Άσκηση 2 βιβλίου – επέκταση

ν-οστές ρίζες

Εδώ (Ρίζες - μάθημα 1.pdf) θα βρείτε τις σημειώσεις από το μάθημα της Τρίτης 5/5/2020 καθώς και ασκήσεις.

Στο σχολικό βιβλίο αναφέρεται όλη η θεωρία στη σελίδα 69

Όσοι καταφέρουν τις ασκήσεις του πρώτου φυλλαδίου, μπορούν να συνεχίσουν με την άσκηση 1, Α Ομάδας του βιβλίου, στη σελίδα 74.

Εδώ μπορείτε να βρείτε παραδείγματα που θα σας βοηθήσουν να τη λύσετε.

Σύγχρονη Διδασκαλία

Παιδιά τα διαδικτυακά μαθήματά μας ξεκίνησαν!!! Κάθε Τρίτη έχουμε ραντεβού 11-12 μέσω webex. Δείτε τα email σας για οδηγίες. Όσοι δεν εχετε λάβει email ενημερώστε με με μήνυμα να σας το στείλω. Μην ξεχάσετε να μου γράψετε ένα ενεργό λογαριασμό email που βλέπετε τακτικά!!!

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΥΝΟΛΑ (δραστηριότητα 2)

Στον σύνδεσμο αυτό θα βρείτε ασκήσεις με δύο σύνολα

https://www.geogebra.org/m/HfXGUtGN

Για τους τολμηρούς ή για αυτούς που έκαναν τόσες φορές τις ασκήσεις με τα δύο σύνολα και θέλουν λίγο πιο δύσκολα, στον επόμενο θα βρείτε παρόμοιες ασκήσεις με τρία σύνολά

https://www.geogebra.org/m/KSuUb2TR

ΟΔΗΓΙΕΣ (και για τους δύο συνδέσμους):

  1. Πάνω δεξιά μου ζητάει να χρωματίσω ένα σύνολο.
  2. Πατάω στα κομματάκια που νομίζω για να γίνει πράσινο το σύνολο που μου ζητάει.
  3. Όταν πιστεύω οτι το έφτιαξα σωστά πατάω το κουμπάκι "check answer".
  4. Αν το βρήκα, θα μου γράψει correct, αλλιώς try again.
  5. Aν δεν μπορώ να το βρω πατάω το κουμπάκι show me και μου δείχνει το σωστο.
  6. Για να δω άλλη ερώτηση πατάω στο next question

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΥΝΟΛΑ (δραστηριότητα 1)

Εδώ θα βρείτε μια επαναληπτική δραστηριότητα που δείχνει τις βασικές πράξεις με σύνολα που έχουμε μάθει. Πατάτε στα κουτάκια και στο σχήμα φαίνεται το σύνολο που επιλέξατε

https://www.geogebra.org/m/gsSpeVpz

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ (δραστηριότητα 1)

Εδώ μπορείτε να βρείτε μια επαναληπτική δραστηριότητα για να θυμηθούμε τα είδη διαστημάτων. https://www.geogebra.org/m/e3H2VnCz

Οδηγίες:

1)Κάτω κάτω υπάρχει μια μπάρα που λέει possibility selector. Ξεκινάμε να κουνάμε τη μπάρα αυτή μέχρι να πετύχουμε το είδος διαστήματος που θέλουμε να φαίνεται ΠΑΝΩ από τον άξονα.

2) Μετά κουνάω τα άκρα του διαστήματος μέχρι να πετύχω τους αριθμούς που μου ζητάει.

3) Αν το πετύχω λέει CORRECT!.

4) Αν θέλω να δοκιμάσω άλλο πρόβλημα πατάω εκεί που λέει New Problem

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ (δραστηριότητα 1)

Ας ξεκινήσουμε με τις σημαντικότερες ταυτότητες. Παρακάτω σας δίνω μια μικρή επανάληψη και επιλογή παραδειγμάτων και ασκήσεων για αρχή. Όποιος θέλει μπορεί να δουλέψει 1-2 ή περισσότερες ασκήσεις από κάθε κατηγορία.

ταυτότητες 1

Πρώτες οδηγίες και Διαδραστικό σχολικό βιβλίο

Γεια σας παιδιά, ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!

Θα προσπαθήσω εδώ να ανεβάζω υλικό για επαναλήψεις στα σημεία που θεωρώ οτι χρειάζεται περισσότερο (από όσο έχω διαπιστώσει στην τάξη). Μπορείτε να μου στέλνετε απαντήσεις ή οποιαδήποτε απορία μπορεί να σας δημιουργηθεί με email ή με σχόλιο του άρθρου ή μέσω μηνύματος του e-me. Όσοι έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε λογαριασμό στο sch.gr  παρακαλώ να μπείτε στο e-me.edu.gr να δημιουργήσετε και εκεί λογαριασμό με τα ίδια στοιχεία και στη συνέχεια να με αναζητήσετε για να με προσθέσετε στις επαφές σας. Το login μου είναι mefthymiou . Όταν με προσθέσετε θα σας δω κι εγώ για να σας δώσω πρόσβαση στις κυψέλες των μαθημάτων μας. Δεν έχω βρει άλλο τρόπο μέσα στην πλατφόρμα προς το παρόν, αλλά σιγα σιγά πιστεύω οτι όλο και κάτι θα ανακαλύψω. Ελπίζω να βρούμε από κοινού αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας. Καλή διαδικτυακή χρονιά λοιπόν!!!! 🙂 

Προς το παρόν:

Το διαδραστικό σχολικό βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A100/490/3186,12916/