lisa

lisa γενηθηκε  27 Μαρείναιτίου  1997 ένας Ταϊλάνδης ράπερ, τραγουδιστής και χορευτής με έδρα τη Νότια Κορέα . Είναι μέλος της ομάδας κορίτσια της Νότιας Κορέας Blackpink υπό την YG Entertainment . 

Γεννήθηκε ως Pranpriya Manoban στις 27 Μαρτίου 1997  στην επαρχία Buriram της Ταϊλάνδης, αργότερα άλλαξε νόμιμα το όνομά της σε Lalisa, που σημαίνει επαινετή, με τη συμβουλή ενός μάντισσα για να φέρει την ευημερία. Ως μοναδικό παιδί, μεγάλωσε από την Ταϊλάνδη μητέρα και τον Ελβετό πατριό της.  Η μητέρα της Λίζας ονομάζεται Chitthip Brüschweiler. Ο πατέρας της είναι ο Marco Brüschweiler, ένας διάσημος σεφ, που δραστηριοποιείται στην Ταϊλάνδη. Η Λίζα ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Praphamontree School I και II. 

Μετά την εκκίνηση μαθήματα χορού στην ηλικία των τεσσάρων, αγωνίστηκε κανονικά σε διαγωνισμούς χορού σε όλη την παιδική της ηλικία, συμπεριλαμβανομένης της «να είναι νούμερο ένα», και εντάχθηκε το πλήρωμα χορό ενδεκαμελές Εμείς Zaa Ωραίες παράλληλα BamBam της Got7 . Τον Σεπτέμβριο του 2009, η ομάδα μπήκε στον διαγωνισμό LG Entertainment Million Dream Sanan World που μεταδόθηκε στο Channel 9 και κέρδισε το βραβείο "Special Team". η Λίζα συμμετείχε επίσης σε διαγωνισμό τραγουδιού ως εκπρόσωπος του σχολείου για το "Top 3 Good Morals of Thailand", που φιλοξενήθηΤο 2010, η Λίζα έκανε ακρόαση για να συμμετάσχει στην YG Entertainment στην Ταϊλάνδη. Μεταξύ των 4.000 αιτούντων, ήταν το μόνο άτομο που πέρασε, όταν ήταν 13 ετών. Κατατάχθηκε πρώτη στον διαγωνισμό, γεγονός που ώθησε την Yang Hyun-suk να δώσει στην Lisa την ευκαιρία να γίνει εκπαιδευόμενη YG Entertainment, την οποία πήρε. Η Λίζα εντυπωσίασε επίσης έναν από τους κριτές, τον Ντάνι Ιμ , στις ακροάσεις, με τον να επαινεί αργότερα την εμπιστοσύνη της επί σκηνής και τη στάση της εκτός σκηνής. Το 2011, η Λίζα μετακόμισε στη Νότια Κορέα για να ξεκινήσει την επίσημη εκπαίδευσή της στην εκτέλεση της καριέρας της στο K-pop Idol, η οποία διήρκεσε πέντε χρόνια. Προσχώρησε επίσημα στην ετικέτα ως ο πρώτος μη εθνοτικά κορεάτης εκπαιδευόμενος στις 11 Απριλίου 2011. [14]κε από το Moral Promotion Center στις αρχές του 2009, όπου τελείωσε ως επιλαχόντης. 

Τον Νοέμβριο του 2013, εμφανίστηκε στο Taeyang μουσικό βίντεο «s για το τραγούδι“ Ringa Λίνγκα ”. Η Λίζα ήταν ένας από τους χορευτές στο παρασκήνιο, μαζί με μέλη του iKon και του Winner . 

Τον Μάρτιο του 2015, η Λίζα ανέλαβε την πρώτη της δουλειά μοντελοποίησης για τη μάρκα φθοράς δρόμου Nona9on , ακολουθώντας τη μάρκα καλλυντικών της Νότιας Κορέας Moonshot το 2016. 

Τον Αύγουστο του 2016, η Λίζα έκανε το ντεμπούτο της ως ένα από τα τέσσερα μέλη του κοριτσιού της Νότιας Κορέας Blackpink , καθώς και το πρώτο μη εθνικά Κορεάτικο που έκανε το ντεμπούτο του στο πρακτορείο. της  Blackpink έκανε το ντεμπούτο του με ένα άλμπουμ Square One με single single " Whistle " και " Boombayah ". Το "Whistle" πέτυχε ένα τέλειο "all-kill", ξεπερνώντας όλα τα charts της Νότιας Κορέας κατά το ντεμπούτο του. Από τον Οκτώβριο του 2020, το συγκρότημα κυκλοφόρησε ένα κορεατικό άλμπουμ, το άλμπουμ , ένα ιαπωνικό στούντιο άλμπουμ, το Blackpink στο Your Area , τρία εκτεταμένα έργα, το Blackpink , το Square Up και το Kill This Loveκαι δύο μεμονωμένα άλμπουμ, το Square One και το Square Two .

