Updated on June 24, 2026
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΜΕ Ε.Δ.Υ.-Σ.Δ.Ε.Υ. Β’/ΘΜΙΑΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (ΙΕΡΑ ΠΟΛΗ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, 24-06-2026)

24-06-2026

Σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας και αποτίμησης του έργου
των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών των ΕΔΥ
με έδρα ΣΔΕΥ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας μας.
Οι συνάδελφοι μοιράστηκαν βιώματα από την καθημερινή παρουσία στις σχολικές μονάδες, συζήτησαν τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αναδείχθηκαν καλές πρακτικές με ιδιαίτερη εστίαση στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ΕΔΥ, σχολείων και ΚΕΔΑΣΥ.
Μέσα από τον διάλογο στη συνάντηση αναστοχασμού και αναταλλαγής εμπειριών, επιβεβαιώσαμε ότι η ουσιαστική συνεργασία, η εμπιστοσύνη και η κοινή στόχευση αποτελούν τα πιο ισχυρά εργαλεία για την υποστήριξη των μαθητών και της σχολικής κοινότητας.
Ως Προϊσταμένη ΚΕΔΑΣΥ, ευχαριστώ θερμά από καρδιάς όλους και όλες για την υπευθυνότητα και την πολύτιμη προσφορά τους
στην κοινή μας προσπάθεια και στο όραμα του ΚΕΔΑΣΥ
Η Αν. Προϊσταμένη
του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας
Αγοραστού Β. Ευαγγελία









Recent Comments