English
Loading...
Παιχνίδια Υπολογιστών

Ark:Survival Evolved

 

Το Ark: Survival Evolved (τυποποιημένο ως ΛRK ) είναι ένα βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης δράσης-περιπέτειας που αναπτύχθηκε από το Studio Wildcard , σε συνεργασία με τα Instinct Games, Efecto Studios και το Virtual Basement. Στο παιχνίδι, οι παίκτες πρέπει να επιβιώσουν όταν βρίσκονται σε ένα νησί γεμάτο με δεινόσαυρους περιαγωγήςκαι άλλα προϊστορικά ζώα, φυσικούς κινδύνους και δυνητικά εχθρικούς ανθρώπους.

Το παιχνίδι παίζεται είτε από προοπτική τρίτου είτε πρώτου προσώπου και ο ανοιχτός κόσμος του πλοηγείται με τα πόδια ή οδηγώντας ένα προϊστορικό ζώο. Οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν πυροβόλα όπλα και αυτοσχέδια όπλα για να αμυνθούν ενάντια σε εχθρικούς ανθρώπους και πλάσματα, με την ικανότητα να χτίζουν βάσεις ως άμυνα στο έδαφος και σε ορισμένα πλάσματα. Το παιχνίδι διαθέτει επιλογές για έναν παίκτη και για πολλούς παίκτες . Το Multiplayer επιτρέπει την επιλογή σχηματισμού φυλών μελών σε έναν διακομιστή. Ο μέγιστος αριθμός συζύγων φυλών ποικίλλει από κάθε διακομιστή. Σε αυτόν τον τρόπο όλοι οι εξημερωμένοι δεινόσαυροι και οι δομές κτιρίων μοιράζονται συνήθως μεταξύ των μελών. Υπάρχει μια λειτουργία PvE όπου οι παίκτες δεν μπορούν να πολεμήσουν μεταξύ τους.

Η ανάπτυξη ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2014, όπου κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε υπολογιστή ως τίτλος πρώιμης πρόσβασης στα μέσα του 2015. Η ομάδα ανάπτυξης διεξήγαγε έρευνα για τη φυσική εμφάνιση των ζώων, αλλά πήρε δημιουργική άδεια για σκοπούς παιχνιδιού. Ο προγραμματιστής Instinct Games με έδρα την Αίγυπτο προσλήφθηκε για να διευκολύνει την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2017 για PlayStation 4 , Xbox One , Microsoft Windows , OS X και Linux , με εκδόσεις για Android , iOS και Nintendo Switch το 2018. Έλαβε γενικά μικτές κριτικές, με κριτική για τη δυσκολία "τιμωρίας" και εμπιστοσύνηλείανση . Έχουν κυκλοφορήσει αρκετές επεκτάσεις στο παιχνίδι ως περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης . Το παιχνίδι ξεκίνησε δύο παιχνίδια spin-off τον Μάρτιο του 2018 - το παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας ARK Park και το παιχνίδι sandbox survival PixArk - και δύο συνοδευτικές εφαρμογές: A-Calc τον Οκτώβριο του 2015 και Dododex τον Αύγουστο του 2017.

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 

Κιβωτός: Επιβίωση Evolved είναι ένα action-adventure επιβίωση σετ παιχνίδι σε έναν ανοιχτό κόσμο περιβάλλον με κύκλο δυναμικής μέρα-νύχτα και έπαιξε είτε από τρίτο πρόσωπο ή προοπτική πρώτου προσώπου . Για να επιβιώσουν, οι παίκτες πρέπει να δημιουργήσουν μια βάση, με φωτιά και όπλα. πρόσθετες δραστηριότητες, όπως εξημέρωση και σίτιση δεινοσαύρων, απαιτούν περισσότερους πόρους. [4] Ο κόσμος του παιχνιδιού, γνωστός ως "Κιβωτός", έχει μέγεθος περίπου 48  km 2 (19  τετραγωνικά μίλια ): [5] υπάρχει περίπου 36 km 2 (14 τετραγωνικά μίλια) γης με 12 km 2 (4,6 τετραγωνικά μίλια) mi) του ωκεανού.[6]

