English

ΠΕΜΠΤΗ 17/10/2024 & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/10 2024 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Αφού ελέγξαμε ασκήσεις από το ΙΣΤ/ΤΕ και κάναμε μετάφραση στο φυλλάδιο "Αγαπώ τα Αρχαία", προχωρήσαμε στους άθλους της Λερναίας Ύδρας και του Ερυμάνθιου Κάπρου.  

Για το σπίτι:

    • Μαθαίνω να Αφηγούμαι όποιον από τους 2 άθλους θέλω, από ΙΣΤ/ΒΜ/Σ28.
    • Προαιρετικά (αν θέλω): διαβάζω και την ΙΣΤ/ΒΜ/Σ29, και κάνω μετάφραση από το φυλλάδιο "αγαπώ τα αρχαία" τους δύο αυτούς μύθους.

ΓΛΩΣΣΑ

Ελέγξαμε ασκήσεις και γράψαμε στο αλφαβητικό ευρετήριο:

  • απογραφή, η [ουσ.]= επίσημη μέτρηση πληθυσμού
  • αχανής - ής - ές [επιθ.] = απέραντος, ατέλειωτος.

Για το σπίτι:

  • ΓΛΩ/ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ

Διαλέγω και αναπτύσσω σε μια σελίδα ένα από τα δύο θέματα που έχουμε ήδη συζητήσει σε ασκήσεις στο ΓΛΩ/ΤΕ.

Θέμα 1. Το σχολείο με τα μάτια των παιδιών. Γράφω για το αγαπημένο μου μέρος στο σχολείο.  (Έχω ήδη κάνει σημειώσεις στη Σ15 του ΓΛΏ/ΤΕ).

Θέμα 2. Σαν εμένα, σαν εσένα! Γράφω για τον/την φίλο/φίλη μου.  (Έχω ήδη κάποιες σημειώσεις στη Σ24 του ΓΛΩ/ΤΕ).

Στα παιδιά στην τάξη μοιράστηκε και εξηγήθηκε η ακόλουθη δομή, για να τα βοηθήσει.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αφού ελέγξαμε ασκήσεις από το ΤΕ και το φυλλάδιο, προχωρήσαμε από ΜΑΘ/ΒΜ/Σ33 κι έπειτα σε αφαιρέσεις με τριψήφιους, και ειδικά με μειωτέους με μηδενικά. 

Για το σπίτι:

  • 2 φυλλάδια (με οριζόντιες και κάθετες αφαιρέσεις). 
  • από ΜΑΘ/ΒΜ/Σ34 Δρ. 1 και Σ35 Δρ2. 

Μιλήσαμε επίσης για τις διαφορετικές "στρατηγικές" που έχουν τα ζώα προκειμένου να επιβιώνουν οι γόνοι τους. 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στο πλαίσιο του Εργαστήριου Δεξιοτήτων κάναμε συμβούλιο τάξης και διακοσμήσαμε τη χαρουπιά έξω από την τάξη με τα ζωγραφιστά πτηνά που είχαν φτιάξει τα παιδιά προ ημερών.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ TOY THEATER ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

 

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

Leave a Reply