ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΦΟΥΣΚΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι εξοικείωσης με το πληκτρολόγιο. Πιο συγκεκριμένα, στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη θέση των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου στο πληκτρολόγιο.

 

Μυθομπερδέματα

Ο ήρωας κινείται με αριστερό-δεξί βελάκι και πηδάει με το πάνω βελάκι.

Για να πιάσει κάποιο αντικείμενο, πρέπει να μετακινηθεί πάνω σε αυτό! Καλή διασκέδαση!

Μυθομπερδέματα (ολόκληρο) on Scratch (mit.edu)

by oliinwonderland

ΗΡΑΚΛΗΣ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ

1 Δημοτικό Σχολείο Αξιούπολης Παιονίας – Κιλκίς


Η εργασία υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής του
1ου Δημοτικού Σχολείου Αξιούπολης
από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ’ τάξης.

Κείμενα: Παιδικά Παραμύθια @paramythia_gr
Εικονογράφηση / Αφήγηση: Οι μαθήτριες / μαθητές της Δ’ τάξης

Επιμέλεια: Μπεναβίδης Κλεάνθης (καθ. Πληροφορικής ΠΕ86 / ΠΕ86.ΕΑΕ)

Σχολικό έτος 2022-2023

 

 

Εναλλακτικά για την αναπαραγωγή της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ
μεταβείτε στις υπηρεσίες βίντεο Sch -ΠΣΔ  -> ΚΛΙΚ ΕΔΩ 

 

ΗΡΑΚΛΗΣ e-book_ΑΡΧΕΙΟ Pdf

ΗΡΑΚΛΗΣ e-book τελικό 1

 

TREASURE BLOCKY – εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης διαδικαστικού προγραμματισμού

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης διαδικαστικού προγραμματισμού. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει αλγορίθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσει τον χαρακτήρα του παιχνιδιού στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα.

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παιχνίδι μνήμης με εμπεδωτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, με θέμα οκτώ κατοικίδια ζώα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα ανά δύο των όμοιων εικόνων. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με γνωστά οικόσιτα ζώα.

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΙΣ ΨΗΦΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ! (ΠΑΖΛ)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι παζλ με θέμα τα φρούτα και τα λαχανικά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η σύνθεση της εικόνας, ταιριάζοντας τις ψηφίδες (κομμάτια παζλ). Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα φρούτα και τα λαχανικά του τόπου τους. Το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας: εύκολο (12 ψηφίδες), μέτριο (12 ψηφίδες) και δύσκολο (20 ψηφίδες).

 

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παιχνίδι μνήμης με εμπεδωτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, με θέμα έξι λουλούδια. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα ανά δύο των όμοιων εικόνων. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με γνωστά λουλούδια.

 

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ!

Μουσικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, μέσω του οποίου οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να διακρίνουν τις γραμμές και τα διαστήματα του μουσικού πενταγράμμου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το πώς μία νότα, σε συνδυασμό με τη θέση που αυτή κατέχει στο πεντάγραμμο, παίρνει διαφορετικό όνομα και αποτυπώνει διαφορετικό τονικό ύψος. Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκηθούν στην τοποθέτηση των νοτών στο σωστό διάστημα ή τη σωστή γραμμή του πενταγράμμου.

 

 

ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΦΗΚΕΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που αποσκοπεί στο να διαπιστώσουν οι μαθητές τη χρησιμότητα ενός οξέος (του ξιδιού) και μιας βάσης (της αμμωνίας) στην καθημερινή ζωή. Ο ήρωας του παιχνιδιού προσπαθεί να διασχίσει ένα δάσος με μέλισσες και σφήκες, καθώς και μια θάλασσα με τσούχτρες, προσπαθώντας να αποφύγει να τον τσιμπήσουν. Σε περίπτωση που τον τσιμπήσουν, θα πρέπει να επιλέξει το κατάλληλο φάρμακο (αμμωνία ή ξίδι), για να «εξουδετερώσει» τον πόνο.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί, προκειμένου να γνωρίζουν οι μαθητές τι θα πρέπει να κάνουν σε αντίστοιχες καταστάσεις της καθημερινότητάς τους.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! (ΠΑΖΛ)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι παζλ με θέμα τους νομούς της Ελλάδας. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να παρατηρήσουν οι μαθητές τα περιγράμματα των δεκαπέντε νομών που τους δίνονται, να διακρίνουν τα ιδιαίτερα ακτογραφικά χαρακτηριστικά τους, και, στη συνέχεια, να τοποθετήσουν τους νομούς στην κατάλληλη θέση στον χάρτη της χώρας. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμβαθύνουν οι μαθητές τις γνώσεις τους όχι μόνο για τη θέση των νομών της Ελλάδας, αλλά και για τη μορφή και το σχήμα της χώρας. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνεται, επίσης, πολιτικός χάρτης της Ελλάδας, τον οποίο μπορούν να συμβουλεύονται οι μαθητές για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας.

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΓΡΑΜΜΑΤΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης του πληκτρολογίου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη θέση των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου στο πληκτρολόγιο.