- Τα ιστολόγια αποτελούν πηγές πληροφόρησης και ένα μέσο επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών για τα μαθήματα (ωράριο, εργασίες, πληροφορίες, προβλήματα, projects....)
- Οι επισκέπτες μπορούν να αφήνουν σχόλια στα αναρτημένα άρθρα ή και ερωτήματα.
- Τα μέλη μπορούν να χειρίζονται τα σχόλια.
- Το ιστολόγιο αποτελεί έναν πιο ευχερή τρόπο για τη διαχείριση των άρθρων. Για παράδειγμα εμφανίζονται σε αντίστροφη χρονολογική σειρά και αυτό βοηθά να διακρίνουμε τα νεότερα από τα παλαιότερα.
- Αποτελεί ένα κέντρο οργάνωσης και αποθήκευσης υλικού των μαθημάτων όπου ο εκπαιδευτικός διευθετεί το υλικό των μαθημάτων.
- Ευνοεί τον διάλογο των συμμετεχόντων μέσα από τα σχόλια και τις συζητήσεις.
- Οι μαθητές αναρτούν ατομικές ή ομαδικές εργασίες και δέχονται σχόλια συμμαθητών και εκπαιδευτικού.
- Είναι ενδιαφέρουσα δραστηριότητα για τους μαθητές να δημιουργού και να ενημερώνουν τα ιστολόγια καλλιεργώντας τους διάφορες δεξιότητες.
- Παρουσιάζεται υλικό και εργασίες σε άλλα σχολεία και υπάρχει επικοινωνία και ανταλλαγή σχολίων και πληροφοριών
- Αποτελεί ένα διαφορετικό κίνητρο για τους μαθητές για την εκπόνηση μιας εργασίας σε σχέση με έναν πιο παραδοσιακό τρόπο αφού οι μαθητές πλέον είναι πιο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες
- Αναρτούν πολυμέσα, εκπαιδευτικά παιχνίδια, ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες σχετικές με κάποιο θέμα και όλα τα μέλη μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτά και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
- Παρέχουν ευκολία στην αναζήτηση πληροφοριών και είναι εύκολο να τα αναζητήσουμε ξανά για μελέτη.
Μερικοί τρόποι με τους οποίους τα ιστολόγια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία είναι:
o Ιστολόγιο αντί για πίνακα ανακοινώσεων.
o Ιστολόγιο ως μέσο καθοδήγησης με την ανάρτηση οδηγιών.
o Ιστολόγιο ως μέσο παρότρυνσης για προβληματισμό και διάλογο.
o Ιστολόγιο ως συνεργατικό εργαλείο.
o Ιστολόγια ως τόποι δημοσιότητας.
ΠΗΓΗ : Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Πολύ καλό το άρθρο σου Ευφροσύνη