Covid 19

Γιατί έκλεισαν τα σχολεία

Στα τέλη Δεκεμβρίου του 2019 στην πόλη Wuhan (πρωτεύουσα της επαρχίας Hubei) στην Κίνα, ξέσπασε επιδημία πνευμονίας. Τις πρώτες μέρες του 2020, οι κινεζικές αρχές διαπίστωσαν ότι αιτία της επιδημίας ήταν ένας νέος Kορωνοιός, που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε προσβάλει τον άνθρωπο. Πρόκειται για έναν νέο τύπο ιού από την «οικογένεια» των κορωνοιών, […]

Ενέργεια ηλεκτρικού ρεύματος

Ενέργεια του ηλεκτρικού ρεύματος ονομάζουμε την κινητική ενέργεια που έχουν τα ελεύθερα ηλεκτρόνια, καθώς κινούνται ομαδικά προς μία κατεύθυνση στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Για να εξηγήσουμε τη μετατροπή της ενέργειας του ηλεκτρικού ρεύματος σε θερμική και φωτεινή στις ηλεκτρικές συσκευές, όπως για παράδειγμα στο θερμοσίφωνα και στον ηλεκτρικό λαμπτήρα, πρέπει να μελετήσουμε το μικρόκοσμο. Στην περίπτωση […]

Τα πλεονεκτήματα των tablet pc

Τα πλεονεκτήματα των tablet pc πολλά, όμως να αναφέρουμε πως δεν είναι για όλους και γενικά σε πολύ κόσμο που δεν τα χρειάζεται ουσιαστικά, είναι μία “άστοχη” αγορά και σπατάλη χρημάτων. Ας δούμε λοιπόν στα γρήγορα ποια είναι τα πλεονεκτήματα των tablet ώστε να ξέρουμε τι να περιμένουμε μετά την αγορά τους. 1) πολύ καλή φορητότητα: πολύ μικρό […]

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε την τεχνολογία να εξελίσσεται με  ραγδαίο ρυθμό, σε όλους σχεδόν τους τομείς. Η ψηφιακή τεχνολογία επηρέασε σημαντικά τόσο την παραγωγή όσο και τη χρήση των ίδιων των βιβλίων, τα οποία για αιώνες αποτέλεσαν την κιβωτό διάδοσης της γνώσης. Παρακάτω γίνεται μια ιστορική αναδρομή για την εξέλιξη του βιβλίου: Αρχικά ο γραπτός λόγος ξεκίνησε […]

Ηλεκτρονικός υπολογιστής

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι μια μηχανή κατασκευασμένη κυρίως από ψηφιακά ηλεκτρονικά κυκλώματα και δευτερευόντως από ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα, και έχει ως σκοπό να επεξεργάζεται πληροφορίες. Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι ένα αυτοματοποιημένο, ηλεκτρονικό, ψηφιακό επαναπρο­γραμ­ματιζόμενο σύστημα γενικής χρήσης το οποίο μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα βάσει ενός συνόλου προκαθορισμένων οδηγιών, των εντολών που συνολικά ονομάζονται πρόγραμμα.   Πηγή : https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82

Samsung για επαγγελματίες.

SAMSUNG     Smartphone Δημιουργήθηκε για τον mobile επαγγελματία της εποχής μας Τα smartphone της Samsung δημιουργήθηκαν για επαγγελματική χρήση, με μεγάλες οθόνες, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας και την ασφάλεια του Samsung Knox. Συμβατά με τις λύσεις διαχείρισης φορητών συσκευών (MDM), τα τηλέφωνα Samsung έχουν ό,τι χρειάζονται οι επαγγελματίες για να είναι παραγωγικοί οπουδήποτε.     […]

Μάθηση με κινητές συσκευές

        Mobile learning Μάθηση με κινητές συσκευές  Είναι ο τύπος μάθησης σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή και γεωγραφική θέση που υποστηρίζεται από: – κινητό υπολογιστή με ασύρματη διασύνδεση στο διαδίκτυο ή συσκευή με computer-like λειτουργίες – εργαλεία και υπηρεσίες γεωγραφικής θέσης – διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό πηγή:http://dide-peiraia.att.sch.gr/plinetp/images/stories/files/imerida_plinet/mobile_learning_Presentation.pdf

Η εξέλιξη των υπολογιστών στο χρόνο: από το ρωμαϊκό άβακα ως την Apple Πηγή: www.lifo.gr

Από τη διάδοση του αριθμητικού άβακα μέχρι την έλευση των smartphones, οι υπολογιστικές μηχανές έχουν καταγράψει ασυναγώνιστη τεχνολογική πρόοδο. Θα επιχειρηματολογούσε κανείς πως, σε ευθεία στοίχιση με την αλματώδη πρόοδο της πληροφορικής, έχουν προάγει την εξέλιξη όλων των κλάδων της ανθρώπινης διάνοιας, απογειώνοντας κάθε στάνταρ από τη μηχανική μέχρι την υγεία.   Είναι σχεδόν αδιανόητο […]

ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

Το Minecraft είναι βιντεοπαιχνίδι sandbox που δημιουργήθηκε αρχικά από τον Σουηδό προγραμματιστή Markus “Notch” Persson και αργότερα αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την Mojang και την Microsoft. Η δημιουργικότητα του Minecraft αφήνει τους παίκτες να χτίσουν κατασκευές από κύβους με διάφορες υφές σε έναν τρισδιάστατο, αλγοριθμικά δημιουργημένο κόσμο. Άλλες δραστηριότητες στο παιχνίδι περιλαμβάνουν την έρευνα, τη συλλογή των πόρων, την κατασκευή, και τις […]

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (F1) ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Οι πραγματικοί αγώνες της Formula 1, του motorsport συνολικά, έχουν ανασταλεί – το simracing έρχεται να καλύψει το κενό, με  εικονικά Grand Prix. Το simracing είναι μία μορφή esports που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία 5 χρόνια – παρά το γεγονός ότι πρωταθλήματα εικονικής πραγματικότητας υπήρχαν από τις αρχές του αιώνα. Με το simracing, επαγγελματίες οδηγοί […]