English
Loading...
Λογισμικό – SoftwareΠαιχνίδια Υπολογιστών

To sonic lost world

Το Sonic Lost World [a] είναι ένα παιχνίδι πλατφόρμας δράσης-περιπέτειας που αναπτύχθηκε από την Sonic Team . Είναι μέρος της σειράς Sonic the Hedgehog και κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2013 για τα Wii U και Nintendo 3DS στις περιοχές PAL από τη Nintendo και από τη Sega στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία. Μια θύρα για Microsoft Windows κυκλοφόρησε αργότερα τον Νοέμβριο του 2015

Το Lost World επικεντρώνεται στις προσπάθειες του Sonic the Hedgehog να σταματήσει το Deadly Six, μια εξωγήινη φυλή που χρησιμεύει ως ο κύριος ανταγωνιστής του παιχνιδιού, καθώς επιδιώκουν να εισπράξουν ενέργεια από το Lost Hex, το σκηνικό του παιχνιδιού. Ο Sonic και ο μακροχρόνιος sidekick Tails του πρέπει να συνεργαστούν με τον Doctor Eggman , συνήθως τον εχθρό τους, για να σταματήσουν τα Deadly Six, οδηγώντας σε συγκρούσεις μεταξύ των τριών κομμάτων. Ενώ το gameplay είναι χαρακτηριστικό της σειράς Sonic με κάποιους τρόπους, προσθέτει μηχανική parkour και διαθέτει σε μεγάλο βαθμό κυλινδρικό σχεδιασμό με έμφαση σε εναλλακτικά μονοπάτια. Το παιχνίδι διαθέτει επίσης τα πλάσματα Wisp από τα Sonic Colors ως power-ups.
Το παιχνίδι ξεκίνησε την ανάπτυξη λίγο μετά την κυκλοφορία του Sonic Colors το 2010. Σχεδιάστηκε για να είναι απλοποιημένη και ρευστή στην κίνηση και το σχεδιασμό, χρησιμοποιώντας σχεδίαση επίπεδου τύπου σωλήνα και έναν απλό, φωτεινό συνδυασμό χρωμάτων. Το παιχνίδι έλαβε μικτές κριτικές κατά την κυκλοφορία. Τα στοιχεία ελέγχου του και τα Deadly Six δέχτηκαν συχνά κριτική, αλλά τα οπτικά και ο ήχος του ήταν θετικά. Το περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης κυκλοφόρησε ταυτόχρονα και μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, προσθέτοντας δυνατότητες όπως πρόσθετα επίπεδα και έναν νέο τύπο ισχύος Wisp.
Περιεχόμενα

παιχνιδιού
Το Sonic Lost World είναι ένα παιχνίδι πλατφόρμας με στοιχεία δράσης-περιπέτειας , στο οποίο ο παίκτης ελέγχει το Sonic the Hedgehog καθώς ταξιδεύει στο Lost Hex για να σώσει τα αιχμαλωτισμένα ζώα και να σταματήσει τα Deadly Six. [5] Τα επίπεδα κυμαίνονται από τα επίπεδα 2D πλευρικής κύλισης έως τα γρήγορα γραμμικά επίπεδα 3D έως τα επίπεδα που λαμβάνουν χώρα σε σφαιρικούς κόσμους παρόμοια με το ακυρωμένο Sonic X-treme και τη σειρά Super Mario Galaxy . [6] [7] [8] Αυτό μεταφράζεται επίσης στην έκδοση 3DS, καθώς ήταν το πρώτο παιχνίδι χειρός στη σειρά που παρουσιάστηκε εξ ολοκλήρου σε 3D. [5]

Στιγμιότυπο οθόνης στο παιχνίδι του επιπέδου "Frozen Factory" από την έκδοση Wii U.