Η Λίζα πρωταγωνίστησε από το πρόγραμμα στρατιωτικής ποικιλίας MBC Real Man 300 ως μόνιμο μέλος στην εκπομπή ως μέρος της έκδοσης της Κορέας Στρατού της Κορέας από τις 21 Σεπτεμβρίου 2018 και μετά Η εκπομπή σηματοδότησε τον πρώτο μόνιμο ρόλο της σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα από το ντεμπούτο του. Η εμφάνισή της της κέρδισε ένα ανεπίσημο βραβείο με τίτλο "Χαρακτήρας της Χρονιάς" μέσω των βραβείων MBC Entertainment 2018 . Στις 5 Νοεμβρίου 2018, παρουσίασε το κανάλι της στο YouTube , Lilifilm Official , εστιάζοντας στα ταξίδια και τον τρόπο ζωής.  Από τον Ιούλιο του 2019, είχε πάνω από 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές και είχε λάβει ένα κουμπί Gold Play YouTubeΑπό τον Μάρτιο του 2021, το κανάλι της στο YouTube έχει περισσότερους από 6 εκατομμύρια συνδρομητές. Τον Μάρτιο του 2020, η Λίζα υπηρέτησε ως σύμβουλος χορού σε όλο το πρόγραμμα επιβίωσης κοριτσιών του κινεζικού κοριτσιού iQIYI Youth With You Season 2 .  Τον Φεβρουάριο του 2021, επέστρεψε ως μέντορας χορού στην κινεζική ομάδα επιβίωσης της ομάδας αγοριών Youth With You Season 3 . 

Η Λίζα είναι πολύγλωσση και μιλά άπταιστα ταϊλανδέζικα, αγγλικά, κορεατικά, καθώς και βασικά ιαπωνικά και κινέζικα.

Μέσα από τη δουλειά της ως μοντέλο για τη μάρκα καλλυντικών της Νότιας Κορέας Moonshot , έγινε πρεσβευτής μάρκας στην Κίνα στις 21 Μαρτίου 2018. 

Στις 25 Ιουλίου 2019, η Lisa έγινε πρεσβευτής μάρκας και παρουσιαστής αποκλειστικά για τη νέα συλλογή που κυκλοφόρησε στην Ταϊλάνδη, όπου έξι από τα προϊόντα περιλαμβάνουν την υπογραφή της Manoban ως μέρος της συσκευασίας. Στις 28 Μαρτίου 2019, η Lisa υπέγραψε την πρώτη της ατομική συμφωνία έγκρισης για την AIS Thailand , τη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας GSM στην Ταϊλάνδη. Η Λίζα έγινε ο υψηλότερος αμειβόμενος παρουσιαστής μάρκας για το AIS. Επιπλέον, η διαφημιστική της καμπάνια έγινε η υψηλότερη βαθμολογία στην Ταϊλάνδη.  Στις 11 Μαΐου 2019, η Lisa έγινε παρουσιαστής μάρκας για το Samsung Galaxy S10 στην Ταϊλάνδη. Το πρώτο διαφημιστικό υλικό της για τη μάρκα κυκλοφόρησε στις 14 Μαΐου Το παιχνίδι για κινητά Ragnarok M: Eternal Loveχρησιμοποιεί τη Lisa ως μοντέλο υποστήριξης και εμφανίζεται ως χαρακτήρας στον διακομιστή "Midnight Party" από τις 24 Ιουλίου 2019 και μετά. 

Τον Ιανουάριο του 2020, η Lisa προσχώρησε στον φίλο του Winner 's Mino ως μοντέλο έγκρισης για τη σειρά αθλητικών ειδών Adidas SS20 σεζόν My Shelter .  Με πρωτόγνωρη δημοτικότητα Λίζα στην Κίνα μέσω της εμφάνιση στο iQIYI «s Youth With You 2 ως χορός μέντορα, που αποκαλύφθηκε για να είναι ο νέος εκπρόσωπος της μάρκας στην Κίνα για το μαλακτικό ρούχων της εταιρείας D & G Παρασιτική στις 13 Μαΐου Σύντομα έγινε ο νέος εκπρόσωπος μάρκας για μία από τις μεγαλύτερες γαλακτοκομικές εταιρείες της Κίνας, την κινεζική μάρκα γιαουρτιού της Mengniu Dairy , Zhengouli. Στις 27 Ιουνίου, η Tencent Games ανακοίνωσε τη Lisa ως τον νεότερο εκπρόσωπο της Supercell στην Κίνα για το βιντεοπαιχνίδι για κινητά , Brawl Stars . 