Επί του παρόντος, υπάρχουν 176 πλάσματα που κατοικούν στον κόσμο της Κιβωτός. Στις πρώτες εκδόσεις του παιχνιδιού, σχεδόν όλα τα πλάσματα ήταν πραγματικοί δεινόσαυροι και άλλα προϊστορικά πλάσματα, ωστόσο, καθώς εξελίσσεται η ιστορία, μυθικά πλάσματα όπως το wyvern , το manticore και το phoenix ήταν προστέθηκε. Καθώς κυκλοφόρησαν οι επεκτάσεις, εντελώς πρωτότυπα πλάσματα, όπως το Karkinos και το Velonasaur έφτασαν επίσης στο παιχνίδι, καθώς και αυθεντικά ρομποτικά πλάσματα όπως το Enforcer και το Scout.

Ένας από τους κύριους μηχανικούς του παιχνιδιού είναι τα εξημερωμένα πλάσματα. Η πλειοψηφία των πλάσματα μπορεί να εξημερωθεί από τον παίκτη, αν και μερικοί, όπως Meganeura ή Titanomyrma , δεν μπορεί. Η μέθοδος εξημέρωσης διαφέρει από πλάσμα σε πλάσμα. Τα περισσότερα πλάσματα είναι "βίαια" ήπια, που σημαίνει ότι οι παίκτες πρέπει να χτυπήσουν το πλάσμα χρησιμοποιώντας ηρεμιστικά βλήματα όπως το tranq dartή χρησιμοποιώντας αμβλύ όπλα, όπως μια λέσχη. Συχνά οι παίκτες θα πρέπει να διατηρήσουν τον δεινόσαυρο κατασταλμένο για όλη τη διάρκεια του ήμερου. Μερικοί δεινόσαυροι χρειάζονται περισσότερο χρόνο από άλλους για να εξημερώσουν, επομένως απαιτούν περισσότερα ναρκωτικά. Οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιούν ναρκωτικά, ή να κάνουν ναρκωτικά από ναρκωτικά και χαλασμένο κρέας. Μόλις χτυπηθεί, ο παίκτης πρέπει να ταΐσει στο πλάσμα το προτιμώμενο φαγητό του, όπως μούρα για χορτοφάγα ή ωμό κρέας για σαρκοφάγα. Διαφορετικά τρόφιμα βοηθούν να εξημερώσουν τα ζώα σε διάφορες ταχύτητες. Τα περισσότερα πλάσματα εξημερώνονται πιο αποτελεσματικά - και ταχύτερα - με ένα φαγητό που ονομάζεται Kibble, το οποίο είναι ένα αντικείμενο που κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας αυγά από άλλο πλάσμα. Ορισμένα πλάσματα μπορούν επίσης να εξημερωθούν παθητικά, πλησιάζοντας τους και δίνοντάς τους προσεκτικά φαγητό. Μόλις ένα πλάσμα εξημερωθεί, θα ακολουθήσει τις εντολές του παίκτη που τα εξημέρωσε. Επίσης, τα περισσότερα πλάσματα μπορούν να ιππαστούν και επομένως επιτρέπουν στον παίκτη να χρησιμοποιεί τις ικανότητες του πλάσματος, όπως πτήση ή γρήγορη υποβρύχια κίνηση. [4] Όταν οδηγούν πάνω σε ορισμένα πλάσματα, οι παίκτες ενδέχεται να εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν όπλα. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά αντικειμένων και οι παίκτες μπορούν να εκδώσουν επιθετικές και αμυντικές εντολές σε αυτά. Για παράδειγμα, ένα πακέτο Utahraptors μπορεί να αντιστοιχιστεί για την υπεράσπιση της βάσης ή μια ομάδα Triceratops μπορεί να διαταχθεί να επιτεθεί στη βάση ενός εχθρού. [4] Μερικά από τα μεγαλύτερα πλάσματα, όπως ένας Brontosaurus ή Mosasaurus, μπορεί να τοποθετήσει μια πλατφόρμα οικοδόμησης στην πλάτη τους, δίνοντας στους παίκτες ένα κινητό, αν και μικρό, βάση. [7] Το παιχνίδι διαθέτει επίσης διάφορα άλλα ζώα, όπως το dodo , saber-οδοντωτή τίγρη , μαλλιαρό μαμούθ , Meganeura , Titanomyrma , και Doedicurus . [6] Κάθε πλάσμα στο παιχνίδι έχει ζωντανά οικοσυστήματα και ιεραρχίες αρπακτικών. [8]

