Ζωγραφική για μικρά παιδιά

Υπάρχουν διάφορες διαδικτυακές εφαρμογές για ζωγραφική όπως

  1. Χρωματίζω τα κουτάκια με συμμετρία- φωτόδεντρο
  2. σχεδιάζω με γραμμές και σχήματα- φωτόδεντρο
  3. ζωγραφική με το ποντίκι- φωτόδεντρο
  4. Ψηφιοποιημένες εικόνες- φωτόδεντρο
  5. Ζωγραφική στον ιστό- ένα πρόγραμμα όμοιο με τη ζωγραφική των windows
  6. Online ζωγραφική
  7. Ζωγράφισε με βασικά και συμπληρωματικά χρώματα

 

Συμπληρώνω τον εννοιολογικό χάρτη για τα ζώα

Σύρε και τοποθέτησε το κάθε ζώο στη σωστή στήλη ανάλογα αν είναι ή όχι κατοικίδιο, στη συνέχεια πάτησε το "Έλεγχος" και έλεγξε την απάντησή σου (3.2 Μοντελοποίηση, συμπερασμός και λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα-Οι μαθητές συμπληρώνουν απλούς ημιτελείς εννοιολογικούς χάρτες )

 

Βάζω σε σειρά τα γεγονότα

Το εκπαιδευτικό σενάριο εντάσσεται στον άξονα 1. ‘Αλγοριθμική και προγραμματισμός υπολογιστικών συστημάτων’ και ειδικότερα στις ενότητες ‘1.1 Αλγοριθμική’, ‘1.2 Προγραμματισμός και προγραμματιστικά περιβάλλοντα’ και ‘1.3 Επίλυση προβλημάτων με προγραμματιστικά εργαλεία (ρομποτική και αυτοματισμοί)’.
Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές και συμβατότητα με ΠΣ
Έννοια προβλήματος, έννοια προγράμματος, σειριακή εκτέλεση εντολών, περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού, προγραμματισμός με χρήση πλακιδίων, εντολές κίνησης και εμφάνισης, εκπαιδευτική ρομποτική.

Η Μαρία κοιμάται και θέλουμε να πάει σχολείο. Κοιτάξτε προσεκτικά τις εικόνες με τα γεγονότα που γίνονται και βάλτε τις σε σειρά. Στη συνέχεια, οδηγήστε το beebot σας από τη μία εικόνα- γεγονός στην επόμενη. Πατήστε εδώ για να δείτε την εφαρμογή

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1185505

Το διαδραστικό πληκτρολόγιο του υπολογιστή

Ένα διαδραστικό πληκτρολόγιο με το #genially. Πατήστε πάνω στα πλήκτρα με το ειδικό σύμβολο και δείτε περισσότερα

Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών για το Δημοτικό σχολείο (δείτε εδώ), στο θεματικό πεδίο "Αλγοριθμική και προγραμματισμός υπολογιστικών συστημάτων" που υπάρχει από την Α' δημοτικού, οι μαθητές θα πρέπει να ακολουθούν οδηγίες για την εκτέλεση απλών αλγόριθμων, διατυπωμένων με οπτική μορφή και να επιλύουν προβλήματα κίνησης σε χώρο. Για το λόγο αυτό, δημιούργησα ένα απλό έργο με το Genial.ly όπου οι μαθητές εξερευνούν τις εντολές κίνησης μπροστά, πίσω, αριστερά και δεξιά ώστε να κινήσουν το bee bot και να το βοηθήσουν να φτάσει στο σπιτάκι.

Βόλτα στην Ελλάδα με το Bee Bot

Κοίταξε προσεκτικά τα αξιοθέατα της Ελλάδας και κάνε κλικ στις εντολές κίνησης του bee bot ώστε να το οδηγήσεις στο σωστό. Μία εφαρμογή για εκμάθηση των εντολών κίνησης σε χώρο

Ακολουθώ απλές εντολές- βασικές κινήσεις ρομπότ σε δάπεδο

Σε αυτό το παιχνίδι πάτησε στο ηχείο και άκουσε το σχήμα και χρώμα όπου πρέπει να οδηγήσεις το αυτοκίνητό σου. Προσπάθησε να το οδηγήσεις μέσα από την πιο σύντομη διαδρομή.

Αρχεία και φάκελοι στον υπολογιστή- ένα διαδραστικό βιβλίο

 Δείτε ο διαδραστικό βιβλίο σχετικά με τα αρχεία και τους φακέλους, που δημιούργησα με τη βοήθεια του eme content και υπάρχει διαθέσιμο και το y-iliko χρηστών στο φωτόδεντρο.

Κίνησε το bee bot για να φτάσει στο ζωάκι

Ένα παιχνίδι με εντολές κίνησης με το bee bot. Πάτησε το play και άκου τον ήχο του ζώου. Κίνησε το bee bot σου πατώντας τα βέλη και οδήγησέ το στο σωστό ζωάκι!

Το παιχνίδι αυτό παίζεται πολύ καλά και σε διαδραστικό πίνακα

Βρες το δωμάτιο με το bee bot

Οδήγησε το bee bot στο κατάλληλο δωμάτιο. Το σημείο του δωματίου που πρέπει να φτάσεις έχει ένα αστεράκι πάνω. Κάνε κλικ στα βέλη και κίνησε το bee bot σου.. Διάβασε σε ποιο δωμάτιο πρέπει να πας κάθε φορά