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα ελέγχου που επιτρέπει στους παίκτες να ελέγχουν την ταχύτητα του Sonic. Η απλή μετακίνηση των χειριστηρίων ελέγχου θα μετακινήσει το Sonic με μέτριο ρυθμό, επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια. Κρατώντας πατημένο ένα κουμπί σκανδάλης, ο Sonic θα τρέξει γρήγορα, επιτρέποντάς του να κινηθεί γρηγορότερα και να εκτελέσει νέες κινήσεις parkour , όπως να τρέχει πάνω και κατά μήκος των τοίχων και να μεταπηδά σε μικρές προεξοχές. [5] Στον αέρα, το Sonic μπορεί να κάνει διπλό άλμα, το οποίο επιστρέφει από το Sonic Colors , μια επίθεση στο σπίτι, το οποίο μπορεί τώρα να στοχεύσει πολλούς εχθρούς σε γρήγορη διαδοχή και μια νέα επίθεση με λάκτισμα, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να νικήσει ισχυρότερους εχθρούς, ή χτυπήστε τους σε άλλους. [5] [9]
Επίσης, επιστρέφουν από τα Χρώματα είναι τα πλάσματα Wisp , τα οποία παρέχουν βραχύβια power-ups στο Sonic. Οι δυνάμεις των Wisps ελέγχονται τώρα χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής του Wii U GamePad και τα γυροσκοπικά χαρακτηριστικά. Εκτός από τις δυνάμεις που επιστρέφουν όπως το Drill, το Laser και το Rocket, οι νέες δυνάμεις περιλαμβάνουν το Eagle, το οποίο επιτρέπει στον Sonic να πετάει στον αέρα, τον Asteroid, ο οποίος ψεκάζει αντικείμενα στο μονοπάτι του, και το Rhythm, που του επιτρέπει να αναπηδά κατά μήκος μιας διαδρομής σημειώσεων. Υπάρχουν επίσης ορισμένα Wisps αποκλειστικά σε κάθε έκδοση του παιχνιδιού. [10] Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να σώσουν ζώα καταστρέφοντας εχθρούς ή ανοίγοντας κοντέινερ, επιτρέποντας στους παίκτες να προχωρήσουν ή να βρουν Red Star Rings που ανοίγουν στάδια μπόνους με θέμα το τσίρκο, όπου οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν περισσότερα ζώα. Η συλλογή όλων των Red Star Rings στο παιχνίδι ξεκλειδώνει την ικανότητα να μετατραπεί σε Super Sonic. [5] [9]
Η έκδοση Wii U υποστηρίζει και τα δύο συνεταιριστικά multiplayer, στα οποία ένας δεύτερος παίκτης μπορεί να ελέγξει ένα τηλεχειριστήριο όχημα για να βοηθήσει το Sonic και ανταγωνιστικό multiplayer, στο οποίο ένας δεύτερος παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την οθόνη Wii U Gamepad για να αγωνιστεί με τον άλλο παίκτη. [11] Το παιχνίδι υποστηρίζει επίσης τη λειτουργία Miiverse και Off-TV Play . [12] Χρησιμοποιώντας το Miiverse, οι παίκτες μπορούν να ανταλλάξουν αντικείμενα όπως Wisps ή ασπίδες, τα οποία γίνονται πιο αποτελεσματικά εάν χρησιμοποιούνται από άλλους παίκτες. Η έκδοση 3DS υποστηρίζει τόσο τοπικό όσο και διαδικτυακό multiplayer για έως και τέσσερις παίκτες. [11] [12] Οι παίκτες μπορούν επίσης να προσαρμόσουν τα οχήματα RC στην έκδοση 3DS, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην έκδοση Wii U. [13]
πλοκής
χαρακτήρων
Κύριο άρθρο: Λίστα χαρακτήρων Sonic the Hedgehog
Επτά επαναλαμβανόμενοι χαρακτήρες από το προηγούμενο Sonic παιχνίδια πρωταγωνιστούν στο Sonic Lost World . Ο πρωταγωνιστής, ο Sonic the Hedgehog , πρέπει να νικήσει τον κύριο ανταγωνιστή Doctor Eggman και να σταματήσει τους Deadly Six. Βοηθώντας τον στην αναζήτησή του είναι ο καλύτερος φίλος του Tails , μια αλεπού που έχει την ικανότητα να πετάξει. Οι Knuckles the Echidna , ο ισχυρός φίλος του Sonic, και η Amy Rose , η αυτοανακηρυγμένη φίλη του, κάνουν επίσης σχετικά μικρές εμφανίσεις.