Οι παίκτες πρέπει να παρακολουθούν διάφορους μετρητές, όπως υγεία, αντοχή, οξυγόνο, πείνα, δίψα και "βάρος" ή πόσα μπορούν να μεταφέρουν. Εάν οι παίκτες τραυματίσουν, ο μετρητής υγείας τους θα αναγεννηθεί σταδιακά εάν έχουν καταναλώσει το απαραίτητο φαγητό ή εάν κατασκευάζουν αντικείμενα που αναγεννούν τον μετρητή υγείας με γρηγορότερο ρυθμό. Διαφορετικά, ο μετρητής υγείας ενός παίκτη θα αναγεννηθεί σταδιακά αργά με την πάροδο του χρόνου. [9]Οι παίκτες μπορούν να αποκτήσουν εμπειρία μέσω της συγκομιδής υλικών, της χειροτεχνίας, της δολοφονίας ή της ανακάλυψης σημειώσεων εξερευνητή. Μόλις ο παίκτης αποκτήσει αρκετή εμπειρία, θα κερδίσει ένα επίπεδο πόντου, το οποίο μπορεί να ξοδευτεί βελτιώνοντας ένα από τα στατιστικά του παίκτη, τα οποία περιλαμβάνουν τη μέγιστη υγεία, τη μέγιστη αντοχή, το μέγιστο οξυγόνο, το μέγιστο μετρητή φαγητού, το μέγιστο μετρητή νερού, το μέγιστο βάρος μεταφοράς, τη μέση ζημιά, ταχύτητα κίνησης και ταχύτητα κατασκευής. Από τον Ιανουάριο του 2020, το μέγιστο επίπεδο παικτών είναι 105, συν 30 επιπλέον επίπεδα που θα κερδίσετε νικώντας τα αφεντικά του τελικού παιχνιδιού. Τα εξημερωμένα πλάσματα μπορούν επίσης να αποκτήσουν πείρα και βαθμούς, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε παρόμοια στατιστικά. Τα πλάσματα γεννιούνται στο παιχνίδι σε επίπεδα που κυμαίνονται από 1 έως 150 και, όταν εξημερωθούν, μπορούν να κερδίσουν έως και 75 περισσότερα επίπεδα αποκτώντας εμπειρία. Υπάρχουν επίσης δεινόσαυροι που μπορούν να εξημερωθούν σε υψηλότερο επίπεδο, οι δεινόσαυροι tek.

Οι παίκτες μπορούν να χτίσουν δομές σε όλο τον κόσμο. Για να χτίσουν μια βάση, οι παίκτες πρέπει να αποκτήσουν δομικά στοιχεία - όπως δάπεδα, πόρτες και παράθυρα που έχουν κατασκευαστεί με τους πόρους που είναι γεμάτοι σε όλο τον κόσμο - τα οποία κερδίζονται καθώς προχωρούν και κερδίζουν επίπεδα και, στη συνέχεια, συλλέγουν τα απαραίτητα υλικά για να τα φτιάξουν. Αυτά τα εξαρτήματα μπορούν στη συνέχεια να κατασκευαστούν και να τοποθετηθούν στον κόσμο. Οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν οποιαδήποτε δομή, αρκεί να διαθέτουν την εφοδιαστική και τους πόρους. η δομική ακεραιότητα του κτιρίου διακυβεύεται όταν καταστρέφονται οι πυλώνες και τα θεμέλια. [4]Οι κατασκευές μπορούν να κατασκευαστούν από διάφορες βαθμίδες υλικών, με καλύτερες βαθμίδες που παρέχουν περισσότερη προστασία, αλλά κοστίζουν περισσότερους πόρους για τη δημιουργία. Οι παίκτες ξεκινούν δημιουργώντας thatch δομές, μετά μεταβαίνοντας σε ξύλο, πέτρα, μέταλλο και τέλος tek, ένα φουτουριστικό και αργά παιχνίδι. Υπάρχουν επίσης γυάλινες δομές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποκτήσουν ένα φαινόμενο θερμοκηπίου σε φυτά που καλλιεργούνται στο εσωτερικό. Οι δομές Adobe εμποδίζουν τη θερμότητα από το εξωτερικό για μια ιδανική θερμοκρασία στο κτίριο. Οι παίκτες μπορούν επίσης να δημιουργήσουν αντικείμενα στο παιχνίδι, όπως όπλα, συλλέγοντας τους πόρους και την τεχνολογία που απαιτούνται για τη χειροτεχνία. [10] Επιπλέον, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν και να συνδέσουν αξεσουάρ στα όπλα τους, όπως ένα πεδίο ή φακό για ένα πιστόλι ή πολυβόλο. [11]

ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

Metal Fence Foundation Ark - Wooden Foundation ficial ARK Survival Evolved Wiki

Οι προκαταρκτικές εργασίες για το Ark: Survival Evolved ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2014. [12] Το Studio Wildcard , η ομάδα με βάση το Σιάτλ πίσω από το παιχνίδι, επέλεξε την εταιρεία ανάπτυξης Instinct Games με έδρα την Αίγυπτο για να διευκολύνει την ανάπτυξη. [13] Κατά την έρευνα για πληροφορίες σχετικά με τα προϊστορικά είδη του παιχνιδιού, η ομάδα ανάπτυξης διάβασε "βιβλία γενικού κοινού" και διαδικτυακά άρθρα και ζήτησε βοήθεια από φίλους που σπούδασαν στους τομείς των βιολογικών επιστημών. [6] Κατά τη δημιουργία του είδους και του κόσμου, η ομάδα πήρε δημιουργική άδεια για σκοπούς παιχνιδιού, παρόλο που υπάρχει λόγος στο παιχνίδι ότι τα είδη έχουν αποκλίνει από τους ιστορικούς ομολόγους τους. [6]Πολλά από τα μέλη της ομάδας ανάπτυξης εμπνεύστηκαν από ταινίες δεινοσαύρων όπως το Jurassic Park και το The Land Before Time . [14]

Η ομάδα πρόσθεσε χαρακτηριστικά στο παιχνίδι που θα προσελκύσουν όλους τους παίκτες, σε αντίθεση με συγκεκριμένα τους παίκτες του είδους επιβίωσης , όπως η δυνατότητα απλής εξερεύνησης του νησιού και ανταγωνισμού με μεγάλα αφεντικά, ως ανταμοιβή για την αποκάλυψη μυστικών του νησιού. [15] Πρόσθεσαν επίσης ένα τελικό παιχνίδι για να παλέψουν οι παίκτες, καθώς ένιωθαν ότι τα περισσότερα παιχνίδια επιβίωσης δεν έχουν τελικό στόχο. Ήθελαν να «παρέχουν ένα βάθος και ένα εύρος που επιτρέπει στον κόσμο να μην είναι απλώς ένα μέσο για το τέλος [...] αλλά και ένα μέρος για εξερεύνηση», δήλωσε η δημιουργική σκηνοθέτης Τζέσε Ράπσκακ. [4]

Το παιχνίδι, που τροφοδοτείται από το Unreal Engine 4 , περιέχει "δεκάδες χιλιάδες" οντότητες τεχνητής νοημοσύνης , σύμφωνα με τον Rapczak. [8] Διαθέτει επίσης υποστήριξη για το παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας (VR). Ο Rapczak, ο οποίος έχει σχεδόν τρία χρόνια εμπειρίας με οθόνες στο κεφάλι , περιέγραψε το παιχνίδι ως σχεδιασμένο με γνώμονα την VR από την αρχή. [8]

