Ελληνικά

Γλώσσα 23/9: Ένα ακόμα σκαλί (μέρος β’)

Καλή εβδομάδα! Σήμερα αναγνωρίσαμε τις λέξεις που ξεκινούν με δισ- ή δυσ-.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 19 και δουλέψαμε την πρώτη σελίδα της φωτοτυπίας

🏡Σπίτι: 

  • Β.Μ.: Α (x2) - O σελ. 19 "Στην Αφρική......όροφο".
  • Τ.Ε. σελ. 14 ασκ. 3
  • Υπόλοιπες ασκήσεις φωτοτυπίας

Μελέτη Περιβάλλοντος 20/9: Γνωρίζουμε καλύτερα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας

Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε την μελέτη των γεωγραφικών διαμερισμάτων της Ελλάδας.

34. Τα γεωγραφικά διαμερίσματα και οι περιφέρειες της Ελλάδας

Έγιναν: Γεωγραφικά Διαμερίσματα Ελλάδας

🏡Σπίτι: 

  • Μαθαίνω πολύ καλά ποια είναι τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας και πού βρίσκονται.

Μαθηματικά 20/9: Θυμάμαι ό,τι έμαθα από την Γ’ (μέρος ε’)

Στο σημερινό μας μάθημα ολοκληρώσαμε τις επαναλήψεις.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 6-7 οι υπόλοιπες ασκήσεις.

🏡Σπίτι: επαναληπτικό αρχικό

Γλώσσα 20/9: Ένα ακόμα σκαλί (μέρος α’)

Στο σημερινό μας μάθημα διαβάσαμε το κειμενάκι στη σελ. 17 του Βιβλίου και ολοκληρώσαμε τις ερωτήσεις κατανόησης σελ. 17-18.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 17-18

🏡Σπίτι: 

  • Β.Μ.: Ανάγνωση σελ. 17
  • Β.Μ.: Α(X2) + Ο σελ. 17 "Υπομονή.....σκαλί!"
  • Τ.Ε. ασκ. 1 σελ.13
  • Τετράδιο γλώσσας, Βρίσκω την ταυτότητα των παρακάτω ουσιαστικών: την αυλή, οι τάξεις, η σκάλα, του επιστάτη, τις καρδιές, τα θρανία
  • Ολοκληρώνω την έκθεση

Γλώσσα 19/9: Η ταυτότητα του ουσιαστικού

Καλημέρα! Σήμερα στη γλώσσα εμβαθύναμε στα ουσιαστικά και μιλήσαμε για την ταυτότητα των ουσιαστικών:

Την υπόλοιπη ώρα αποφασίσαμε  να γράψουμε κι εμείς τις δικές μας καλοκαιρινές αναμνήσεις (Τ.Ε. σελ. 9). Γι' αυτό αφιερώσαμε τον χρόνο μας στο τετράδιο γραπτού λόγου. Δεν ξεχνώ το σχεδιάγραμμα που θα με βοηθήσει να χωρίσω παραγράφους και να οργανώσω το γραπτό μου!

Έγιναν: Ασκήσεις στο τετράδιο γλώσσας και έκθεση στο τετράδιο γραπτού λόγου

🏡Σπίτι:

  • Αντιγραφή (x 2) και Ορθογραφία Β.Μ. σελ. 15 ασκ. 4
  • Κλίνω τα ουσιαστικά: ο ελέφαντας, η μαργαρίτα, το τόξο
  • Κάνω την ταυτότητα των παρακάτω ουσιαστικών: του παιδιού, την αίθουσα, τα μαργαριτάρια, της άνοιξης, τους χειμώνες, του φθινοπώρου

 

Μαθηματικά 19/9: Θυμάμαι ό,τι έμαθα από την Γ’ (μέρος δ’)

Σήμερα ξεκινήσαμε την επανάληψή μας στο Βιβλίο Μαθηματικών.

Έγιναν: Β.Μ. σελ. 8-9

🏡Σπίτι:

  • Τ.Ε. σελ. 6-7 ασκ. 1,4 και τα μπαλόνια

Ιστορία 19/9: 1. Η κάθοδος των Δωριέων (μέρος β’)

Σήμερα ξαναμιλήσαμε για την κάθοδο των Δωριέων, χωρίς να προχωρήσουμε σε επόμενο μάθημα.

Έγιναν: μελετήσαμε πώς μπορούμε να διαβάσουμε ένα σχεδιάγραμμα και συμπληρώσαμε το παρακάτω:

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ πάλι το μάθημα της Ιστορίας (σελ.6-7) με τη βοήθεια του σχεδιαγράμματος.
  • Τ.Ε. ασκήσεις 1-3

Γλώσσα 18/9: Οι αναμνήσεις του καλοκαιριού (μέρος β’)

Σήμερα κάναμε εξάσκηση στα μέρη του λόγου με μια άσκηση στο τετράδιο.

Στη συνέχεια θυμηθήκαμε πώς κλίνονται τα ουσιαστικά, π.χ.

Έγιναν: Ασκήσεις στο τετράδιο γλώσσας

🏡Σπίτι: 

  • Β.Μ.: σελ. 13 στην πρώτη παράγραφο υπογραμμίζω τα ρήματα, άρθρα, ουσιαστικά, επίθετα και τα σημειώνω στο τετράδιο γλώσσας.
  • Τετράδιο γλώσσας: Κλίνω τα παρακάτω ουσιαστικά "ο συμμαθητής, η συντροφιά, το φύλλο"

 

Μελέτη Περιβάλλοντος 18/9: Πρώτη γνωριμία με την Ελλάδα

Χωρίζεται σε εννέα μικρότερες περιοχές, που ονομάζονται γεωγραφικά διαμερίσματα.

Ο χώρος της ελληνικής χερσονήσου, η στεριά, ονομάζεται ηπειρωτική Ελλάδα. Τα διαμερίσματα της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι :

  • η Θράκη,
  • η Μακεδονία,
  • η Ήπειρος,
  • η Θεσσαλία,
  • η Στερεά Ελλάδα,
  • η Πελοπόννησος,

Γύρω τους απλώνονται πολλά μικρά και μεγάλα νησιά, η νησιωτική Ελλάδα. Τα διαμερίσματα της νησιωτικής Ελλάδας είναι :

  • τα Νησιά του Αιγαίου Πελάγους,
  • η Κρήτη
  • και τα Νησιά του Ιονίου Πελάγους.

Δες τον χάρτη με τα γεωγραφικά διαμερίσματα εδώ.

Αφού μελετήσαμε τα γεωγραφικά διαμερίσματα, αποφασίσαμε να δώσουμε τη δική μας μορφή σε αυτά, όπως στο παράδειγμα!

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 10-12

Εξάσκηση: κουίζ

🏡Σπίτι: Μελετώ τα γεωγραφικά διαμερίσματα σελ. 11-12

 

Μαθηματικά 17/9: Θυμάμαι ό,τι έμαθα από την Γ’ (μέρος γ’)

Στάση 2η: Πολλαπλασιασμοί και Διαιρέσεις

Έγιναν: Μαθηματικά τέρατα 2

🏡Σπίτι: Να γίνει στο τετράδιο μαθηματικών η τελευταία άσκηση της φωτοτυπίας.