Ελληνικά

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ TANGRAM

ΤΙΤΛΟΣ
Παίζοντας με tangram
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο στην ιδέα του κινεζικού tangram (τάνγκραμ). Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τα γεωμετρικά σχήματα, καθώς και η καλλιέργεια της χωρικής αντίληψης.
Το παιχνίδι περιλαμβάνει δεκαοκτώ σχέδια σταδιακά αυξανόμενης δυσκολίας. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουν τα σχέδια αυτά, χρησιμοποιώντας τα βασικά γεωμετρικά σχήματα.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές επιλέγουν την εικόνα που θα συμπληρώσουν και σέρνουν με το ποντίκι κάθε σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας. Σε περίπτωση δυσκολίας, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη βοήθεια, η οποία παρέχει μία οπτική ένδειξη, όταν το σωστό σχήμα τοποθετηθεί πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.

 

ΠΙΝΟΚΙΟ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΑΓΙΟΝΕΡΙ ΚΙΛΚΙΣ

Η εργασία υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής του
Δημοτικού Σχολείου ΝΕΟ ΑΓΙΟΝΕΡΙ ΚΙΛΚΙΣ
από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ - Δ' τάξης.

Κείμενα: Χαρταετός

Εικονογράφηση:
Οι μαθητές / μαθήτριες της Γ’ - Δ' τάξης

Επιμέλεια
Μπεναβίδης Κλεάνθης (καθ. Πληροφορικής ΠΕ86 / ΠΕ86.ΕΑΕ)

Σχολικό έτος 2024-2025

 

Εναλλακτικά για την αναπαραγωγή της
ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ μεταβείτε στις υπηρεσίες βίντεο Sch -ΠΣΔ -> ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

 

ΠΙΝΟΚΙΟ Ε-ΒΟΟΚ

ΠΟΝΤΙΚΙ, Ο ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι, το οποίο στοχεύει στην εξοικείωση των μικρών μαθητών με το χειρισμό του ποντικιού. Οι μαθητές καλούνται να "πετύχουν" με το ποντίκι τους τερατάκια-ιούς που έχουν εισχωρήσει και κινούνται στον υπολογιστή τους.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές, μέσα από το παιχνίδι, εξοικειώνονται με τη χρήση του ποντικιού. Σταδιακά αξιοποιείται η αυξανόμενη δυσκολία της εφαρμογής και η δυνατότητα αυξομοίωσης της ταχύτητας κίνησης.

 

Αριθμοπάζλ (παζλ)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει αφενός στην εξοικείωση των μαθητών
με τον χειρισμό του ποντικιού (κλικ) και αφετέρου στην εξάσκηση στις πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο μαθητής κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις, επιλέγοντας με κλικ του ποντικιού τους διάφορους αριθμούς, με στόχο να αποκαλύψει την εικόνα του παζλ που κρύβεται από κάτω τους. Κάθε επιλογή προσθέτει (αριστερό κλικ) ή αφαιρεί (δεξί κλικ) τον αριθμό του κομματιού στο τρέχον άθροισμα. Όταν δημιουργείται ο ζητούμενος αριθμός, αποκαλύπτονται τα κομμάτια της εικόνας και ακολουθεί ο επόμενος.