Τον Οκτώβριο του 2020, ανακοινώθηκε ότι η MAC που ανήκει στη Lauder είχε ορίσει τη Lisa ως το νέο Global Brand Ambassador. Είναι το πρώτο είδωλο K-pop που ανέλαβε τον πολυπόθητο ρόλο. Θα είναι το πρόσωπο των φημισμένων συλλογών και βασικών εκστρατειών της μάρκας μακιγιάζ, καθώς και μούσα για έργα καινοτομίας. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, μοιράζεται τα μυστικά ομορφιάς, τα σχήματα περιποίησης του δέρματος και τον τρόπο ζωής της με τους θαυμαστές της MAC. «Πάντα αυτοπεποίθηση και ποτέ δεν αποφεύγει τους κινδύνους, ενσωματώνει τη δέσμευσή μας να γιορτάσουμε την ατομικότητα και την αυτο-έκφραση πάνω απ 'όλα», εξήγησε η Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθυντής της Global Creative, Drew Elliott . "Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τους θαυμαστές της να δουν τι έχει στη διάθεσή τους μέσω της συνεργασίας μας". 

Στις 22 Φεβρουαρίου 2021, η Lisa ανακοινώθηκε ως υποστηρικτής του smartphone Vivo S9. Ήταν επίσης υποστηρικτής του smartphone Vivo S7 το 2020. 

Τον Ιανουάριο του 2019, η Λίζα έγινε η μούσα του Hedi Slimane , του καλλιτεχνικού, δημιουργικού και σκηνοθέτη εικόνας της Celine , μιας γαλλικής μάρκας πολυτελείας. Τον Σεπτέμβριο του 2020, ανακοινώθηκε ως παγκόσμιος πρέσβης τους Εμφανίστηκε στην εκστρατεία Essentials της μάρκας τον Ιούνιο του 2020, σε σκηνοθεσία του δημιουργικού σκηνοθέτη Hedi Slimane. Έχει εντοπιστεί στην πρώτη σειρά αρκετών από τις παραστάσεις και τις παρουσιάσεις στο διάδρομο της μάρκας και έχει φωτογραφηθεί ευρέως σε ρούχα και αξεσουάρ της Celine. Σε μια δήλωση, η μάρκα είπε, «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεχή συνεργασία της Celine με τη Lisa, η οποία θα εκπροσωπήσει το σπίτι ως παγκόσμιος πρέσβης» 

Την ίδια χρονιά, τον Νοέμβριο, η Penshoppe αποκάλυψε ότι η Lisa είχε ενταχθεί στην οικογένεια Penshoppe ως ο νεότερος πρέσβης τους. Επιπλέον, στις 24 Ιουλίου 2020, η Lisa επελέγη επίσημα ως ο νεότερος πρεσβευτής μάρκας που εκπροσωπούσε τη Bulgari , μια ιταλική μάρκα πολυτελείας. Ως πρεσβευτής για το Bulgari, συμμετείχε στις ψηφιακές εκστρατείες για τις συλλογές "Serpenti" και "Bzero One". 

Στις 16 Φεβρουαρίου 2021, ανακοινώθηκε ότι η Λίζα έγινε μέλος της κριτικής επιτροπής για το γαλλικό βραβείο μόδας ANDAM .

Μέσω της YG Entertainment , η Lisa κυκλοφόρησε ένα φωτογραφικό βιβλίο περιορισμένης έκδοσης με τίτλο "0327", το οποίο συντάχθηκε εξ ολοκλήρου με φωτογραφίες που τραβήχτηκαν μέσω μιας φωτογραφικής μηχανής. Το photobook κυκλοφόρησε στα γενέθλιά της το 2020.  Ο δεύτερος τόμος κυκλοφόρησε στις 27 Μαρτίου 2021. 

Στις 17 Σεπτεμβρίου του 2019, μετά τις καταρρακτώδεις βροχές που ασκούνται από μουσώνα προκάλεσε πλημμύρες σε 32 Ταϊλάνδης επαρχίες, της Ταϊλάνδης ομορφιά blogger Koi Onusa, συγγενής του Λίζα, αποκάλυψε ότι η Lisa είχε δωρίσει ฿ 100.000 Thai ηθοποιός Bin Bunluerit ταμείου για να βοηθήσει τα άτομα εκκενώθηκαν στις πλημμύρες ως ανακούφιση από καταστροφές. 

