.Επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στην χώρα προέλευσης.

Ομάδα 1:

Νομίζουμε ότι τα κλεμμένα αντικείμενα αρχαιότητας πρέπει να επιστρέψουν στις χώρες από τις οποίες προέρχονται.

Πρώτον, τα αντικείμενα των κλεμμένων αρχαιοτήτων πρέπει να επιστρέψουν στην χώρα προέλευσης τους. Δεύτερον, τα κλεμμένα αντικείμενα της αρχαιότητας θα πρέπει να επιστρέψουν σε καλή κατάσταση διότι υπάρχει περίπτωση να μπουν σε μουσεία. Τρίτον, εφόσον τα κλεμμένα αντικείμενα της αρχαιότητας είναι σε άλλες χώρες, καλό θα ήταν να επιστρέψουν εκεί από όπου προέρχονται για να είναι δίκαιο στον δημιουργό και στην χώρα.

Για παράδειγμα το Βρετανικό Μουσείο αρνήθηκε να δώσει στην Ελλάδα τα μάρμαρα του Παρθενώνα που κλάπηκαν από τον Λόρδο Έλγιν.

Κλείνοντας πιστεύουμε ότι τα κλεμμένα αντικείμενα της αρχαιότητας πρέπει να επιστραφούν στις χώρες που ανήκουν.

Επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στην χώρα προέλευσης

Ομάδα 2:

Πιστεύω πως τα γλυπτά που έχουν κλαπεί από άλλες χώρες θα πρέπει να επιστραφούν στις χώρες προέλευσής τους.

Πρώτον, θα πρέπει να επιστραφούν οι αρχαιότητες στις χώρες που ανήκουν γιατί έτσι διατηρείται ο πολιτισμός κάθε χώρας. Δεύτερον, ο Λόρδος Έλγιν έκλεψε σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα του Ελληνικού πολιτισμού και ποτέ δεν έδωσε χρήματα στην χώρα μας για αυτά. Τρίτον, τα μέρη του μνημείου δεν θα πρέπει να είναι διασκορπισμένα σε άλλες χώρες αλλά να παραμένουν στο ίδιο το μνημείο γιατί έτσι αυτό θα ολοκληρώνεται.

Για παράδειγμα, οι αρχαιότητες κάθε χώρας αποτελούν μέρος της ιστορίας της και του πολιτισμού της, η κλοπή τους είναι σαν κάποιος να κλέβει έδαφος μιας χώρας και να το θεωρεί δικό του.

Η αντίθετη άποψη, να παραμένουν τα κλεμμένα αγάλματα σε ξένες χώρες, δεν μας βρίσκει σύμφωνους γιατί έτσι η αρχαιοκαπηλία νομιμοποιείται.

Τέλος, νομίζουμε πως θα πρέπει τα αρχαιολογικά ευρήματα να επιστρέφονται στη χώρα προέλευσής τους.

Επιστροφή των κλεμμένων αρχαιοτήτων στην χώρα προέλευσης

Ομάδα 3

Η άποψη μας είναι ότι πρέπει να επιστραφούν τα αγάλματα στην χώρα προέλευσης τους.

Πρώτον, τα αγάλματα πρέπει να είναι στη χώρα προέλευσής τους διότι είναι το πιο δίκαιο για αυτά. Δεύτερον, αυτό πρέπει να γίνεται, γιατί συνήθως αυτές οι κλεμμένες αρχαιότητες απομακρύνθηκαν από τη χώρα τους χωρίς να το θέλουν. Επίσης, μιας και ο δημιουργός τους είναι Έλληνας τα αγάλματα πρέπει να επιστραφούν στην Ελλάδα γιατί εκεί δημιουργήθηκαν.

Για παράδειγμα, ο Έλγιν δε προσφέρθηκε να πληρώσει για τα μάρμαρα του Παρθενώνα αλλά τα έκλεψε. Έτσι η Ελλάδα έχει κάθε δικαίωμα που απαιτεί να επιστραφούν.

