Ελληνικά

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Α1, Α2 ΚΑΙ Α4 ΤΟΥ 1ου Λυκείου Αγίων Αναργύρων ///ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Aγαπητά μου Α1 , Α2 ΚΑΙ Α4

'Eχοντας διορθώσει τα γραπτά σας, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω πως είστε σε καλό δρόμο αναφορικά με το κομμάτι της παραγωγής γραπτού λόγου. Σας βαθμολόγησα αυστηρά. Οι παρατηρήσεις που έχω είναι οι εξής: όλοι έχετε καταλάβει τι κάνουμε. Ξέρετε. Απλά άλλοι είναι πιο έτοιμοι , άλλοι λιγότερο έτοιμοι. Άλλοι έχουν κενά, άλλοι λιγότερα κενά. Άλλοι διάβασαν πάρα πολύ, άλλοι λιγοτέρο. Διέκρινα και κάποια ταλέντα στη συγγραφή, εύχομαι να προχωρήσουν αν το επιθυμούν. Δυστυχώς, δεν λείπουν οι απροσεξίες. Δεν πειράζει, μέσα στο παιχνίδι είναι κι αυτό. Αρκεί να το αντιλαμβάνεσθε γρήγορα και να το διορθώνετε. Χάρηκα αυτούς που βελτιώθηκαν αλματωδώς.

Εκείνο που παρατήρησα με λύπη είναι ότι κάποιοι δεν ξεκλείδωσαν το κείμενο ολοκληρωτικά, ευτυχώς λίγοι, ειδικά στην περίπτωση του ...Γιωργάκη. Η απάντηση ήταν μέσα. Ήταν ο γιός της Ερασμίας, που τον είχε κάνει με τον πλούσιο Σαρρή, o οποίος μετά την εγκατέλειψε και κείνη παντρεύτηκε τον Θόδωρο, με τον οποίο ζει ευτυχισμένη.

Σχετικά με τον διάλογο στο λογοτεχνικό κείμενο:

Ο διάλογος συμπεριλαμβάνει ενεργά τους ήρωες στο κείμενο. Το ιδιαίτερο στοιχείο του διαλόγου είναι ότι είναι το μόνο σημείο του κειμένου στο οποίο παρατηρείται ισοχρονία, δηλαδή ο χρόνος της ιστορίας είναι ο ίδιος με τον πραγματικό χρόνο στον οποίο διαδραματίζονται τα γεγονότα.[ https://www.thematofylakes.gr/afigisi-vs-perigrafi-vs-dialogos-sti-logotexnia/] Ευτυχώς δεν γράψατε απλά και μόνο ζωντάνια , αμεσότητα και παραστατικότητα. Κάποιοι έγραψαν και θεατρικότητα και δραματικότητα. Και ότι φωτίζει τα συναισθηματα και τις πράξεις των ηρώων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΟΜΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΈΧΕΤΕ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΤΟ ΈΧΩ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΆ ΠΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ.

 

Αφήστε μια απάντηση