22-05-2020

Καλημέρα, ζουζούνια!


Σήμερα, όπως είπαμε, θα ξεκινήσουμε να κάνουμε κάποια καινούρια πραγματάκια.

Για όποια απορία ή ερώτηση έχετε θέλω να μου στέλνετε στα σχόλια ή σε μήνυμα και να το συζητάμε!

Για να μπορέσουμε να καταφέρουμε να κατανοήσετε κάποια καινούρια πράγματα, θα πρέπει να έχουμε ένα σωστό πρόγραμμα και να το ακολουθούμε.

Έτσι, το να ασχολείστε χοντρικά μια ώρα την ημέρα, δεν  είναι τίποτα μπροστά στις 6 ώρες που κάνουμε στην τάξη κανονικά.

Προσπαθήστε να είστε συνεπείς σε αυτό!

Σας έχω χωρίσει τις εργασίες σε μαθήματα, ώστε να τις κάνετε διαφορετικές ημέρες μέσα στην εβδομάδα. Μην προχωρήσετε σε παρακάτω μάθημα, αν δείτε ότι κάτι δε το καταλαβαίνετε... Επικοινωνήστε μαζί μου, για να τα πούμε!

Πάμε λοιπόν!!!


ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Αφού δείτε αρκετές φορές το παρακάτω βίντεο, για να καταλάβετε την αφαίρεση με κρατούμενο, να κάνετε στο τετράδιό σας τις αφαιρέσεις ΚΑΘΕΤΑ, προσέχοντας να γράφετε σωστά τους αριθμούς τον έναν κάτω από τον άλλον

( Οι Μονάδες κάτω από τις Μονάδες και οι Δεκάδες κάτω από τις Δεκάδες ) :

ΒΙΝΤΕΟ: https://video.sch.gr/asset/detail/K1Q7pOQfhdHQL8OYaO2ZzKcv/cW9TucPwUoSpbVYKaZIrAz1R

ΑΣΚΗΣΕΙΣ:

32 - 19 =

46 - 28 =

53 - 36 =

64 - 48 =

71 - 65 =

86 - 57 =

95 - 79 =

23 - 15 =

51 - 34 =

35 - 26 =

47 - 39 =

22 - 16 =


ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ

Να κάνετε στο τετράδιό σας τις παρακάτω πράξεις με κρατούμενα ΚΑΘΕΤΑ:

27 + 14 =

35 + 18 =

24 + 39 =

28 + 63 =

36 + 17 =

45 + 16 =

34 + 28 =

18 + 65 =

 

53 - 37 =

42 - 5 =

54 - 16 =

64 - 28 =

43 - 7 =

32 - 19 =


ΤΡΙΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τώρα θα μιλήσουμε για ένα καινούριο θέμα στα Μαθηματικά!

Θα μιλήσουμε για το βάρος και για το πώς μπορούμε να το μετρήσουμε σε διάφορα αντικείμενα.

Πρώτα θα ήθελα να δείτε αυτό το βίντεο που σας έφτιαξα:

ΒΙΝΤΕΟ: https://video.sch.gr/asset/detail/VpTPcViKjPYYSUdKHLLWMXLS/g1jSYsRWdJZmUYiHViMGfIoR

Τα αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου σας είναι 38 και 39.

Φύγαμε!

 

ΜΕΤΡΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ

 

Παρουσίαση για το 39

http://www.authorstream.com/Presentation/hetap11-4232025/

Βοήθεια για τις ασκήσεις του 38 - βίντεο

https://safeyoutube.net/w/j4JF

Παράλληλα με τα βίντεο να κάνετε κι εσείς τις παρακάτω ασκήσεις στα βιβλία σας:

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ

Σελ. 26, 27, 28, 29 όλα

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Σελ. 26-27 ασκήσεις β, γ, δ, ε

Σελ. 28,29 όλα


ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

 

14-05-2020

Καλησπέρα, παιδάκια μου!! Τι κάνετε;

Σας ανεβάζω από σήμερα τις επόμενες ασκήσεις, γιατί αύριο το πρωί δε θα μπορώ να είμαι στην πλατφόρμα, λόγω μιας άλλης υποχρέωσης που έχω. Το υλικό αυτό είναι αρκετό για μια εβδομάδα περίπου, ώστε να ασχολείστε από λίγο κάθε ημέρα. Το υλικό είναι το ίδιο με τις φωτοτυπίες που έχει αφήσει ο κύριος Κώστας στο Διάσελο, για όσους περνάνε να τις πάρουν. Εγώ απλά τα ανεβάζω και εδώ, σε περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να μετακινηθεί ως εκεί.

Την επόμενη Παρασκευή θα σας ανεβάσω ολοκαίνουριο υλικό για να προχωρήσουμε και λίγο παρακάτω με την ύλη μας. Θέλω να μου στείλετε όποια απορία μπορεί να έχετε εδώ στα σχόλια ή στο μέιλ που σας έχω δώσει, για να είμαστε σίγουροι ότι με αυτά είστε έτοιμοι και μπορούμε να πάμε παρακάτω.

Καλό σαββατοκύριακο!!!

Φιλάκια!


Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε και τις παρακάτω δραστηριότητες στη Γλώσσα:

13-05-2020

Καλημέρα παιδάκια!!! Τι κάνετε;

Συνεχίζουμε σήμερα την επανάληψή μας με τις παρακάτω ασκησούλες:

1 ) Κάνω τις παρακάτω προσθέσεις:

2) ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Ο Παύλος αγόρασε δύο ρακέτες για το μάθημα του τένις. Η μία κόστιζε 45€ και η άλλη 37€.