Η αντίθετη άποψη, ότι δηλαδή δεν πρέπει να επιστρέφονται στην Ελλάδα γιατί πιστεύουν ότι στο Βρετανικό Μουσείο διατηρούνται πιο καλά, δεν μας βρίσκει σύμφωνους.

Τελειώνοντας, πρέπει να επιστραφούν τα αγάλματα στον Παρθενώνα, γιατί εδώ ανήκουν.

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Μπράβο σας παιδιά!! Ωραία κείμενα!!!

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση.

Πιστεύoυμε ότι τα προσφυγοπούλα έχουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Πρώτον, τα προσφυγοπούλα έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση για να μπορέσουν να προσαρμοστούν στο περιβάλλον. Δεύτερον, όλοι είμαστε ίσοι οπότε θα ήταν πολύ άδικο αυτά τα παιδιά να μην πάνε σχολείο. Τρίτον, πιστεύουμε ότι αν δε μάθουν τη γλώσσα της χώρας στην οποία κατοικούν, δεν θα μπορέσουν να κοινωνικοποιηθούν. Για παράδειγμα, τα παιδιά της Ουκρανίας που μεταναστεύουν πρέπει να πηγαίνουν σχολείο, καθώς και αυτά έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Από αυτά που διαβάσαμε θεωρούμε ότι αντίθετη άποψη δεν υπάρχει.

Τέλος, τα προσφυγοπούλα θα έπρεπε να πηγαίνουν σχολείο!!!

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Πιστεύω ότι η εκπαίδευση των προσφυγόπουλων πρέπει να είναι απαραίτητη γιατί και αυτά έχουν δικαίωμα για μόρφωση.

Πρώτoν, κατά την άποψη μας όλοι πρέπει να αποδεχτούμε την διαφορετική κουλτούρα και τον διαφορετικό τρόπο ζωής. Δεύτερον ,τα προσφυγοπούλα πρέπει να έχουν ίδιες και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση όπως τα ελληνόπουλα. Τρίτον, η επαφή τους με παιδιά άλλων λαών  τους δίνει τη δυνατότητα να κατακτήσουν νέες γνώσεις.

Για παράδειγμα τα παιδιά μαθαίνουν να αποδέχονται την διαφορετικότητα, καλλιεργούν το αίσθημα της αλληλεγγύης, μαθαίνουν να σέβονται ο ένας τον άλλον και χτίζουν σχέσεις βασισμένες στην αγάπη και την εμπιστοσύνη.

Αντιθέτως, αν δεν συμβεί το παραπάνω παράδειγμα θα αυξηθούν οι σχολικοί εκφοβισμοί.

Τέλος η εκπαίδευση είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα γι' αυτό δεν μπορεί να στερηθεί από οποιοδήποτε.

Το δικαίωμα των προσφύγων και των μεταναστών στην εκπαίδευση

Η άποψή μας είναι ότι η εκπαίδευση των προσφυγόπουλων πρέπει να γίνεται.

Πρώτον, η χώρα οφείλει να συμβαδίζει με ένα σύγχρονο μοντέλο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για την αρμονική συμβίωση των μαθητών και την εξέλιξη τους . Επίσης, τα παιδιά με την διαπολιτισμική εκπαίδευση μαθαίνουν την διαφορετικότητα χωρίς ρατσιστικές αντιλήψεις, μαθαίνουν την αλληλεγγύη, την αγάπη, την εμπιστοσύνη και την ηθική υποστήριξη. Ακόμα, αυτά μαθαίνουν τον πολιτισμό της κάθε χώρας, τη θρησκεία, την παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα κάθε λαού.

Για να πραγματοποιηθούν τα παραπάνω, θα πρέπει να γίνεται ενισχυτική διδασκαλία εκμάθησης της γλώσσας της χώρας υποδοχής. Επίσης, πρέπει να παρέχεται ψυχολογική, κοινωνική και συμβουλευτική υποστήριξη από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα παιδιά αυτά. Τέλος, πρέπει να γίνεται επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού με κατάλληλα σεμινάρια.

Ορισμένοι πιστεύουν πως δεν είναι σωστή η είσοδος προσφύγων στην χώρα μας και η εκπαίδευση τους σε αυτήν.

