Προγραμματιστής

1. Ένας δικός μας λαβύρινθος για παιχνίδι

Αν και το όριο είναι η φαντασία σου, για να μάθεις και βασικά στοιχεία προγραμματισμού, θα χρειαστεί να θέσουμε ορισμένες προδιαγραφές για το παιχνίδι που θα φτιάξεις.  Θυμήσου τα ακόλουθα:

  • Υπάρχει μία σκηνή όπου εκτυλίσσονται οι ιστορίες σου. Η σκηνή μπορεί να έχει διαφορετική όψη κάθε φορά που λέγεται υπόβαθρο. Για αυτό το παιχνίδι θα φτιάξουμε έναν ή περισσότερους λαβύρινθους.
  • Στο λαβύρινθο κινούνται διάφορα όντα που ονομάζονται αντικείμενα.
  • Ένα αντικείμενο είναι ο ήρωάς σου, αυτός/αυτή που οι παίκτες θα κινούν με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι.
  • Ο ήρωάς σου επιθυμεί και κυνηγά ένα άλλο αντικείμενο (που θα το λέμε θησαυρό) και επίσης τον κυνηγάνε κάποια άλλα αντικείμενα (που θα τους λέμε εχθρούς).

Με τη φαντασία σου συμπλήρωσε τις λεπτομέρειες και φτιάξε μια πραγματική ιστορία για ηλεκτρονικό σου παιχνίδι! Αν πιστεύεις ότι θα έχεις ξεχάσει μέχρι το επόμενο μάθημα τι ήθελες να φτιάξεις, μπορείς να σημειώσεις μερικές φράσεις για να στο θυμίσουν σε ένα χαρτί. Επίσης, αν θέλεις, μπορείς να μοιραστείς την ιδέα σου με ένα σύντομο σχόλιο σε αυτή τη σελίδα.

Visits: 3620

Leave a Reply