Ελληνικά

Ιστορία 24/1: 19. Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης

 

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 59-61 και Τ.Ε. σελ. 25

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ σελ. 59-61
  • Τ.Ε. σελ. 26 ασκ. 1-2
  • Συμπληρώνω το πινακάκι στο τετράδιο

Μελέτη Περιβάλλοντος 23/1: Επαναληπτικό στη Μακεδονία

Καθώς ολοκληρώσαμε τους νομούς και τις πρωτεύουσες της Μακεδονίας, σήμερα γράψαμε ένα μικρό επαναληπτικό.

Μακεδονία - Βικιταξίδια

Σπίτι: Ολοκληρώνω τη χθεσινή φωτοτυπία με τη βοήθεια του γεωφυσικού χάρτη

 

Μαθηματικά 23/1: Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς (μέρος β’)

Μέρος β': Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς με το νου

Οι κάθετες πράξεις ήταν σχετικά εύκολες για εμάς. Γι' αυτό στο σημερινό μας μάθημα προσπαθήσαμε να κάνουμε προσθέσεις και αφαιρέσεις με τον νου. Σύμμαχός μας σε αυτή την προσπάθεια ήταν η αριθμογραμμή και ο χάρακας.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 14 ασκ. 1-2-3 και σελ. 16 ασκ. 1-2

🏡Σπίτι:

  • Τ.Ε. σελ. 17 λαμπάκι και ασκ. 6-7-8

Γλώσσα 23/1: Δημοσιογραφικό άρθρο

Σήμερα δουλέψαμε στο Τετράδιο Εργασιών και συγκεκριμένα διαβάσαμε ορισμένα δημοσιογραφικά άρθρα και μελετήσαμε τα χαρακτηριστικά τους.

Στη συνέχεια, δουλέψαμε και πάλι στα αριθμητικά επίθετα. Αυτή τη φορά μελετήσαμε τις σύνθετες λέξεις με αριθμητικά.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 62-63, Β.Μ. σελ. 23-24 ασκ. 4

🏡Σπίτι:

Μελέτη Περιβάλλοντος 22/1: Γεωμορφολογική Εξέταση Μακεδονίας

Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη Γεωφυσική Εξέταση της Μακεδονίας.

Έγιναν: Γεωφυσική Εξέταση Μακεδονίας

🏡Σπίτι: Στο επόμενο μάθημα έχουμε διαγώνισμα στους νομούς και τις πρωτεύουσες της Μακεδονίας.

Μαθηματικά 22/1: Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς (μέρος α’)

Μέρος α': Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς κάθετα

Στο σημερινό μας μάθημα μελετήσαμε λίγο πιο διεξοδικά πώς μπορούμε να προσθέσουμε και να αφαιρέσουμε δεκαδικούς αριθμούς κάθετα.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 50-51 και τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι:

Γλώσσα 22/1: Ο εξάχρονος ήρωας από της Ορλεάνης- Αριθμητικά Επίθετα

Ένα άρθρο, που είχε γράψει μια δημοσιογράφος πριν πολλά χρόνια σε μια εφημερίδα, διαβάσαμε σήμερα και μάθαμε πώς ο Ντεαμόντε Λοβ, ένα εξάχρονο αγόρι, έγινε ήρωας.

Στη συνέχεια μελετήσαμε τα Αριθμητικά Επίθετα και συγκεκριμένα δύο κατηγορίες: τα Απόλυτα Αριθμητικά και τα Τακτικά Αριθμητικά!

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 20-21 και αριθμητικά ασκήσεις

🏡Σπίτι:

  • Ανάγνωση σελ. 20
  • Α+Ο από Β.Μ. σελ. 20 "Ευτυχώς......παιδιών"
  • Διαβάζω πάρα πολύ καλά τα αριθμητικά
  • Β.Μ. σελ. 22 άσκηση
  • ασκ.3 φωτοτυπίας

Μαθηματικά 21/1 : Μετρώ και εκφράζω το μήκος με διαφορετικούς τρόπους

Σήμερα δουλέψαμε στο τετράδιό μας με τρεις τρόπους έκφρασης του μήκους: α. με συμμιγή αριθμό, β. με δεκαδικό αριθμό και γ. με ακέραιο αριθμό. Συνεχίσαμε, επίσης, την εξάσκηση στις μετατροπές του μήκους.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 11 ασκ. 5,6,7 και τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι:

Ιστορία 21/1: 18. Η ναυμαχία της Σαλαμίνας

O Ξέρξης, έχοντας χάσει πολλούς στρατιώτες, πέρασε το στενό των Θερμοπυλών και συνέχισε το δρόμο προς την Αθήνα. Σημαντική μάχη ήταν αυτή που έγινε στη Σαλαμίνα.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 56-58 και Τ.Ε. σελ. 24 ασκ. 1-2-3

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ σελ. 56-58
  • Τετράδιο ιστορίας: συμπληρώνω το πινακάκι και απαντώ στο σημείο σκέψης

Επιπλέον βίντεο για μελέτη

Μαθηματικά 20/1: Μετρώ και εκφράζω το μήκος (μέρος γ’)

Στο σημερινό μας μάθημα μάθαμε ένα χρήσιμο "κολπάκι" πώς να μετατρέπουμε ένα μήκος από τη μια μονάδα μέτρησης στην άλλη.

Έγιναν: τετράδιο μαθηματικών και Μετατροπή μήκους

🏡Σπίτι:

  • Υπόλοιπη φωτοτυπία