ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ – ΦΟΥΣΚΑ
παιχνίδι μνήμης με τα φρούτα 2
Άρτιοι – Περιττοί αριθμοί
Ζωγραφίζω στο τσίρκο
Μυθομπερδέματα
Ο ήρωας κινείται με αριστερό-δεξί βελάκι και πηδάει με το πάνω βελάκι.
Για να πιάσει κάποιο αντικείμενο, πρέπει να μετακινηθεί πάνω σε αυτό! Καλή διασκέδαση!
28 Οκτωβρίου
Ζωγραφίζω τα ψαράκια
Τα παπάκια μας μαθαίνουν πρόσθεση
Spider μαθηματικά
Ζωγραφίζω και μαθαίνω
Typing jet – εξάσκηση στο αγγλικό πληκτρολόγιο
Alien – Απλή πρόσθεση
Jumping αριθμών
Canoe – πρόσθεση
ζωγραφίζω τα ζωάκια
Grand Prix – αυτοκινητάκια με πολλαπλασιασμό
Φύλλο Εργασίας: Ζωάκια (κεφαλαία)
Καλή σχολική χρονιά !!!
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΠΕ
ΗΡΑΚΛΗΣ – ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
1 Δημοτικό Σχολείο Αξιούπολης Παιονίας – Κιλκίς
Η εργασία υλοποιήθηκε στο εργαστήριο πληροφορικής του
1ου Δημοτικού Σχολείου Αξιούπολης
από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ’ τάξης.
Κείμενα: Παιδικά Παραμύθια @paramythia_gr
Εικονογράφηση / Αφήγηση: Οι μαθήτριες / μαθητές της Δ’ τάξης
Επιμέλεια: Μπεναβίδης Κλεάνθης (καθ. Πληροφορικής ΠΕ86 / ΠΕ86.ΕΑΕ)
Σχολικό έτος 2022-2023
Εναλλακτικά για την αναπαραγωγή της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ
μεταβείτε στις υπηρεσίες βίντεο Sch -ΠΣΔ -> ΚΛΙΚ ΕΔΩ
TREASURE BLOCKY – εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης διαδικαστικού προγραμματισμού
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ – ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Υπολογιστικό σύστημα
Προπαίδεια
ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ!
ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΙΣ ΨΗΦΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ! (ΠΑΖΛ)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό παιχνίδι παζλ με θέμα τα φρούτα και τα λαχανικά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η σύνθεση της εικόνας, ταιριάζοντας τις ψηφίδες (κομμάτια παζλ). Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα φρούτα και τα λαχανικά του τόπου τους. Το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας: εύκολο (12 ψηφίδες), μέτριο (12 ψηφίδες) και δύσκολο (20 ψηφίδες).
ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ!
Μουσικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, μέσω του οποίου οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να διακρίνουν τις γραμμές και τα διαστήματα του μουσικού πενταγράμμου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το πώς μία νότα, σε συνδυασμό με τη θέση που αυτή κατέχει στο πεντάγραμμο, παίρνει διαφορετικό όνομα και αποτυπώνει διαφορετικό τονικό ύψος. Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκηθούν στην τοποθέτηση των νοτών στο σωστό διάστημα ή τη σωστή γραμμή του πενταγράμμου.