Updated on May 2, 2023
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ / ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
- ΣΤΟ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΈΝΟΣ/H ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ΄Ο,ΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ : NAI / 'OXI
- 'EKANA KAI TA ΔΥΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ PROJECTS ΤΟΥ Β ΤΕΡΑΜΗΝΟΥ: NAI ' / OXI
- ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ, ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ή ΤΕΣΤ. ΑΥΤΟ : ME KOYΡΑΣΕ / ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ
- ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ_______________________________________________________________________________________________
- ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΑ ΠΗΓΑ : KAΛΑ / ΜΕΤΡΙΑ / ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ / 'ΑΡΙΣΤΑ
- ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ . ΉΤΑΝ : ΑΠΛΑ/ ΔΥΣΝΟΗΤΑ / ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ
- ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ: TA ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΩ ΑΡΙΣΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
- ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ (ΕΥΧΗ/ ΙΔΕΑ /ΠΑΡΑΠΟΝΟ/ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ/ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
9. ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ 'ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ:
ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ 'ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ:
10.OI AΣΚΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ : ΕΥΚΟΛΕΣ / ΔΥΣΚΟΛΕΣ / ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
11. KATAΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΝΑΙ ΌΧΙ
12.O BΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ:_______________________________________________________
Ασημίνα Ξηρογιάννη