Το παιχνίδι κυκλοφόρησε αρχικά μέσω του Steam Early Access για Microsoft Windows στις 2 Ιουνίου 2015, [16] λίγο πριν από τη θεατρική κυκλοφορία του Jurassic World αργότερα τον ίδιο μήνα. Ο Rapczak είπε ότι η κυκλοφορία του παιχνιδιού είχε προγραμματιστεί να επωφεληθεί από το "dino fever" που ήταν παρόν με την επικείμενη κυκλοφορία της ταινίας. [17] Στη συνέχεια, το παιχνίδι έλαβε μια έκδοση Early Access για Linux και OS X την 1η Ιουλίου 2015, [13] και μέσω του Προγράμματος προεπισκόπησης παιχνιδιών Xbox για Xbox One στις 16 Δεκεμβρίου 2015. [18] Μια έκδοση του PlayStation 4 κυκλοφόρησε στις 6 Δεκεμβρίου 2016.[19] Το τελευταίο παιχνίδι ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2017. [19] Αρχικά προοριζόταν για κυκλοφορία τον Ιούνιο του 2016 [13], αλλά καθυστέρησε τον Απρίλιο. [20] Το παιχνίδι ξεκίνησε με υποστήριξη για το Oculus Rift και το PlayStation VR , [16] και η έκδοση Xbox One κυκλοφόρησε μέσω του προγράμματος ID @ Xbox . [13] Οι εκδόσεις Android και iOS κυκλοφόρησαν στις 14 Ιουνίου 2018, [21] και μιαέκδοση Nintendo Switch κυκλοφόρησε στις 30 Νοεμβρίου 2018. [22]

Το παιχνίδι άφησε πρόωρη πρόσβαση στις 29 Αυγούστου 2017, για Microsoft Windows, PlayStation 4 και Xbox One . Η τυπική έκδοση κυκλοφόρησε παράλληλα με την «Έκδοση του Explorer's Edition», η οποία περιελάμβανε ένα πέρασμα σεζόν με τρεις επεκτάσεις, και το «Συλλεκτική Έκδοση», το οποίο περιελάμβανε επίσης ένα σεζόν, ένα κολιέ, έναν χάρτη, ένα σημειωματάριο, μια αφίσα ομάδας ανάπτυξης, μια ξύλινη συσκευασία στο στήθος και το επίσημο soundtrack του παιχνιδιού. [23]

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

 

Στις 16 Μαρτίου 2016, κυκλοφόρησε η λειτουργία Survival of the Fittest σε πρώιμη πρόσβαση ως ένα δωρεάν αυτόνομο παιχνίδι χωρίς μικρο συναλλαγές . είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει πλήρως στα μέσα του 2016 [20], αλλά τελικά συγχωνεύτηκε πίσω στο κύριο παιχνίδι, καθώς η ομάδα ανάπτυξης δεν ήθελε να κερδίσει έσοδα από την κυκλοφορία της και ήθελε να διασφαλίσει ότι οι modders μπορούν να εφαρμόσουν το κιτ ανάπτυξης του Survival Evolved σε δημιουργήστε mods για Survival of the Fittest . [24] Θα υπάρξουν διάφορα τουρνουά eSports του τρόπου παιχνιδιού, με χρηματικό έπαθλο 50.000 $. [25] Παίκτες που έπαιξαν Survival of the Fittestπροτού συγχωνευτεί ξανά στο κύριο παιχνίδι μπορεί να συνεχίσει να παίζει το παιχνίδι χωρίς να πληρώσει ένα επιπλέον κόστος, ενώ οι νέοι παίκτες πρέπει να πληρώσουν πριν αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό. Θα είναι διαθέσιμο για κάθε παίκτη που αγοράζει το κύριο παιχνίδι. [24] [26]

Στις 25 Μαρτίου 2019, οι προγραμματιστές παιχνιδιών ανακοίνωσαν έναν νέο τρόπο παιχνιδιού: Classic PVP. Η νέα λειτουργία παιχνιδιού διατέθηκε στον υπολογιστή στις 2 Απριλίου 2019. Η ενημέρωση στοχεύει να επαναφέρει το PVP meta στις νεότερες μέρες της Ark μέσω ομαδοποιημένων διακομιστών με περιορισμούς όπως: καμία επίσημη συμμαχία φυλών, όρια στο μέγεθος της φυλής, έλλειψη εξέλιξης εκδηλώσεις, un-jame-tek Tek dinos, χωρίς πρόσβαση σε περιεχόμενο Aberration and Extinction, χωρίς Tek Engrams και μειωμένη κλιμάκωση ζημιών από όπλα. [27]

ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ

 

Την 1η Σεπτεμβρίου 2016, το Studio Wildcard κυκλοφόρησε το πληρωμένο περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης (DLC) Scorched Earth . Η επέκταση περιλαμβάνει έναν νέο, έρημο χάρτη, καθώς και αρκετούς πόρους και αντικείμενα με θέμα την έρημο. Περιλαμβάνει επίσης δέκα νέα πλάσματα, μερικά από τα οποία είναι φανταστικά, όπως το Wyvern . Η κυκλοφορία του πληρωμένου DLC για ένα παιχνίδι που ήταν ακόμη σε πρώιμη πρόσβαση προκάλεσε αρνητική αντίδραση μεταξύ των παικτών του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα πολλά αρνητικά σχόλια στο Steam αμέσως μετά την έναρξη της επέκτασης. [28]

Στις 12 Δεκεμβρίου 2017, κυκλοφόρησε το επί πληρωμή DLC Aberration , προσθέτοντας έναν νέο υπόγειο / εξωγήινο χάρτη και 15 νέα εξωγήινα / υπόγεια πλάσματα, καθώς και νέα αντικείμενα όπως άγκιστρα αναρρίχησης και κοστούμια ανεμοπλάνων για πλοήγηση στο εχθρικό έδαφος. [29] Ο μεγαλύτερος χάρτης όσον αφορά την περιοχή με δυνατότητα αναπαραγωγής, ο Aberration επέτρεψε επίσης στους παίκτες να συνεχίσουν την ιστορία της Ark και να ανακαλύψουν περισσότερα από την αλήθεια για τους κόσμους της Κιβωτός .

Στις 6 Νοεμβρίου 2018, κυκλοφόρησε η τρίτη πληρωμένη επέκταση DLC, το Extinction . Η επέκταση πραγματοποιείται σε μια μελλοντική, δυστοπική Γη που έχει καταστραφεί από το "Element". διάφορα πλάσματα έχουν μολυνθεί από αυτό το στοιχείο και θα επιτεθούν στον παίκτη ανεξάρτητα από την κανονική τους συμπεριφορά. Το DLC εισήγαγε έναν νέο μηχανικό στο παιχνίδι: PVE γεγονότα στα οποία ο παίκτης πρέπει να υπερασπιστεί είτε τροχιακές πτώσεις τροφοδοσίας από το διάστημα είτε Element ορυκτές φλέβες για λεηλασίες και πόρους, αντίστοιχα. Τα τελικά αφεντικά του Extinction ονομάζονται "Τιτάνες", ισχυρά πλασματικά πλάσματα που είναι αρκετά μεγάλα μεγέθη από οποιοδήποτε άλλο πλάσμα του παιχνιδιού, και τα οποία μπορούν είτε να σκοτωθούν είτε να προσωποποιηθούν προσωρινά.

Στις 25 Φεβρουαρίου 2020, κυκλοφόρησε η τέταρτη επέκταση DLC, Genesis . (Θα κυκλοφορήσει το μέρος 1 από το 2. Το μέρος 2 θα κυκλοφορήσει αργότερα σε άγνωστη ημερομηνία). Αυτή η επέκταση πραγματοποιείται σε μια προσομοίωση που επιτρέπει στον παίκτη να ταξιδεύει σε 5 μίνι χάρτες. Κάθε μίνι χάρτης θα είναι ένα διαφορετικό βιογραφικό. Τα διάφορα βιομετρικά θα περιλαμβάνουν Bog, Arctic, Ocean, Volcanic και Lunar. Η νέα επέκταση προσθέτει νέους πόρους, αντικείμενα και δεινόσαυρους. Κατά τη διάρκεια του Ark Genesis οι παίκτες θα ανακαλύψουν την ιστορία με έναν νέο σύντροφο HLN-A (Helena). Το Genesis προσθέτει νέες αποστολές που επιτρέπουν στους παίκτες να βιώσουν την Ark με έναν νέο και συναρπαστικό τρόπο.

