Loading...
Παιχνίδια Υπολογιστών

Geometry Dash

Το Geometry Dash είναι μια σειρά από πέντε βιντεοπαιχνίδια που αναπτύχθηκαν από τον προγραμματιστή που βασίζεται στη Σουηδία Robert Topala (συνήθως αναφέρεται ως RobTop και αστειεύεται ως RubRub ) και δημοσιεύεται από τη δική του εταιρεία, RobTop Games.Το κύριο παιχνίδι, απλά γνωστό ως Geometry Dash , είναι ένα παιχνίδι πλατφόρμας βασισμένο σε ρυθμό που έχει επί του παρόντος 21 επίσημα επίπεδα και ένα σύστημα δημιουργίας επιπέδων με περισσότερα από 60 εκατομμύρια διαδικτυακά επίπεδα από παίκτες. Κάθε ένα από τα επίσημα επίπεδα διαθέτει μοναδική μουσική υπόκρουση. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν βιτρίνες περιεχομένου που δημιουργούνται από χρήστες, συμπεριλαμβανομένων προσαρμοσμένων επιπέδων, καθημερινής και εβδομαδιαίας επιλογής αυτών των επιπέδων, διαδικτυακών βαθμολογικών πινάκων, προσαρμόσιμων εικονιδίων παίκτη και πολλαπλών τρόπων παιχνιδιού.

Παιχνίδι

Η αρχή του Electroman Adventures , το 13ο από τα 21 επίσημα επίπεδα του παιχνιδιού.

Το Geometry Dash χρησιμοποιεί οθόνη αφής , πληκτρολόγιο , ποντίκι ή χειριστήριο (ανάλογα με την πλατφόρμα) για τον έλεγχο διαφορετικών οχημάτων που αντιδρούν όταν ένας παίκτης χρησιμοποιεί τη λειτουργία άλματος είτε πατώντας στην οθόνη σε συσκευές αφής, πατώντας το πλήκτρο διαστήματος ή το πάνω βέλος σε ένα πληκτρολόγιο, αριστερό κλικ με το ποντίκι ή πατώντας το A στον ελεγκτή. Ο παίκτης μπορεί να κρατήσει το άλμα για να αλληλεπιδρά συνεχώς με ορισμένα οχήματα. Οι χρήστες δεν μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητα με την οποία κινείται το εικονίδιο. Ο χρόνος και ο ρυθμός της μουσικής στο παιχνίδι είναι βασικά μέρη του παιχνιδιού, συχνά σε σχέση μεταξύ τους. Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να ολοκληρώσει ένα επίπεδο φτάνοντας στο τέλος του. Εάν ο παίκτης συντρίψει ένα εμπόδιο, θα πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Ο παίκτης-χαρακτήρας μπορεί να έχει έως και επτά ξεχωριστές φόρμες, οι οποίες συμπεριφέρονται διαφορετικά με κάθε αλληλεπίδραση.Το όχημα που παίρνει ο χαρακτήρας αλλάζει από επτά πύλες, καθεμία από τις οποίες έχει διαφορετικό χρώμα. Η συμπεριφορά αυτών των λειτουργιών μπορεί να αλλάξει περαιτέρω, όπως η αντιστροφή της προβολής του παιχνιδιού ή η προσθήκη ενός δεύτερου χαρακτήρα παίκτη.

   Υπάρχουν 21 επίσημα επίπεδα στην πλήρη έκδοση του Geometry Dash , 18 εκ των οποίων είναι ξεκλείδωτα από την αρχή. Κάθε επίπεδο χορηγεί ανταμοιβές μετά την ολοκλήρωση και περιέχει 3 μυστικά νομίσματα, τα οποία χρησιμοποιούνται για το ξεκλείδωμα των τριών κλειδωμένων επιπέδων. Τα επίπεδα ταξινομούνται ανά δυσκολία και κάθε δυσκολία δίνει έναν συγκεκριμένο αριθμό αστεριών.  Οι παίκτες μπορούν να παίξουν τα επίπεδα σχεδόν με οποιαδήποτε σειρά. Οι παίκτες μπορούν επίσης να κερδίσουν επιτεύγματα που μπορεί να ανταλλάσσονται με ανταμοιβές. Οι παίκτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν ένα κατάστημα, όπου μπορούν να ξοδέψουν ένα νόμισμα εντός του παιχνιδιού που ονομάζεται "mana orbs", που συλλέγεται μέσω των επιπέδων ολοκλήρωσης. Κάθε παιχνίδι στη σειρά έχει έναν τρόπο εξάσκησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε επίπεδο που επιτρέπει στον παίκτη να κάνει επανεκκίνηση σε σημεία ελέγχου που τοποθετούνται χειροκίνητα ή αυτόματα αντί για την αρχή. Ένα επίπεδο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί επίσημα σε κατάσταση εξάσκησης, αν και η ολοκλήρωση μπορεί να οδηγήσει σε ορισμένες ανταμοιβές. Το παιχνίδι διαθέτει επίσης τη δυνατότητα αποστολής και λήψης επιπέδων που έχουν δημιουργηθεί από χρήστες, ωστόσο αυτό δεν είναι δυνατό στο Geometry Dash Lite ή στα παιχνίδια spin-off. Ο παίκτης πρέπει να ολοκληρώσει το επίπεδό του με όλα τα νομίσματα σε κανονική λειτουργία για να διασφαλίσει ότι είναι δυνατό να νικήσει πριν μπορέσει να φορτωθεί. Οι αλλαγές μετά την επαλήθευση θα την καταστήσουν μη επαληθευμένη. [5] Η ρύθμιση δυσκολίας καθορίζεται από την Topala. Ο δημιουργός ενός συγκεκριμένου επιπέδου, οι παίκτες του και οι συντονιστές του παιχνιδιού μπορούν να επηρεάσουν αυτήν την απόφαση.

πηγή: wikipedia

Leave a Reply