τα παντα γαι την jisoo

Kim Ji-soo γενηθηκε στης 3 ιανουαριου το 1995 ειναι τραγουδιαστρια και ηθοπιος νοτια κορεας  Έκανε το ντεμπούτο της τον Αύγουστο του 2016 ως μέλος του κοριτσιού Blackpink υπό την YG Entertainment .και έχει έναν μεγαλύτερο αδελφό και αδελφή ος παιδη επεζε μπασκετ Στην 11η τάξη, ξεκίνησε δραματική λέσχη στο σχολείο της και πήρε μεγαλύτερη εμπειρία μέσω ακροάσεων.   

2011–2016: Αρχές καριέρας και ντεμπούτο με το Blackpink                      Το 2011, ο Jisoo εντάχθηκε στην YG Entertainment μέσω ακροάσεων ως εκπαιδευόμενος Το 2015, έκανε καμεό στο δράμα KBS2 The Producers με τους συνεργάτες του Sandara Park του 2NE1 και τον Kang Seung-yoon του Winner  και εμφανίστηκε σε πολλές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον Samsonite μαζί με τον ηθοποιό Lee Min- ho , Smart Uniform, LG Electronics και Nikon . Jisoo είναι το παλαιότερο μέλος του Blackpink.

Υπογραφή
Υπογραφή του Jisoo.svg

Εκτός από τη μητρική της Κορεάτικη, έμαθε επίσης να μιλάει Ιαπωνικά και Αγγλικά.                                                                                                            Στην ετήσια δημοσκόπηση της Gallup Korea για το 2018, ο Jisoo κατατάχθηκε το δέκατο πιο δημοφιλές είδωλο στη Νότια Κορέα, κερδίζοντας το 4,8%των ψήφων.

Τον Απρίλιο του 2019, κατατάχθηκε το δέκατο πιο δημοφιλές K-pop είδωλο στο Instagram , με 12,8 εκατομμύρια ακόλουθους.                            Το 2019 επιλέχθηκε ως μέρος του BoF 500, ενός "οριστικού επαγγελματικού δείκτη" ανθρώπων που διαμορφώνουν τη βιομηχανία μόδας ύψους 2,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.                       ένα εμπορικό περιοδικό βιομηχανίας μόδας, αποκάλυψε ότι η Jisoo ηγήθηκε της κατάταξης στη μέση συμμετοχή ανά θέση, ακολουθούμενη από Rihanna και Kylie Jenner .  Κατατάχθηκε 7η στη γενική κατάταξη, με τις λιγότερες θέσεις - μόλις 12 συνολικά. Ήταν η μόνη Ασία που συμπεριλήφθηκε στη λίστα.                                                      Η Jisoo κατέλαβε την πρώτη θέση στην προσωπική φήμη της μάρκας κοριτσιών, που δημιουργήθηκε από το Korea Enterprise Research Institute για τη μέτρηση της ανάλυσης δεδομένων των επωνυμιών που ακολουθείται με τη συνήθεια των καταναλωτών στο διαδίκτυο σε σημαντικό αντίκτυπο στην κατανάλωση και το ενδιαφέρον της μάρκας.

Το 2020, η αύξηση των πωλήσεων της Dior κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 στη Νότια Κορέα αποδόθηκε επίσης στην εκστρατεία μάρκετινγκ που χρησιμοποίησε πολλούς κορεάτες ποπ τραγουδιστές, συμπεριλαμβανομένου του Jisoo.  Jisoo εμφανίστηκε στην επιτυχημένη κυκλοφορία της νέας τσάντας Bobby του Dior, μιας εκστρατείας στην οποία συμμετείχαν και άλλοι σημαντικοί επιρροείς, όπως η Chiara Ferragni και η Kat Graham  ηθοποιός Liza Soberano ανέφερε επίσης ότι εμπνεύστηκε μια εμφάνιση μόδας με το λοξό κασκόλ του Dior μετά την εμφάνιση του Jisoo στην εκστρατεία Dior's Fall / Winter 2020. Καθώς παρουσιάστηκε η συλλογή Dior's Spring / Summer 2021, η Jisoo έγινε ένα καυτό θέμα στην ψηφιακή εκπομπή ως εκπρόσωπος της Κορέας. Επηρεασμένη από το σόου, κέρδισε το brand με την υψηλότερη βαθμολογία θέση με μέσο όρο 33% MIV από το περασμένο φθινόπωρο του 2020.  Η ίδια η Μαρία Γκραζιά Τσιούρι αποκάλυψε επίσης ότι η συλλογή εμπνεύστηκε από τον Jisoo. 

Το 2021, η συνεργασία της Jisoo με το KartRider Rush + , αύξησε το ποσοστό κατάταξης των εφαρμογών στην 11η θέση μετά την ανακοίνωση.                                                                                                                                    Τον Δεκέμβριο του 2019 Jisoo έγινε μια τοπική πρεσβευτής Dior καλλυντικών μάρκας “Dior Beauty”.  Το επόμενο καλοκαίρι, ο Jisoo προσλήφθηκε ως μούσα του Dior  και μοντελοποιήθηκε για τη συλλογή Dior's Fall / Winter 2020.  Τον Σεπτέμβριο του 2020, η Jisoo κάλυψε την 155η έκδοση 2020 του Dazed Korea , όπου συζήτησε τη δουλειά της με την Dior . Διορίστηκε επίσης ως το πρώτο κύριο μοντέλο για το ψηφιακό έργο του Cartier στην επιστροφή του "Pasha de Cartier" για τις κορεατικές γενιές MZ. Τον Δεκέμβριο του 2020, ο Jisoo φωτογραφήθηκε με τις τσάντες Lady Dior και D'Lite στη  συλλογή Dior's Cruise 2020-2021.