SPIN-OFFS

 

Δύο παιχνίδια spin-off που αναπτύχθηκαν από την Snail Games κυκλοφόρησαν τον Μάρτιο του 2018: το ARK Park , ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας και το PixArk , ένα παιχνίδι επιβίωσης sandbox.

ΥΠΟΔΟΧΗ

 

Ark: Το Survival Evolved έλαβε "μικτές ή μέσες" κριτικές για τις εκδόσεις των Windows, PlayStation 4 και Xbox One, ενώ η έκδοση Switch έλαβε κριτικές "γενικά δυσμενείς" κριτικές, σύμφωνα με τον αθροιστή κριτικών Metacritic . [30] [31] [32]

Η κριτική 7,7 / 10 του TJ Hafer στο IGN δήλωσε ότι "Όταν περνάω καλά στην Ark , έχω έναν πολύ καλό χρόνο. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι στιγμές είναι συνήθως ένα κομμάτι σε κάθε εννέα μέρη αφαίρεσης και χειροτεχνίας. ειδικά στις τελευταίες τεχνολογικές βαθμίδες. Το να πρέπει να επαναλάβετε τόση δουλειά μετά την αποτυχία μιας προσπάθειας σε ένα αφεντικό, είναι πολύ τιμωρητικό, και ορισμένοι πραγματικά χαζήι δεινόσαυροι μπορούν να πάρουν πολλές από τις προκλήσεις και την αίσθηση κινδύνου από τις πολλές πρωτεύουσες τοποθεσίες. Ακόμη και με Όλα αυτά τα παράξενα, ωστόσο, είμαι ακόμα πεινασμένος να παίξω περισσότερο μετά από τις 60 ώρες που έχω περάσει μέχρι στιγμής. Δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια επιβίωσης που νόμιμα κράτησαν την προσοχή μου τόσο πολύ. " [36]

Το GameSpot έδωσε στο παιχνίδι ένα 6/10, λέγοντας: "Αυτή η εξαιρετική αίσθηση θέσης και διάθεσης αντισταθμίζεται από την απόλυτη δυσκολία όλων όσων πρέπει να κάνετε, το θεαματικό χρονικό διάστημα που απαιτείται για να ζήσετε ακόμη και το δέκατο αυτού του παιχνιδιού. προσφορά, και η τυχαιότητα του θανάτου καταστρέφει συνεχώς όλα όσα έχετε χτίσει. " [35] Ο Ian Birnbaum του PC Gamer έδωσε στο παιχνίδι μια βαθμολογία 72/100, δηλώνοντας ότι είναι "ένα φουσκωμένο, τρομακτικό χάος, αλλά τόσο γεμάτο με επιλογές που κρύβεται μέσα του ένα καλύτερο παιχνίδι." [37]

Η έκδοση Switch μεταβλήθηκε από κριτικούς επειδή υποβαθμίστηκε ιδιαίτερα , ώστε να λειτουργεί επαρκώς στην κονσόλα, καθώς επικρίνεται για τη χαμηλή ανάλυση και το ρυθμό καρέ , το ελάχιστο επίπεδο λεπτομέρειας , τη θολή υφή , τα μοντέλα χαμηλού πολυ , τα προβλήματα σταθερότητας και τους χρόνους φόρτωσης . [38] Η Eurogamer παρομοίασε το λιμάνι με μια "κακώς συμπιεσμένη έκδοση JPEG ενός ιμπρεσιονιστικού πίνακα". [39]

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

 

ΕΝΝΑΛΜέσα σε ένα μήνα από την κυκλοφορία του στο Steam, η Ark πούλησε πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα. [40] Μέχρι τον Αύγουστο του 2016, το παιχνίδι είχε πάνω από 5,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε Windows και Xbox One, με περίπου 1,5 εκατομμύρια από την πλατφόρμα Xbox One. [41]

 

Leave a Reply