English

4ο Δ.Σ Πεύκης: Μας Νοιάζει- Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων

Οι μαθητές του 4ου Δ.Σ Πεύκης, μέσα από δύο ευρωπαϊκά προγράμματα, το πρόγραμμα Erasmus + Ka2 «CREDIBLE»  (Children with Rare Diseases and their Inclusion in Basic Learning Environments) και το έργο eTwinning «Teachers4Europe: Democratic values in the Era of Artificial Intelligence" συμμετέχουν ως Επίσιμοι Φίλοι στην Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων στις 28 Φεβρουαρίου 2021.

Μέσα από διάφορες δράσεις (ταινίες, παρουσιάσεις, διηγήσεις, δημιουργία σλόγκαν και wordclouds, αφίσες, προγραμματισμό με micro:bits) και λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους SdG 3-Καλή Υγεία και 4-Ποιοτική Εκπαίδευση, οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά,  αναρτούν τις δημιουργίες τους σε έναν σε Ψηφιακό Τοίχο (https://padlet.com/zazouki/rare_disease_day)  και γίνονται αγωγοί για την διάχυση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας στα θέματα των Σπάνιων Παθήσεων.

Σύνδεσμοι:

 

2o Δ.Σ Νέας Ερυθραίας: Δεν είσαι Μόνος-Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων

Οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου της Νέας Ερυθραίας, μέσα από δύο ευρωπαϊκά προγράμματα, το πρόγραμμα Erasmus + Ka3 «Setting an Agora for Democratic Culture» και το έργο eTwinning «Teachers4Europe: Democratic values in the Era of Artificial Intelligence" συμμετέχουν στην ως Επίσημοι Φίλοι στην Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων στις 28 Φεβρουαρίου 2021.

Θα δημιουργήσουν εικόνες wordclouds, αφίσες, θα ανταλλάξουν απόψεις με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων , θα προσπαθήσουν να προτείνουν λύσεις χρησιμοποιώντας τις έξυπνες τεχνολογίες (Ιντερνετ των Πραγμάτων, Τεχνητή Νοημοσύνη) λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους SdG 3-Καλή Υγεία και 4-Ποιοτική Εκπαίδευση.

Οι δράσεις των μαθητών όλων των σχολείων θα αναρτηθούν σε έναν Ψηφιακό Τοίχο (https://padlet.com/zazouki/rare_disease_day)  για την διάχυση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας .

 

4ο Δ.Σ Πεύκης

Ένα παιδί με σπάνιες ασθένειες τείνει να απουσιάζει συχνότερα από το σχολείο και έχει λιγότερες κοινωνικές συνδέσεις. Αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην κοινωνική λειτουργία, στα ακαδημαϊκά επιτεύγματα καθώς και στην αυτοεκτίμηση του. Η τεχνολογία και συγκεκριμένα ο προγραμματισμός του το BBC:microbit (υπολογιστής τσέπης) μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να παραμείνουν σε επαφή με τους συμμαθητές τους και λαμβάνουν θετική ενίσχυση (πχ μια καρδούλα) από αυτούς όταν αισθάνονται μόνοι.

2ο Δ.Σ Νέας Ερυθραίας: Τα δικαιώματα των παιδιών

Παρουσίαση και συζήτηση στην ολομέλεια για τα δικαιώματα των παιδιών. Στην συνέχεια, οι μαθητές θα δημιουργήσουν ένα πόστερ με το δικαίωμα που τους έκανε πιο πολύ εντύπωση.

 

Το Συνεργατικό μας Συννεφόλεξο “What Does Democracy mean to you:”

https://answergarden.ch/1688195

2ο Δ.Σ Νέας Ερυθραία: Ευρωπαϊκές Δημοκρατικές Αξίες (2)

Τι σημαίνει η Δημοκρατία για εμένα": καταιγισμός ιδεών στην τάξη   και στην συνέχεια στο εργαστήριο πληροφορικής, σύνδεση στο eTwinning twinspace, online μετάφραση των λέξεων στα αγγλικά με το Google translate και καταχώρησή τους στο συνεργατικό AnswerGarden συννεφόλεξο. Συνδιδασκαλία κα Κίττυ Μποσταντζή και Λάσκαρη Γεωργία .

4ο Δ.Σ Πεύκης: Τι είναι η Δημοκρατία;

Καταιγισμός ιδεών: Τι σημαίνει η λέξη δημοκρατία για εσάς? Οι μαθητές , σε πρώτη φάση, μέσα από το συνεργατικό web2 Whiteboard.fi εργαλείο έδωσαν τις δικές τους αυθόρμητες απαντήσεις ! Στην συνέχεια, πρόσθεσαν τις απαντήσεις τους στο συνεργατικό online διαδραστικό συννεφόλεξο AnswerGarden, ενώνοντας τις φωνές τους με αυτές των συμμαθητών τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία.

2ο Δ.Σ Νέας Ερυθραία: Ευρωπαϊκές Δημοκρατικές Αξίες

Πίσω στο σχολείο! Οι μαθητές των Ε1 και Ε2 έπαιξαν το διαδικτυακό παιχνίδι "Ευρώπη, ένα Θέμα Αξιών" (ελευθερία έκφρασης, δίκαιο σύστημα δικαιοσύνης, ισότητα των φύλων, κατάργηση της θανατικής ποινής, ελεύθερες εκλογές, πολυμορφία / μη διάκριση). Επιλέξαμε την ισότητα των φύλων, την ελληνική γλώσσα, δημιουργήσαμε 5 ομάδες και διασκεδάσαμε πολύ!

4o Δ.Σ Πεύκης: Hour of Code 2020, εισαγωγή στη Τεχνητή Νοημοσύνη (Δράση2)

Εισαγωγή στην Μηχανική Μάθηση και στις έξυπνες συσκευές. Είναι όλες οι συσκευές έξυπνες; Πως μπορώ να εκπαιδεύσω μια μηχανή να αντιλαμβάνεται πότε είμαι χαρούμενος και πότε όχι; Μπορεί μια έξυπνη μηχανή να καταλάβει τα συναισθήματά μου;

4o Δ.Σ Πεύκης: Hour of Code 2020, εισαγωγή στη Τεχνητή Νοημοσύνη (Δράση1)

AI for Oceans: εκπαιδεύω μια τεχνητή νοημοσύνη.

Μπορείς να εκπαιδεύσεις ένα ρομπότ να ξεχωρίσει τα πλάσματα του ωκεανού από τα σκουπίδια; Πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα που θα χρησιμοποιήσεις; Μπορεί η τεχνολογία να μας βοηθήσει να λύσουμε κάποια από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος; Ως ποιο σημείο; Ποιες αποφάσεις μπορεί μια μηχανή να πάρει στην θέση μας;