μεταφέρονται ταυτόχρονα. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός αυτός, τόσο γρηγορότερος είναι ο επεξεργαστής. Οι περισσότεροι σύγχρονοι επεξεργαστές διαθέτουν εύρος διαύλου δεδομένων των 32 και 64 bit.

Βασικά χαρακτηριστικά επεξεργαστών 3

Ταχύτητα ή συχνότητα λειτουργίας διαύλου συστήματος – FSB: Ο Δίαυλος συστήματος FSB (Front Side Bus) συνδέει τον επεξεργαστή του υπολογιστή με τη μνήμη του συστήματος (RAM) και τις άλλες μονάδες - εξαρτήματα της μητρικής πλακέτας και λειτουργεί ως το κύριο μονοπάτι από τον επεξεργαστή προς το υπόλοιπο της μητρικής πλακέτας9 (Σχ. 1.6). Επίσης όπως αναφέραμε παραπάνω, ο FSB αποτελείται από ένα σύνολο ξεχωριστών διαύλων, ταξινομημένους σύμφωνα με την λειτουργία τους. Οι δίαυλοι αυτοί είναι: ο δίαυλος δεδομένων10 (data bus), ο δίαυλος διευθύνσεων11 (address bus) και ο δίαυλος ελέγχου (control bus).

Η ταχύτητα ή συχνότητα λειτουργίας του FSB μετριέται σε Megahertz ή Gigahertz, ακριβώς όπως η συχνότητα λειτουργίας του επεξεργαστή. Οι περισσότεροι επεξεργαστές λειτουργούν σε μεγαλύτερη συχνότητα από εκείνη που έχει ο δίαυλος τους FSB. Συνήθως υπάρχει μία αναλογία μεταξύ της ταχύτητας του επεξεργαστή και της ταχύτητας του διαύλου FSB. Για παράδειγμα, ένας επεξεργαστής Pentium 4 που τρέχει στα 2.4 GHz μπορεί να έχει ταχύτητα FSB μόνο 400 MHz. Η αναλογία CPU:FSB θα ήταν 6:1. Σε ένα Power Mac G5 με επεξεργαστή στα 2.0 GHz και FSB στο 1.0 GHz η αναλογία CPU:FSB είναι 2:1. Όσο μικρότερος είναι ο λόγος ταχύτητα CPU:FSB, τόσο πιο αποτελεσματικά ο επεξεργαστής μπορεί να λειτουργήσει. Ως εκ τούτου, επεξεργαστές με πιο γρήγορο FSB, έχουν ταχύτερη συνολική απόδοση. Όταν ο λόγος αυτός είναι υψηλός, τότε υπάρχουν πιθανές καθυστερήσεις στην αποστολή και λήψη δεδομένων από και προς τον επεξεργαστή. Για το λόγο αυτό, η ταχύτητα του FSB μπορεί να είναι ένα εμπόδιο στην απόδοση του υπολογιστή.