Ο κύριος ανταγωνιστής της σειράς, ο Doctor Eggman , είναι ένας τρελός επιστήμονας που φαίνεται να αναποδογυρίζει ένα νέο φύλλο για να βοηθήσει τον Sonic να σταματήσει τα Deadly Six. [14] Οι έλληνες των Eggman Orbot και Cubot εμφανίζουν μια επιστροφή. Επίσης, ως βασικοί ανταγωνιστές και πρωταγωνιστές είναι οι Deadly Six, μια ομάδα του γηγενή φυλή Zeti στον κόσμο που αποτελείται από το Zazz, ένα υπερκινητικό Zeti. Zomom, ένα παχύσαρκο και σκοτεινό Zeti. Δάσκαλος Zikin Miaz, ο ηλικιωμένος ιδρυτής της φυλής και δάσκαλος του Zavok. Zeena, μια ερωτύλη και αυτοαποκαλούμενη Zeti. Zor, μια υποτιμητική και απαισιόδοξη Zeti. και ο Zavok, ο ηγέτης της φυλής. Η φυλή σχεδιάζει να κλέψει την ενέργεια της ζωής από τον κόσμο του Sonic για να αυξήσει τη δική τους δύναμη. [15]
ιστορίας
Οι Sonic και Tails ακολουθούν τον Doctor Eggman, ο οποίος έχει συλλάβει πολλούς από τους φίλους τους με σκοπό να τους χρησιμοποιήσει για να τροφοδοτήσει τον στρατό του. [16] Ενώ οι δύο προσπαθούν να ανακτήσουν μια κάψουλα που πέφτει γεμάτη με ζώα, ο Eggman καταρρίπτει το αεροπλάνο της ουράς. [17] Ωστόσο, καταλήγουν να ανακαλύπτουν έναν κόσμο στον ουρανό που είναι γνωστό ως Lost Hex και συντρίβουν εκεί. [18] Καθώς εξερευνούν τον κόσμο, το δίδυμο ανακαλύπτει ότι ο Eggman έχει στρατολογήσει τη βοήθεια μιας ομάδας της γηγενής φυλής Zeti του κόσμου, που είναι συλλογικά γνωστή ως το Deadly Six, χρησιμοποιώντας ένα μαγικό κοχύλι για να τους κρατήσει υπό την ηγεσία του. Ωστόσο, όταν ο Sonic σπεύδει και κλωτσάει το κοχύλι, οι Deadly Six προδίδουν τον Eggman και παίρνουν τον έλεγχο του στρατού του Badnik. Στη συνέχεια αρχίζουν να χρησιμοποιούν ένα από τα μηχανήματα του Eggman για να εισπράξουν ενέργεια από τον κόσμο του Sonic παρακάτω, σχεδιάζοντας να εξαντλήσουν όλη τη δύναμη ζωής του μέχρι να μην απομείνει τίποτα και να το χρησιμοποιήσουν για να ενεργοποιηθούν. Με απροθυμία, ο Sonic συμφωνεί να συνεργαστεί με τον Eggman, πιστεύοντας ότι χρειάζεται τη βοήθειά του για να σταματήσει το μηχάνημα, αν και αυτό φαίνεται να προκαλεί κάποια δυσπιστία μεταξύ του και του Tails.
Καθώς ο Sonic αγωνίζεται στο Lost Hex, οι Deadly Six επινόησαν ένα σχέδιο να συλλάβουν τον Sonic και να τον μετατρέψουν σε ρομπότ υπό τον έλεγχό τους, αλλά καταλήγουν κατά λάθος να συλλάβουν Tails. Αφού ο Eggman σκοτώνεται φαινομενικά, ο Sonic συναντά τους Deadly Six καθώς ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν το ρομποτικοποιημένο Tails εναντίον του. Ωστόσο, πριν από τη μετατροπή, ο Tails κατάφερε να επαναπρογραμματίσει τη διαδικασία για να διατηρήσει την ελεύθερη βούλησή του και αντ 'αυτού βοηθά τον Sonic να τους νικήσει. Αφού έφτασε στο μηχάνημα και διαπίστωσε ότι είναι ήδη απενεργοποιημένο, ο Eggman επανεμφανίζεται, έχοντας παραποιήσει το θάνατό του και χρησιμοποίησε την ενέργεια που συγκομίστηκε για να τροφοδοτήσει το τελευταίο γιγαντιαίο mech του. Ο Sonic νικά τον Eggman, στέλνοντάς τον να πέσει στην επιφάνεια του πλανήτη και αυτός και οι Tails αποκαθιστούν την κλεμμένη ενέργεια στον κόσμο κάτω πριν επιστρέψουν στο σπίτι.
