Εκδρομή στην Αιανή…

Στης  18/10/23  και μέρα Τρίτη πήραμε στο μουσείο της Αιανής. Εκεί είδαμε πολλά αρχαιολογικά αγάλματα και άλλα μνημεία όπως πανοπλίες, ασπίδες , αγγεία και κοσμήματα. Μας ξενάγησαν σε όλες τις αίθουσες του μουσείο και μας εξήγησαν τι ήταν αυτά που βλέπαμε.  Όταν τελείωσε η ξενάγηση φτιάξαμε μια ζωγραφιά με  αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο και τις παραδώσαμε στην υπάλληλο του μουσείου. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι όταν μας έδειξαν τα εργαστήρια στα οποία επισκευάζουν και συντηρούν τα ευρήματα. Ήταν μια ωραία εκπαιδευτική εκδρομή και θα ήθελα να γίνουν και άλλες για να μπορέσουμε να δούμε και άλλους αρχαιολογικούς χώρους και να μάθουμε για την ιστορία μας.

Εκδρομή στην Αιανή

Στις 18/10/23 πήγαμε μία εκδρομή στην Αιανή. Κατά τις 8ή ώρα αρχίσαμε το ταξίδι μας. Αφού τελειώσαμε την διαδρομή μας, αφήσαμε τις τσάντες μας στο παγκάκι, και προτού αρχίσουμε να μας δείξουν κάποια πράγματα οι ξεναγοί, φάγαμε τα φαγητά μας και αρχίσαμε την ξενάγηση. Μετά αφότου τελειώσαμε την ξενάγηση μπήκαμε ξανά στο λεωφορίο, και αρχίσαμε την διαδρομή μας για το σχολείο μας.Περάσαμε πολύ ωραία και είδαμε πράγματα που δεν έχουμε ξανά δει.

Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής | Museum Finder

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΙΑΝΗ

Το πρωί μπήκαμε στο λεωφορείο για να πάμε στην Αιανή και όταν φτάσαμε μας κατέβασαν  και  μας άφησαν να κάνουμε ένα διάλειμμα.

Στη συνέχεια μπήκαμε σε έναν χώρο με κάτι πέτρες και αγάλματα . Αφήσαμε τα πράγματα μας εκεί και  προχωρούσαμε σε έναν διάδρομο με ψηφιδωτά και αγάλματα. Περάσαμε σε ένα δωμάτιο με πολλά αρχαιολογικά ευρήματα  σαν  τα πράγματα της καθημερινότητας των ανθρώπων ,χρυσά νομίσματα, άμαξες, παιχνίδια, άλογα, αγάλματα και άλλα πράγματα.

Τέλος  μας έβαλαν  να δούμε το εργαστήριο τους και μετά να συναρμολογήσουμε κάτι πέτρες.

Ήταν μια ωραία εκπαιδευτική εκδρομή.

ΤΕΛΟΣΑρχαιολογικό Μουσείο Αιανής | Museum Finder

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΙΑΝΗ

Την τρίτη στις 10/10/2023 πήγαμε εκδρομή στο αρχαιολογικό μουσείο στην Αιανή.  Στο μουσείο στην Αιανή είδα πολλά ωραία αρχαία πράγματα. Κάποια από αυτά ήταν :τα αγγεία, οι μεγάλες πέτρες ,η επιτύμβια στήλη ,οι ζώνες ,και το κράνος των στρατιωτών. Άλλα ήταν: η μεγάλη ασπίδα, τα χρυσά επιστόμια, οι άμαξες, τα πιάτα, οι καρφίτσες, η παιδική ταφή, ο παναθηναϊκός αμφορέας, η βασιλική νεκρόπολη και τα αθλητικά αντικείμενα.

Είδαμε στο μικροσκόπιο το μπλοκάκι μου επειδή είναι κάτι σταθερό και μας εξήγησαν ότι αυτό μεγεθύνει τα αντικείμενα. Πήγαμε στο εργαστήριο που κατασκευάζουν εικόνες κ μας είπαν ότι εκεί απαγορεύεται η είσοδος. Κολλήσαμε κεραμίδια, και είδαμε τι έκαναν οι εργάτες του εργοστασίου.

Η εκδρομή στην Αιανή μου άρεσε πολύ γιατί τα εκθέματα του μουσείου ήταν ωραία και έμαθα καινούρια πράγματα. Τα μουσεία μου αρέσουν και όταν πηγαίνω διακοπές με τους γονείς μου συνήθως επισκεπτόμαστε και ένα μουσείο. Ο κύριος μας είπε μαζί με τον κύριο του άλλου τμήματος να ακούμε τους αρχαιολόγους. Θα 'ήθελα πολύ να πάμε σύντομα άλλη μια εκπαιδευτική εκδρομή.

Δήμος Κοζάνης - Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής

Εκδρομή στην Αιανή

Εγώ με το σχoλείο μου πήγαμε στο μουσείο της Αιανής.

Στην αρχή μπήκαμε σε μια αίθουσα αναμονής και μετά σε ένα δωμάτιο μόνο με αρχαία αντικείμενα. Είχε διάφορα μάρμαρα με αρχαίες επιγραφές,, ρωμαϊκές κεφαλές και τελετουργικά αγγεία από το 1.000 π.Χ.

Η επόμενη αίθουσα ήταν μεγάλη και στο κέντρο υπήρχε μια γιγάντια πανοπλία. Στις άκρες του δωματίου είδαμε διάφορα εργαλεία, αρωματοδοχεία, μικρά αγγεία και έναν αργαλειό με υφαντικά βάρη.

Το τελευταίο δωμάτιο περιείχε χρυσά επιστόμια, χρυσά αντικείμενα για καλλωπισμό και ένα σιδερένιο ομοίωμα άμαξας.

Μου άρεσε αρκετά αλλά δε θέλω να ξαναπάω.