English

Διευθυντής Μάρκετινγκ

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Επώνυμο ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ
Όνομα: ΑΝΝΑ
Ημ. Γέννησης: 12/3/1982
Οικογενειακή κατάσταση Έγγαμη, 2 παιδιά
Διεύθυνση εργασίας: Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη 56727 ΝΕΑΠΟΛΗ
Τηλέφωνο: 6975231848
e-mail: anna@crumbletamble.com

ΣΠΟΥΔΕΣ

2009: Πτυχιούχος Μεταπτυχιακού Τμήματος Μάρκετινγκ, Metropolitan University of Manchester  (Ηνωμένο Βασίλειο).
Βαθμός: 8/10

2005: Πτυχιούχος Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης (Κατεύθυνση Μάρκετινγκ) του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ ΣΙΝΔΟΥ)
Βαθμός: 7,8/10

2000: Απολυτήριο 1ου Γενικού Λυκείου Νεάπολης (Θεωρητική Κατεύθυνση).
Βαθμός: 18,5 («Άριστα»)

 

ΓΝΩΣΗ Η/Υ

  •   Άριστη γνώση Windows 10 και MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  •  Διαχείριση καμπανιών Google Ads και Meta Business Manager

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά: Άπταιστα (Proficiency – University of Michigan)

Ισπανικά: Καλά (DELΕ B2)

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Πτυχιακή εργασία στα πλαίσια των σπουδών μου στο Τμήμα Μάρκετινγκ.
Θέμα: «Η επίδραση των στρατηγικών μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά στο ψηφιακό περιβάλλον»
(Μελέτη περιπτώσεων από ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις στον τομέα των τροφίμων.)
Βαθμός: 9,2

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

2022: Σεμινάριο "Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία", Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (80 ώρες)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Σεπτέμβριος 2020 – Σήμερα: Διευθυντής Μάρκετινγκ-Εταιρία Crumble Tamble(Θεσσαλονίκη)

  • Ηγεσία ομάδας 8 στελεχών σε Marketing
  • Ανάπτυξη στρατηγικών πωλήσεων τροφίμων

Ιανουάριος 2017 – Ιούνιος 2020:Διευθυντής Μάρκετινγκ, Όμιλος ΟΤΕ – Cosmote (Θεσσαλονίκη)

  • Σχεδίαση και εκτέλεση στρατηγικού πλάνου μάρκετινγκ για καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες
  • Ανάπτυξη καμπανιών προώθησης προϊόντων σε συνεργασία με τμήματα λιανικής τροφίμων
  • Ηγεσία ομάδας 10 στελεχών σε Marketing

Σεπτέμβριος 2013 – Δεκέμβριος 2016: Υπεύθυνος Μάρκετινγκ, Κωτσόβολος (Θεσσαλονίκη)

  • Ανάπτυξη στρατηγικών πωλήσεων προϊόντων λιανικής και τροφίμων σε επιλεγμένα σημεία πώλησης
  • Εμπορική στρατηγική και καμπάνιες για αύξηση αναγνωρισιμότητας νέων προϊόντων.

 Ιανουάριος 2008 – Αύγουστος 2013: Marketing Executive, Interlife Ασφαλιστική (Θεσσαλονίκη)

  • Δημιουργία και εκτέλεση προωθητικών ενεργειών BTL σε καταναλωτικά κοινά
  • Οργάνωση συμμετοχής σε εκθέσεις (π.χ. Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης) με στόχευση στον κλάδο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

  • Ανάπτυξη νέων καταναλωτικών προϊόντων και μάρκετινγκ τροφίμων
  • Ηγεσία και ανάπτυξη ομάδων πωλήσεων
  • Συμμετοχή σε αγώνες δρόμου

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Στρατηγικός σχεδιασμός καμπανιών τροφίμων
  • Ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς και προώθηση προϊόντων
  • Διαχείριση marketing budget και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων
  • Συνεργασία με τμήματα πωλήσεων και παραγωγής για ανάπτυξη νέων προϊόντων

 

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

Κος Γεώργιος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Όμιλος ΟΤΕ – Cosmote, τηλ. εργασίας: 2310625482.

Κος Ανδρέας Καράκης, Καθηγητής τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού (ΔΙΠΑΕ)

Τηλ.επικοινωνίας:6985802951

 

Leave a Reply