Σε μια σκηνή μετά την πίστωση, ο Orbot και ο Cubot βρίσκουν τον Eggman, ο οποίος επέζησε από την πτώση του, και τον σκάβουν από ένα μαλακό σημείο βρωμιάς που προσγειώθηκε. Αφού συνειδητοποίησε ότι το μισό μουστάκι του λείπει, ο Eggman ρίχνει ένα άλλο ξέσπασμα, ωθώντας τον Orbot και τον Cubot να φύγουν από φόβο. [5] [19]
ανάπτυξης
Η ανάπτυξη για το Sonic Lost World ξεκίνησε λίγο μετά την ολοκλήρωση του Sonic Colors , όταν μερικά βασικά μέλη ξεκίνησαν τον πειραματισμό για το προηγούμενο [20] και πραγματοποιήθηκαν για δυόμισι χρόνια. [2] Η Sonic Team προσπάθησε να βελτιώσει τα στοιχεία ελέγχου, [21] να αυξήσει το μήκος, [20] και να προσθέσει πιο διαφορετικά επίπεδα σε σύγκριση με προηγούμενες συμμετοχές στη σειρά. [13] Αφού εξέτασε την ιστορία του franchise με τη Sonic Generations , ο παραγωγός παιχνιδιών Takashi Iizuka ήλπιζε να "παραδώσει μια νέα εμπειρία" με το Sonic Lost World . [20] Η ανάπτυξη ξεκίνησε σε υπολογιστή, με πρώιμα πειράματα που περιελάμβαναν "επίπεδα στριμμένου τύπου σωλήνα" εμπνευσμένα από τον Jack και το Beanstalk . [20] Δεδομένου ότι η έννοια "ήταν εντελώς νέα", τα αρχικά επίπεδα έπρεπε να αναδιαμορφωθούν "ξανά και ξανά". [22] Στους παίκτες δόθηκε μεγαλύτερη ικανότητα να ελέγχουν την ταχύτητα του Sonic σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν μια πιο παραδοσιακή εμπειρία πλατφόρμας. [2] Ο μηχανικός parkour παρουσιάστηκε για να διατηρήσει μια πιο ρευστή αίσθηση κίνησης, σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια Sonic όπου το να τρέχεις σε έναν τοίχο θα αναγκάσει τον παίκτη να σταματήσει εντελώς. [21] Η Iizuka δήλωσε ότι "Αυτό το παιχνίδι μοιάζει να μπαίνεις στην τρύπα του κουνελιού στην Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων , ένα παιχνίδι δράσης όπου μπορείς να ζήσεις πολλές παράξενες και διασκεδαστικές εμπειρίες." [20]
Η ανάπτυξη επικεντρώθηκε τελικά στα Wii U και 3DS λόγω της επιτυχίας προηγούμενων παιχνιδιών Sonic σε πλατφόρμες Nintendo. [2] Επειδή το Wii U "έχει δύο οθόνες για χρήση", η Sonic Team αποφάσισε να συμπεριλάβει τόσο λειτουργικές όσο και ανταγωνιστικές λειτουργίες για πολλούς παίκτες. [20] Η οθόνη αφής και το γυροσκόπιο του Wii U GamePad χρησιμοποιήθηκαν για την ενεργοποίηση των επιστρεφόμενων Color Powers. [2] Η έκδοση 3DS, που αναπτύχθηκε από κοινού με τους Dimps , σχεδιάστηκε για να "χρησιμοποιεί πλήρως" το υλικό 3DS με τρισδιάστατο παιχνίδι και χειριστήρια κίνησης. [20] Η ανάπτυξη ήταν πιο δύσκολη στο 3DS λόγω της πιο περιορισμένης ισχύος επεξεργασίας. [20] Η Iizuka δήλωσε ότι οι Color Powers είναι "απαραίτητες" για την επίπεδη σχεδίαση της έκδοσης 3DS, ενώ λειτουργούν ως "πρόσθετο εργαλείο" στην έκδοση Wii U. [20] Χρησιμοποιήθηκε ένα απλό στυλ τέχνης για να κάνει τα αντικείμενα να ξεχωρίζουν περισσότερο από το φόντο και να διατηρεί το παιχνίδι σε συνεχή ταχύτητα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο . [23] Ο σχεδιασμός των νέων κακοποιών "Deadly Six" βασίστηκε σε αυτό του ogre , και η εμφάνιση του καθενός είχε σκοπό να αντικατοπτρίζει ένα συγκεκριμένο βασικό χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς του, το οποίο οι προγραμματιστές ήλπιζαν ότι οι παίκτες θα μπορούσαν να δουν "απλά κοιτάζοντας τους " [24] Η έκδοση Wii U του παιχνιδιού σκηνοθετήθηκε από τον Morio Kishimoto, διευθυντή του Sonic Colors και τον επικεφαλής σχεδιαστή του Sonic and the Black Knight , [2] [25] ενώ η έκδοση 3DS σκηνοθετήθηκε από τον Takao Hirabayashi, σκηνοθέτη των Sonic Colors DS, και προηγουμένως επικεφαλής σχεδιαστής του Sonic Unleashed PS2 / Wii. [2]
