Αύριο φέρνουμε το κόκκινο τετράδιο!
ΓΛΩΣΣΑ
Αφού ελέγξαμε Αντ. και Ορθ. προχωρήσαμε σε έλεγχο ασκήσεων από το ΓΛΩ/ΤΕ. Στη συνέχεια προχωρήσαμε στο κείμενο του ΓΛΩ/ΒΜ/Σ53. Συζητήσαμε για τα δελφίνια, εστιάσαμε στη διαφορά θαλάσσιων θηλαστικών και ψαριών ως προς την πρόσληψη του οξυγόνου.
Για το σπίτι:
- Ανάγνωση ΓΛΩ/ΒΜ/Σ53
- ΓΛΩ/ΤΕ/Σ39 Α2 (προσοχή! δεν τη σημείωσαν τα παιδιά στην τάξη).
- ΓΛΩ/ΤΕ/Σ42 Α3
- ΓΛΩ/ΒΜ/Σ53 Ορθ. & Αντ. Τα δελφίνια επειδή δεν είναι….βάθη"
- Στο πλαίσιο φιλαναγνωσίας, διαβάστηκε στην τάξη ποίημα για παιδιά του Μαγιακόφσκι, και μοιράστηκε ως ΦΥΛΛΑΔΙΟ, με οδηγίες προς τα παιδιά να επιλέξουν στίχους και να σχεδιάσουν με μολύβι μια εικόνα από αυτό.
Διαβάσαμε τον γραπτό λόγο δύο ακόμα παιδιών.
ΜΕΛΕΤΗ του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στην ώρα της μελέτης συνεχίσαμε διαθεματικά να μιλάμε για τα ζώα και συγκεκριμένα για τη Συστηματική τους Ταξινόμηση σε Βασίλεια, τη διάκριση ανάμεσα σε σπονδυλωτά και ασπόνδυλα κ.α. (με αφορμή και παρατήρηση μαθήτριας ότι οι φάλαινες Όρκα ταξινομούνται στην οικογένεια των δελφινοειδών).
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Στα Θρησκευτικά διαβάσαμε και σχολιάσαμε τον Ψαλμό 148 στα ΘΡΗ/Σ115. Επίσης, διαβάσαμε μέρος από την Ευαγγελική περικοπή στα ΘΡΗ/Σ116.
Για το σπίτι, διαβάστε στην Σ.116 όλο το "Από την Καινή Διαθήκη. Η ομορφιά των πλασμάτων του κόσμου: Τα πουλιά και τα λουλούδια".
Στο βροχερό διάλειμμα, με όσα παιδιά ήθελαν παρακολουθήσαμε ξανά τις ειδήσεις για παιδιά από το γερμανικό κρατικό κανάλι.