Κλείνοντας, θεωρούμε πως όλοι έχουμε δικαίωμα στην εκπαίδευση. Παρόλο που αυτό είναι δικαίωμα  όλων των παιδιών στον κόσμο, δε συμβαίνει πάντα.

Βία στην τηλεόραση και συμπεριφορά των παιδιών.

Ομάδα 1

Θεωρούμε ότι η βίαια συμπεριφορά των παιδιών έχει άμεση σχέση με τις βίαιες σκηνές της τηλεόρασης.

Πρώτον, πολλοί γιατροί και παιδοψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι οι βίαιες σκηνές στην τηλεόραση επηρεάζει πάρα πολύ τα μικρά παιδιά. Δεύτερον, τα παιδιά επηρεάζονται από τις βίαιες σκηνές της τηλεόρασης και το μεταδίδουν στο κοινωνικό τους περιβάλλον. Τρίτον, στα παιδιά μέχρι δυο ετών δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως ο εγκέφαλος τους οπότε δεν μπορούν να καταλάβουν αν αυτό που βλέπουν είναι σωστό ή λάθος. Παραδείγματος χάριν ένα 15χρονο παιδί στη Σερβία πήγε στο σχολείο του με ένα όπλο, καθώς είχε επηρεαστεί από μία ταινία.

Κλείνοντας, κατά συνέπεια οι γόνεις θα έπρεπε να παρακολουθούν τι βλέπουν τα παιδιά τους στην τηλεόραση.

Ομάδα 2

Σχετικά με τη βία στην τηλεόραση που επηρεάζει τη συμπεριφορά των παιδιών νομίζουμε ότι υπάρχει σχέση μεταξύ τους.

Εφόσον τα μικρά παιδιά βλέπουν κινούμενα σχέδια με βία, μιμούνται τους ήρωες τους. Καθώς όμως οι παραγωγοί βάζουν προειδοποιήσεις, δυστυχώς το αγνοούν, αφού δεν υπάρχει έλεγχος. Επίσης πολλοί επιστήμονες λένε ότι δεν επηρεάζει τα παιδιά, αλλά χωρίς επιχειρήματα. Όταν τα παιδιά εκδηλώνουν βίαιες συμπεριφορές στο σχολείο είναι εξαιτίας των προγραμμάτων που βλέπουν στην τηλεόραση. Ωστόσο η αντίθετη άποψη νομίζουμε ότι δεν υπάρχει.

Τέλος σύμφωνα με τα παραπάνω πιστεύουμε ότι τα παιδιά επηρεάζονται από την βία στις τηλεοράσεις και τα εκπαιδεύουν με τη συμπεριφορά. Επομένως τα παιδιά πρέπει να βλέπουν συγκεκριμένες εκπομπές στις οποίες να μην υπάρχει βία και προτού αρχίσει, οι γονείς να διαβάζουν τις προειδοποιήσεις.

Ομάδα 3

Κατά τη γνώμη μας η βία στην τηλεόραση συνδέεται με την συμπεριφορά των παιδιών.

Αρχικά, οι σκηνές βίας επηρεάζουν τα παιδιά αρνητικά. Δεύτερον, τα παιδιά βλέποντας τα καρτούν αυτά καταλαβαίνουν πως η βία είναι κάτι φυσιολογικό και την μιμούνται. Τρίτον, τα παιδιά όταν βλέπουν ταινία, στην οποία ο καλός ήρωας χτυπάει τον κακό παραδειγματίζονται από αυτό. Επίσης, όταν τα παιδιά βλέπουν σκηνές βίας στην τηλεόραση αυτό επηρεάζει και τον ύπνο τους πχ τον ταράζει και έτσι έχουν εφιάλτες.

Τέλος, τα παιδιά θα πρέπει να μειώσουν την επαφή με το κινητό, το τάμπλετ ή την τηλεόραση αλλά και την παρακολούθηση βίαιων ταινιών . Επίσης, μέχρι κάποια ηλικία οι γονείς θα είναι αυτοί που που θα αποφασίζουν τι είναι κατάλληλο για τα παιδιά τους και τι όχι.