English

Από την Ημερίδα ”Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ειδική Αγωγή” προς Εκπ/κούς, Μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. Σχολικών Μονάδων Αιτωλ/νίας (Ι.Π. Μεσολογγίου, 19/06/2025)

 

Πηγή: Ionian TV

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πρόγραμμα Ημερίδας 19.06 Μεσολόγγι

Οι Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτ/νίας, καθώς και οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτ/νίας, συνδιοργάνωσαν Επιμορφωτική Ημερίδα, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας – Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας, με θέμα:

«Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ειδική Αγωγή»

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025 και ώρα 08:30, στην αίθουσα Εκδηλώσεων της Περιφερειακής Ενότητας Αιτ/νίας.

για:

  • Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτ/νίας
  • Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.)
  • Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.)
  • που υπηρετούν σε Σχολικές Μονάδες Π.Ε. & Δ.Ε., Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη ή Διδασκαλία στο Σπίτι.

Στόχος Ημερίδας: Η Παρουσίαση:

  • Δειγμάτων εργασίας
  • Καινοτόμων ή/και αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων
  • Πρωτοβουλιών και καλών πρακτικών που υλοποιήθηκαν στα σχολεία της περιοχής και αξίζει να αναδειχθούν στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.

Η ημερίδα απευθυνόταν επίσης σε γονείς και σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση

και τις πρακτικές εφαρμογές της στην καθημερινότητα του σχολείου.

Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούσαν να παρουσιάσουν εργασία τους,  δήλωσαν συμμετοχή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτ/νίας

έως την Τρίτη 10 Ιουνίου 2025 και ώρα 12:00, αποστέλλοντας email στη διεύθυνση:

mail@kesy.ait.sch.gr

ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά στα:

26310 55063

με βάση την παρακάτω Πρόσκληση

15-05-2025

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΑ & ΕΕ ΡΙΣΒΑΣ

Συν.: (1) πίνακας

Leave a Reply