Η Sega είχε το σήμα Sonic Lost World τον Μάιο του 2013. [26] [27] Το παιχνίδι αποκαλύφθηκε στις 17 Μαΐου 2013 σε ανακοίνωση της Nintendo Direct , [28] ως μέρος μιας αποκλειστικής συνεργασίας μεταξύ της Sega και της Nintendo για το Sonic the Hedgehog σειρά. [27] Είναι ένα από τα τρία παιχνίδια αυτής της συνεργασίας, ενώ τα άλλα είναι η τέταρτη είσοδος στο Mario & Sonic στη σειρά Ολυμπιακών Αγώνων και στο Sonic Boom: Shattered Crystal , ένα παιχνίδι που βασίζεται στην κινούμενη σειρά Sonic Boom . Η Sega ανέφερε ότι περισσότερα στο παιχνίδι θα αποκαλυφθούν πριν από το E3 2013 , [29] και ότι το παιχνίδι θα περιέχει τόσο αρχικούς χαρακτήρες όσο και νέους, τόσο στους εχθρούς όσο και στους φίλους του Sonic. [30] Το πρώτο τρέιλερ για το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 28 Μαΐου, μια ημέρα νωρίτερα από ό, τι είχε ανακοινωθεί προηγουμένως. [9] Μια επίδειξη με δυνατότητα λήψης της πρώτης σκηνής του παιχνιδιού διατέθηκε και για τις δύο κονσόλες στις 9 Οκτωβρίου στην Ιαπωνία [31] και στα μέσα Νοεμβρίου στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. [32] Για να προωθήσει την κυκλοφορία του Sonic Lost World , τα Hardlight Studios κυκλοφόρησαν μια ενημέρωση για το Sonic Dash που περιλαμβάνει μια μάχη αφεντικού ενάντια στο Zazz, ένα από τα Deadly Six. [33] Το Super Smash Bros. για το Wii U περιλαμβάνει επίσης μια σκηνή που βασίζεται στο Windy Hill Zone από το παιχνίδι επίσης.
Το soundtrack συντάχθηκε και σκηνοθετήθηκε από τον Tomoya Ohtani , με τον Takahito Eguchi να χειρίζεται την ενορχήστρωση και τη μουσική της σκηνής . Ο Naofumi Hataya συνέβαλε επίσης ένα κομμάτι, το θέμα για το "Desert Ruins Zone - Act 3". Ένα soundtrack τριών δίσκων, το Sonic Lost World Original Soundtrack Without Boundaries , κυκλοφόρησε φυσικά στην Ιαπωνία και ψηφιακά παγκοσμίως μέσω του iTunes και της Amazon Music στις 27 Νοεμβρίου 2013. [34] [35]
Υποστήριξη μετά την κυκλοφορία
Μια ειδική, περιορισμένη έκδοση "Deadly Six" της έκδοσης Wii U του παιχνιδιού ήταν διαθέσιμη για προπαραγγελία, η οποία περιελάμβανε ειδικό περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης "Nightmare" (DLC), το οποίο περιλαμβάνει μια νέα σκηνή και μάχες αφεντικών βασισμένες σε μία από τις Sonic Team's προηγούμενα παιχνίδια, Nights in Dreams .... Η εκκαθάριση του DLC ξεκλειδώνει μια ειδική έγχρωμη ισχύ, τη μαύρη βόμβα, που συνήθως διατίθεται μόνο μέσω του Miiverse. [36] [37] Η προπαραγγελία του παιχνιδιού από το Amazon.com επέτρεψε στον παίκτη να ξεκινήσει με είκοσι πέντε επιπλέον ζωές. [38]
Ένα έμπλαστρο για την έκδοση Wii U κυκλοφόρησε στις 10 Δεκεμβρίου 2013, προσθέτοντας πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως χειριστήρια κουμπιών για ορισμένα Wisps και την παραδοσιακή επιβράβευση επιπλέον ζωής για τη συλλογή 100 δαχτυλιδιών. [39] Στις 18 Δεκεμβρίου 2013, η Nintendo ανακοίνωσε δύο αποκλειστικά κομμάτια δωρεάν DLC για την έκδοση Wii U με βάση άλλα παιχνίδια της Nintendo. Το πρώτο στάδιο DLC, " Yoshi's Island Zone", κυκλοφόρησε την ημέρα της ανακοίνωσης, [40] με μια δεύτερη δόση, " The Legend of Zelda Zone", που κυκλοφόρησε στις 27 Μαρτίου 2014. [41]

ΠΗΓΗ: https://translate.google.com/translate?hl=el&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/Sonic_Lost_World&prev=search

Leave a Reply