α. Πόσα χρήματα έπρεπε να δώσει συνολικά;

β. Εάν είχε πάνω του 89€, πόσα ρέστα θα του έμειναν;

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από την ερχόμενη Δευτέρα θα κάνουμε και κάποια πραγματάκια που είναι καινούρια, από την ύλη που δεν είχαμε προλάβει να κάνουμε στο σχολείο. Θα σας στέλνω επιπλέον υλικό με βίντεο, παρουσιάσεις και φωνητικά μηνύματα και θα σας παραπέμπω κάποιες φορές και σε ασκήσεις του βιβλίου. Θα είμαστε σε επαφή για ότι χρειαστεί.

Φιλάκιαααααα

11-05-2020

Καλημέρα, παιδιά! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τα παρακάτω:

1. Κάνω τους παρακάτω πολλαπλασιασμούς. 

2. Κάνω τις παρακάτω διαιρέσεις. (Σκέφτομαι πόσες φορές το 6 μου κάνει 42; Κοιτάζω και προηγούμενα παραδείγματα για να βοηθηθώ) 

3. Κάνω τις παρακάτω πράξεις ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ. (Θυμάμαι: όταν έχω πολλούς αριθμούς κάνω τους δυο πρώτους και μετά έναν έναν προσθέτω τους επόμενους.)

* Στις οριζόντιες πράξεις με βοηθάει να δουλεύω Μονάδα με Μονάδα και Δεκάδα με Δεκάδα.


Αν θέλετε μπορείτε να κάνετε και την παρακάτω άσκηση που είναι για τη Γλώσσα:

ΟΔΗΓΙΕΣ : Για να είναι σωστές οι απαντήσεις, να είναι γραμμένες με σωστή ορθογραφία, τόνους και όλα τα γράμματα μικρά.

ΚΥΡΙΑΚΗ… ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ!

Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να διαβάσετε ένα πολύ ενδιαφέρον παραμύθι για τον κύριο Κορονοϊό, που μας έχει απασχολήσει τόσο πολύ όλο αυτό τον καιρό...

Ποιος είναι άραγε και τι θέλει από έμας;

Διάβασε το παραμύθι, για να μάθεις κι εσύ!

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/7xGifVTElzBQm4W

Στο τέλος, υπάρχουν σελίδες με ωραίες δραστηριότητες.

Διάλεξε όσες σου αρέσουν και ζωγράφισέ τες κι εσύ σε ένα χαρτί.

Στείλε μου τις ιδέες σου!!!

 

08-05-2020

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

1. Σε συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας, για να είμαστε σίγουροι ότι καταλάβατε πολύ καλά την πρόσθεση με κρατούμενο, να κάνετε τις παρακάτω προσθέσεις στο τετράδιό σας ΚΑΘΕΤΑ.

  • 38 + 13 =
  • 46 +36 =
  • 29 + 12 =
  • 15 + 9 =
  • 57 + 28 =
  • 65 + 35 =
  • 27 + 57 =
  • 83 + 29 =
  • 37 + 25 =
  • 56 + 45 =

2. Παρακάτω να συμπληρώσετε το μισό του κάθε αριθμού που σας δίνεται.

ΘΥΜΑΜΑΙ: Για να βρω το μισό σκέφτομαι πόσο και πόσο μου κάνει τον αριθμό που βλέπω;

  • 24 ⇒
  • 12⇒
  • 44⇒
  • 68⇒
  • 70⇒
  • 30⇒
  • 50⇒
  • 90⇒
  • 100⇒

 

Καλό σαββατοκύριακο!

ΚΑΘΕΤΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ

Γεια σας, παιδάκια! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!

Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ σημαντικό θέμα των Μαθηματικών, που είχαμε προλάβει να κάνουμε πολύ λίγο στην τάξη, αλλά πιστεύω ότι το υλικό που έχω βρει θα σας βοηθήσει πολύ.

Για οτιδήποτε έχετε απορία, μπορείτε να στείλετε στα σχόλια, να μου στείλετε mail ή να με πάρετε τηλέφωνο να τα πούμε. 💻🖱️📲📞

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...!

ΚΑΘΕΤΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ

1) Βλέπω πολύ προσεκτικά και όσες φορές χρειαστεί μέχρι να το καταλάβω, το παρακάτω βίντεο.

https://safeyoutube.net/w/xhTB

2) Όταν είμαι σίγουρος/η ότι έχω καταλάβει καλά και έχω λύσει όλες μου τις απορίες, κάνω τις παρακάτω πράξεις στο τετράδιό μου ΚΑΘΕΤΑ, προσέχοντας να γράφω σωστά τον κάθε αριθμό κάτω από τον άλλο. ( Οι Μονάδες κάτω από τις Μονάδες και οι Δεκάδες κάτω από τις Δεκάδες)

  • 36 + 28 =
  • 48 + 35 =
  • 27 + 14 =
  • 19 + 13 =
  • 55 + 37 =
  • 64 + 29 =
  • 23 + 57 =
  • 85 + 16 =
  • 39 + 25 =
  • 57 + 48 =

 

 

 

Περιμένω τις απορίες σας! Φιλάκια!