Η διδακτική μεθοδολογία που οι εκπαιδευτικοί υιοθετούν στη διδακτική τους πρακτική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως και ο βαθμός αλλά και ο τρόπος ένταξης των ΤΠΕ στη καθημερινή διδασκαλία στο δημόσιο σχολείο, αποτελούν θέματα που απασχολούν γενικότερα όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση (ΥΠΑΙΘ, ΙΕΠ, ΑΕΙ, σχεδιαστές επιμορφωτικών προγραμμάτων, επιμορφωτές, εκπαιδευτικούς,, κ.ά.).
Πρόσφατες έρευνες (π.χ. Κουτσογιάννης 2015, κ.ά.) δείχνουν ότι το παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας "καλά κρατεί".
Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι καίριας σημασίας και σχετίζεται άμεσα με το μέλλον της εκπαίδευσης, το επέλεξα ως θέμα για την πρώτη ανάρτηση (άρθρο) στο δικό μας blog (ιστολόγιο) - της ψηφιακής κοινότητας των επιμορφωτών Β Επιπέδου. Θεώρησα λοιπόν καλό να μεταφέρω εδώ τη συζήτηση που ξεκίνησε ο συνάδελφος Μανόλης Κουσλογλου στον ΤΟΙΧΟ της e-me σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μαζί με τα μέχρι σήμερα σχόλια, ώστε να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε ευκολότερα αλλά και να επεκτείνουμε τη συζήτηση του θέματος.
Επισυνάπτω την ανάρτηση του Μανόλη και το πρώτο δικό μου σχόλιο, ελπίζοντας στην περεταίρω συζήτηση του θέματος με την κατάθεση περισσότερων απόψεων - εμπειριών- σχολίων-κ.ά.
Παραθέτω (σε πράσινο κείμενο) την ανάρτηση του Μανόλη στον ΤΟΙΧΟ της Κυψέλης της e-me:
Συνέχεια ανάγνωσης