Αναστοχασμός εκπαιδευτικού, συλλογή αποτελεσμάτων

Οι διαδραστικοί πόροι που εμφανίζονται εδώ,  χρησιμοποιήθηκαν ως  περιλήψεις στην αρχή κάθε θεματικής ενότητας του MΟΟC Eικαστικών του Γυμνασίου, ένα έργο του ΙΕΠ για  που ολοκληρώθηκε το 2022. Χρησιμοποιήθηκε  το διαδραστικό εργαλείο accordeon με σκοπό να μειώσει το τον όγκο κειμένου στο  περιβάλλον της Moodle, με σκοπό να βελτιώσει το UI (περιβάλλον χρήστη) και την UX( εμπειρία χρήστη). Ο χρήστης ανοίγει κάθε φορά το πεδίο που τον ενδιαφέρει δίχως να χάνεται σε ένα πλήθος λέξεων ΗΤML κειμένου, ενώ το περιβάλλον εργασίας  συνοψίζεται με τρόπο πιο αισθητικό.

Πάτησε τις λέξεις (σκοπός, χρόνος, ΠΜΑ, κλπ) για να ανοίξει το αναδυόμενο μενού

Αναστοχασμός, αξιολόγηση μαθησιακής διαδικασίας

Ανάπτυξη και ολοκλήρωση διδακτικού σεναρίου

Οδηγός εκπαιδευτικού και σχεδιασμός μάθησης

Δομή και Περιεχόμενο των Νέων ΠΣ Εικαστικών του Γυμνασίου

Οι διαδραστικοί πόροι που εμφανίζονται εδώ  χρησιμοποιήθηκαν ως  περιλήψεις στην αρχή κάθε θεματικής ενότητας του MΟΟC Eικαστικών του Γυμνασίου, ένα έργο του ΙΕΠ για  που ολοκληρώθηκε το 2022. Χρησιμοποιήθηκε  το διαδραστικό εργαλείο accordeon με σκοπό να μειώσει το τον όγκο κειμένου στο ΗΤΜL περιβάλλον της Moodle, με σκοπό να βελτιώσει το UI (περιβάλλον χρήστη) και την UX( εμπειρία χρήστη). Ο χρήστης ανοίγει κάθε φορά το πεδίο που τον ενδιαφέρει δίχως να χάνεται σε ένα πλήθος λέξεων ΗΤML κειμένου, ενώ το περιβάλλον εργασίας  συνοψίζεται με τρόπο πιο αισθητικό.

Πάτησε τις λέξεις (σκοπός, χρόνος, ΠΜΑ, κλπ) για να ανοίξει το αναδυόμενο μενού