ΓΛΩΣΣΑ
- Προχωρήσαμε ΓΛΩ/ΒΜ/Σ22, 23 και 24 και κάναμε τις περισσότερες ασκήσεις κατανόησης.
- Στο κόκκινο τετράδιο εργασιών σημειώσαμε λέξεις από την οικογένεια λέξεων ευθ-: ευθεία, ευθύνη, διεύθυνση, κατεύθυνση, ευθύς - εία -ύ.
- Εργασίες για το σπίτι:
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ22 Ορθογραφία & Αντιγραφή:
Οι δίδυμοι βέβαια ξέρουν γιατί έχουν πάντα επιτυχίες σε όλα τα μαθήματα.
-
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ 22 Α4.
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ24 Α 8. Θα χρειαστείτε το σχολικό εικονογραφημένο λεξικό. Αν δεν το έχετε από προηγούμενη χρονιά, μπορείτε να το βρείτε on line εδώ http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/5375/10-0238-01_Eikonografimeno-Lexiko_A-B-G-Dimotikou/
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ24/Α9.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάνω στο ΜΑΘ/ΒΜ/Σ13 τις προσθέσεις που έχω σημειώσει.
- Από ΜΑΘ/ΒΜ/Σ12 Α3.
- Εξερευνώ τα σχήματα με τα tangram. Προσπαθήστε να φτιάξετε κάποια από τα παζλ που υπάρχουν στον σύνδεσμο (προαιρετικό, και καλό είναι να ελέγχετε τον σύνδεσμο πριν ασχοληθεί με αυτό το παιδί. Λειτουργεί καλύτερα σε laptop): TANGRAM COOL MATH FOR KIDS
ΙΣΤΟΡΙΑ
Ανάγνωση από ΒΜ/Σ17 του Μύθου της Περσεφόνης. Αφού διαβάσω το μύθο, γράφω στο κόκκινο τετράδιο εργασιών την ιστορία με δικά μου λόγια σε 7-10 γραμμές (ΠΕΡΙΛΗΨΗ). Γράφω όλα τα σημαντικά της ιστορίας χωρίς λεπτομέρειες.