Τον Απρίλιο του 2019, η Λίζα έγινε το πιο δημοφιλές είδωλο K-pop στο Instagram , με 17,4 εκατομμύρια οπαδούς τότε.  Από τον Απρίλιο του 2021, είναι το πρώτο και μοναδικό είδωλο K-pop που συγκεντρώνει 50 εκατομμύρια οπαδούς, καθώς συνεχίζει να δημιουργεί ρεκόρ αφοσίωσης και καταμέτρησης οπαδών στην πλατφόρμα. 

Ενώ η Λίζα προσγειώθηκε το πρώτο σόλο εξώφυλλο περιοδικού της για το τεύχος Μαΐου 2019 του Harper's Bazaar Thailand, η MEI, διανομέας του Harper's Bazaar , ανέφερε ότι και τα 120.000 έντυπα αντίτυπα ήταν εξαντλημένα Αναφέρθηκε ότι, κατά μέσο όρο, τυπικά εκτυπώνονται 30.000 αντίτυπα και οι γνωστές διασημότητες έχουν κατά μέσο όρο 60.000 αντίτυπα. Ωστόσο, παρά την πώληση 120.000 αντιγράφων, η ζήτηση του κοινού δεν ικανοποιήθηκε ακόμη. 

Μετά την παρουσία της Lisa στη συλλογή μόδας Celine Fashion Show για άντρες το καλοκαίρι του 2020 στο Παρίσι της Γαλλίας, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Παρισιού , η Lyst ανέφερε ότι οι παγκόσμιες αναζητήσεις για την τσάντα Triomphe της Celine πήδηξαν 66% στις 28 Ιουνίου 2019, αφού δημοσίευσε μια εικόνα του στυλ στα κοινωνικά της μέσα, συγκεντρώνοντας έτσι την προσοχή του κοινού. 

Σε μια συνέντευξη, το πρώην μέλος της ομάδας κοριτσιών της Φύσης , η Γκάγκα, ανέφερε τη Λίζα ως πρότυπο. 

Η Λίζα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τραγουδιστές στο εξωτερικό, σύμφωνα με την "2021 Overseas Korean Wave Survey" που διεξήχθη από το Υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού & Ίδρυμα Κορέας για Intl. Πολιτιστικών ανταλλαγών. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη φορά που ένας ξένος καλλιτέχνης εμφανίστηκε στην έρευνα. Είναι επίσης το μόνο μέλος του Blackpink στην κορυφή των 20. 

Η ανακοίνωση της Lisa ως του πρώτου γυναικείου ειδώλου K-pop της MAC Cosmetics που διορίστηκε ως Global Brand Ambassador απέδωσε 1,83 εκατομμύρια δολάρια στο MIV®, [σημείωση 1] με την ανακοίνωση της MAC να παράγει 506 χιλιάδες δολάρια σε MIV® - που αντιπροσωπεύει την κορυφαία επωνυμία τους το 2020 και καθιστώντας τους μία από τις κορυφαίες συνεργασίες ομορφιάς της χρονιάς. η Λίζα έχει μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ανακοίνωσή της στο Instagram ως παγκόσμιος πρέσβης για τα καλλυντικά MAC έλαβε περισσότερες από 5,6 εκατομμύρια επισημάνσεις "μου αρέσει" και 74.000 σχόλια.  Ενώ έχει μεγάλη παρουσία στο διαδίκτυο, οι συνεργασίες της έχουν σημειωθεί ότι αισθάνονται γνήσιες καθώς συχνά εμφανίζει τις ίδιες μάρκες στα κανάλια κοινωνικών μέσων. Η επιτυχία των εγκρίσεων και των συνεργασιών της αποδίδεται εν μέρει σε αυτήν την αυθεντικότητα.  Λόγω της ικανότητας που επηρεάζει και του μάρκετινγκ, η Λίζα έχει χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα αλλαγής στρατηγικών προώθησης στη βιομηχανία μόδας και μακιγιάζ. 

Η επίδρασή της επεκτείνεται και σε άλλους καλλιτέχνες της μουσικής βιομηχανίας. Το τραγούδι του Destiny Rogers , Tomboy, είχε αύξηση κατά 1939% στις καθημερινές ενημερώσεις του Spotify μετά από την παράσταση χορού της Lisa. Λίγο μετά τη μεταφόρτωση της παράστασης στο Youtube, το τραγούδι του Rogers και το EP Tomboy μπήκαν στα charts του iTunes και της Apple Music σε πολλές χώρες και, στο Spotify, το τραγούδι έφτασε στα Top 200 και τα top 10 της λίστας αναπαραγωγής Viral 50 των Φιλιππίνων. ο ίδιος ο Ρότζερς αναγνώρισε την κατάσταση στο Twitter  και ευχαρίστησε τη Λίζα για την αναζωογόνηση του τραγουδιού.  

υπογραφη

Υπογραφή του Lisa.svg