Χρόνος αποσύνθεσης υλικών: πείραμα στον κήπο του σχολείου

Πόσο χρόνο κάνουν τα διάφορα υλικά για να αποσυντεθούν? Οι μαθητές έθαψαν ξύλο, χαρτί, πλαστικό μπουκάλι, κονσέρβα, ψωμί, ψωμί σε αλουμινόχαρτο, φλούδες από φρούτα... Σε ένα χρόνο ακριβώς , θα τα ξεθάψουνε για να ανακαλύψουν τι απέγιναν.

Βurying diverse materials activity, to check on biological degradation in the environment.

Δημιουργώντας πόστερ για την κλιματική αλλαγή: ψηφοφορία σχολικής κοινότητας

Ψηφοφορία από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς:

Δράση: Ανθρακικό Αποτύπωμα, έρευνα

Οι μαθητές συμπληρώνουν ερωτηματολόγια σχετικά με το ανθρακικό τους αποτύπωμα.  ( Ερωτηματολόγιο σε έντυπη μορφή carbonFootPrintSurvey-gr, οπτικό ερωτηματολόγιο carbonfootprint-image-gr, on-line ερωτηματολόγιο)

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2020

Δημιουργώντας πόστερ για το έργο μας: κλιματική αλλαγή, ευαισθητοποίηση και διάχυση

Οι μαθητές δημιουργούν πόστερ με θέμα την Κλιματική Αλλαγή!

Δείτε τα αναλυτικά ▶ΕΔΩ

 

Βίντεο με το τραγούδι μας σε ζωντανή σύνδεση με τους εταίρους

Ζωντανή σύνδεση με τα σχολεία της Τουρκίας, Ιταλίας, Ρουμανίας και Λετονίας

Η έναρξη του Erasmus+ Ka_299 έργο μας πραγματοποιήθηκε με μια ζωντανή σύνδεση με τα σχολεία εταίρους, όπου όλοι οι μαθητές τραγούδησαν ζωντανά.

 

Οικοκώδικας 2020-2021 Τελικός

Οικοκώδικας 2020-2021, προτάσεις από τους μαθητές

 

Μία ελιά και οι μελισσούλες: οι μασκότ μας για την κλιματική αλλαγή

Η ελιά μας, το δέντρο σύμβολο, και η μασκότ μας, η μελισσούλα θα μας συντροφεύσουν στις δράσεις μας για την κλιματική αλλαγή. Τα χελιδόνια μεταφέρουν μηνύματα ειρήνης στα ελληνικά, τούρκικα, ιταλικά , ρουμάνικα και λετονικά.